ایسنا نوشت:

نیروهای امنیتی سوریه فاش کردند که بشار اسد و خانواده‌اش کاخ ریاست جمهوری سوریه را ترک و به منطقه‌ "ابورمانة" در مرکز دمشق رفته‌اند.

به نوشته روزنامه النهار الجدید، نیروهای امنیتی سوریه به رادیو نوا اعلام کردند که بشار اسد، رئیس‌ جمهوری سوریه اخیرا به همراه خانواده‌اش کاخ ریاست جمهوری سوریه را ترک کرده و در منطقه ابورمانة واقع در مرکز دمشق مستقر شده‌اند.

براساس اطلاعات اولیه، اسد و همه اعضای خانواده‌اش پس از حملات ارتش آزاد سوریه به کاخ ریاست جمهوری به طور کامل کاخ را تخلیه و به مکانی نامعلوم رفتند.

این در حالی است که بنا به گفته این منابع نیروهای گارد ریاست جمهوری خیابان میان منطقه الطلیانی و منطقه ابورمانة را به طور کامل بسته و با هدف تامین امنیت خانواده اسد و چند تن از سران عالی رتبه سوریه برای خروج از منطقه تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کردند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام PH ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    شاهان همه رفتند .... کاخها به جای ماندند
    • حقیقت گو IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      مطمئنید "همه ی شاهان" رفتند؟!! آقایونی که مثبت داده اند واقعا فکر نکردند که مثلا امیر قطر از نظر شما شاه هست یا نیست؟ با دموکراسی آمده روی کار؟!!!! امیر کویت و بحرین و عربستان و امارات و شاه اردن...... چه طور؟!!!!! حالا خانواده ی سلطنتی انگلیس که نقش هویج در امور کشورشان دارند به کنار! ولی خیلی جالبه که شما هم تحت تاثیر تبلیغات غربی فقط کسانی را شاه می دانید که منافع غرب را تامین نمی کنند نه کسانی که برضد منافع ملت هاشان و به صورت غیر دموکراتیک حاکمیت می کنند!!!!! هر کی منافع غرب را تامین نکنه دیکتاتوره اما فقط کافیه در جهت سیاست های آمریکا حرکت کنی که دیگه مشکل حقوق بشر و دموکراسی و .... نداشته باشی!!!
    • لطفا گوسفند نباشید IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      بیشتر افراد به ماهیت و دلایل اصلی جنگ سوریه توجه نمی کنند . فقط چشمشان به رسانه های غربی هست تا تایید کننده نظرات اونها باشند خواه درست باشه یا نه . اگر واقعا جنگجویانی که دارن با ارتش سوریه می جنگند نیت خیر داشتند باید در مقابل اسراییل می ایستادند
    • بدون نام AU ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      54 6
      شما غیرتی نشید جناب حقیقت گو! منظور از شاهان که دوستمون گفتند قدرتمندان دیکتاتور و زورگو هستند منظور نوع حکومت نیست. به طور قطع همه حکومت های جمهوری دموکراتیک نیستند و همه نظام های پادشاهی هم دیکتاتوری نیستند و منظور ایشان به طور قطع این نبود که اسد آخرین دیکتاتور است اگر این شعر را کامل شنیده بودید میدانستید که منظور ان است که نهایت کار قدرمندان زور گو رفتن است و کاخ هایشان و هرآنچه برای خود ساختند خواهد ماند. اسد هم یکی از همانهاست و بقیه دیکتاتور های منطقه هم دیر یا زود رفتنی هستند.
    • بدون نام AU ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      51 5
      و اما گذشته از تمام اینها هرچند که نظام های عربستان و قطر هم نظام های دیکتاتوری ماقبل مدرن و غیرمردمی هستند و میزان آزادی های اجتماعی در این کشورها بسیار بسیار از سوریه کمتر است ولی هرگز در عربستان یا قطر حکام این کشور بر سر مردم خود بمب نریخته اند و با تانک به خانه های مردم حمله نکرده اند. شما میتوانید نام یک نفر را که در خیابان در قطر به ضرب گلوله پلیسو در تظاهرات کشته شده باشد را بگویید؟
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    59 6
    خیلی جالب بود.
    • محمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
      0 2
      در پاسخ به اين نظر دوستمان كشورهاي قطر و عربستان به خاطر اينكه نوكر و كلفت امريكا هستند به خاطر همين هيچ مشكلي برايشان پيش نمي‌‌آيد اگر مردم سوريه و معارضين و سلفي‌ها و القائده دست به سلاح نمي‌بردند اسد و ارتش اين كشور هم مجبور نبود كه با تانك و ... به مبارزه با آنها اقدام كند در مقابل مردم دست خالي نيازي به تانك نيست و با پليس ضد شورش هم مي‌توان با آنها مبارزه كرد امريكا و به خصوص اسراييل با سياست تمام ذهن‌ها را به سوريه مشغول كرده‌اند و خودشان با خيال راحت در سايه سكوت كشورهاي عربي و بي‌خاصيت و نوكر به غزه حمله مي‌كنند.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    66 9
