۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۵:۰۰

سید حسن موسوی چلک


با یکی از همکاران صحبت می کردیم که به این جا رسیدیم که هر کس پول دار تر است بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.آدم پولدار همه چیزیش زیباست.راه رفتنش زیباست چون پول دار است.هر چیزی بگوید درست است و همه تایید می کنند حتی اگر به واقع اشتباه باشد. به اصطلاح وجودش برکت و خیر است. زشت ترینش به خاطر پول زیبا ترین می شود. در مجالس بهترین جای مجلس و میهمانی برای آنان است. بهترین قسمت مرغ و گوسفند متعلق به آنان است.اگر فردی از نزدیکانش فوت کند همه خود را عزادار او می دانند.حتی بیشتر از عزیزان خود برای مرده اش، عزاداری می کنند . همین گونه که صحبت می کردیم درد فقر را بیشتر احساس می کردم.دردی که عمیق هم شده است و درمانش هم دشوار.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    8 1
    به این میگن فقر فرهنگی.
  • فواد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    11 2
    واقعا که اینطوره من شخصا این نوع رفتارو دیدم
  • هایرین IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    10 1
    صد در صد موافقم
  • محمد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 1
    که چی ! این مثلا" یک نسخه مدد کاری و یا درمان مشکلات اجتماعی بود این حرف که از قدیم ورد زبانها بوده اگر برای حل این موضوع و انسانتر بود آدمها حرفی دارید بفرمائید. از یک بچه 12 ساله پائین شهری هم می پرسیدید اینو می دونست آیا کشف جدیدی انجام شده. این موضوع جای تاسف دارد . بهتر نیست بگردیم اولا" ریشه این فرهنگ اشتباه را پیدا نموده و سعی در برطرف نمودن آن بنمائیم . ثانیا" چرا در کشوری که انواع پتانسیل های ثروت را دارد اینقدر مشکل فقر و فقیری داریم !!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    9 1
    متاسفانه،متاسفانه،متاسفانه این مطلب عین حقیقته!حضور افراد چاپلوس در اطراف این ادمها این توهم رو براشون به وجود اورده که حتما خیلی بالاتر و برتر از بقیه هستند و در تمام مجالس و جمعهایی که حضور پیدا میکنند توقع احترامی مضاعف و توجهی ویژه رو دارند..نمونه همچین ادمهایی رو من در نزدیکان خودم دارم که از لحاظ سطح خانوادگی و حتی تحصیلات به مراتب پایینتر از بنده بوده و حتی تا 15-10 سال پیش ایشون به شغل چتربازی مشغول بودند و از قشم لباس و جنس شوتی میاوردند و میفروختند!!منتها با تکیه بر سیستم ناسالم اقتصادی این کشور و عدم ثبات قیمتها با خرید چند قطعه زمین و افزایش ناگهانی قیمت انها به ثروتی رسید که با ان وارد شغل شریف بساز بفروشی شد و الان به ثروت هنگفتی رسیده و توقع داره همه جلوش دست به سینه راه برن!!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    7 0
    بله متاسفانه مردم نيز خود را به گونه ي وابسته به افراد پول دار مي بينند
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    7 0
    اینجوریام نیست هنوز ادمایی هستند که در عین تنگ دستی و به قول شما فقیر عزت و احترامشون پیش مردم با لا است اینایی که گفتی هیچیش قشنگ نیست چون خود طرفم می دونه برای پولش و مصنوعی
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    4 1
    احسنت!
  • منم IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    7 0
    با سخن آقای چلک موافقم چون برای خودم اتفاق افتاده فقط کافی است طرف مقابل تصور کند که شما پول دار هستید برخوردش با شما فرق میکند اگر پول داشته باشی با تو به احترام سخن میگویند ولی اگر نداشته باشی...ما یک ضرب المثل داریم : (( عزت دنیا به ماله نه بحسن ریه نه به کماله )) یعنی عزت دنیا به مال وثروت است نه به زیبایی صورت ونه به علم ومعرفت .
  • فرزاد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    4 0
    حتی اختلاس میلیاردی هم کند باز هم زیباست