    ان شاه ها مردم کشور شان را در راحتی کامل از نظر اجتماعی و اقتصاد قرار می دهند مطمئن باشید اگر مردم آن کشورها هم یک روزی فکر کنند که مورد ظلم قرار گرفتن قیام می کنند مثل ایران که در رژیم طاغوت شاهنشاهی که تمام کارگران قرارداد سه ماه داشتن و ماهی 389تومان حقوق می گرفتن و نرخ بانکی 27درصد بود و هر ماه قیمتها دو برابر می شود و اصلا به فکر مردم نبودن و پول نفت را چینیها و روسه ها می بردنند دید که انقلاب کردیم را حت شدیم اگر مردم قطر هم به چنین وضعی برسند قیام می کنند
    • میم ف IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      47 4
      فحش دادی در حد لالیگا!!!!
  • واقعي IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    12 80
    درسته شاهان رفتند اما اون شاهاني كه رفتند فرق بزرگي با اسد دارند و اون اينه كه اسد دشمن اسرائيل و امريكا و انگليس است اما اون شاهان كه رفتن رفيق فابريك امريكا بودن
  • حسام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    46 8
    ما جای مردم سوریه نیستیم تا بگیم بشار اسد خوب بوده یا بد...ما از دیدگاه خودمون میگیم که منافع مارو تامین میکنه و مثل سد دفاعی عمل میکنه...حالا اگه با سوریه ضد بودیم آقای حقیقت گو میگفتند سوریه دشمن خداست...نمیدونم بشار اسد خوارجه....
    • حقیقت گو IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      5 40
      آقایونی که به کامنت بالایی من منفی داده اند لااقل به خودشون زحمت می دادند دو کلمه تایپ می کردند بفهمیم دقیقا توی مغزشون چی می گذره؟!!! بالاخره امیر قطر رو جزو شاهان محسوب می کنند یا یک حاکم دموکرات؟!!!!
    • حقیقت گو IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      3 41
      بالاخره نگفتی امیر قطر از نظر شما شاه هست یا نه؟!!! هست یا نه؟!!! بنده به این جلمه اعتراض دارم که از نظر آقایون اگه اسد بره دیگه همه ی شاهان رفته اند و تمام مشکلات حل شده!!! در حالی که خودشان را به کوچه ی علی چپ زده اند و دقیقا عین غربی ها سایر حکومت های دیکتاتور منطقه را نمی بینند.
    • حقیقت گو IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      7 40
      من اصلا توی کامنتم حتی یک کلمه هم از بشار اسد حمایت نکرده ام و اصلا اون طور که شما (بر اساس یک سری پیش فرض های پیش خودتان) در کامنت خودتون آوردید اصلا هیچ ارادت خاصی به ایشون ندارم ولی جالبه که شما کاملا به صورت متعصبانه بنده را متهم کرده اید!!! بنده حرفم کاملا روشن است. برخلاف نظراتی که در کامنت اول این خبر اومده و برخلاف کسانی که به این کامنت مثبت داده اند با رفتن بشار اسد هنوز خیلی شاهان دیگر هم در دنیا وجود خواهند داشت که البته به خاطر همسویی با آمریکا از تیر رس نقد رسانه های غربی در نقض حقوق بشر، عدم رعایت حقوق اقلیت ها و ..... در امان هستند (یعنی هر غلطی که خواستند می توانند بکنند و آمریکا و اروپا و .... هم ککشان نمی گزد!!!)
    • حمید IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      14 0
      اقای حقیقت گو پادشاه قطر وعربستان ودیگران هم شاه هستند.وفرقشان با شاه سوریه دراین است که خود مردم بشاراسد قبول ندارند.ووقتی مردم امارات وقطر از وضع موجود راضی هستندبه زور که نمی شود ازادی را به حلقشان ریخت.ازادی بها دارد ومردم باید بپردازند مثل ایران -مصر -تونس وجدیدا بحرین وسوریه واین که با ماهم عقیده نیستند.باید جلوی ازادیشان گرفته بشه؟
    • حسام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      17 1
      دوست عزیز جناب حقیقت گو... شما خودت متعصب تر رفتار میکنی ! حتی اسمت هم گذاشتی حقیقت گو ( یعنی در حقیقت شما تنها حق رو میگید و استدلال این است و جز این نیست ! ) هر کسی هم حق داره نظراتش رو بگه و مطمئن باشید نظرات شما خیلی راحت تر از نظرات ما تایید میشه ! در ضمن جوابتون هم دوستان کاملا دادن شما کافیه بدون تعصب مطالعه بفرمایید..
  • عبدالله IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    18 48
    درست است که ما جای مردم سوریه نیستم اما از رسانه های مختلف می‌بینیم که اگر بشار اسد برود ،افراد و گروههای سلفی جای آن را خواهد گرفت که هم برای مردم سوریه و هم برای منطقه دردسر بزرگی خواهند بود.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    12 31
    واقعا این جنگ غزه یک جنایت جنگی است موشک های چند تنی اسرائیلی در مقابل موشک دست ساز چند کیلویی این یک ضعیف کشی و بی رحمی است باید جلوی این جنگ نابرابر را عقلای عرب بگیرند وگرنه اگر اسرائیل بخواهد دست به نسل کشی بزند فاجعه بسیار وحشتناک رخ خواهد داد
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    28 2
    هر که آمد عمارتی نو ساخت رفت آن را به دیگری پرداخت