ایسنا نوشت:

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با تاکید بر نیاز مقاومت به جمهوری اسلامی ایران برای ادامه مبارزه با اشغالگران گفت: مهم‌ترین دستاورد اخیر مقاومت، پایان دادن به ادعاهای دروغ طرفداران سازش با رژیم صهیونیستی بود.
محمود الزهار با اشاره به اینکه "برای ادامه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نیازمند کمک‌های ایران هستیم"، از کشورهای حامی مقاومت فلسطین خواست به کمک‌های‌شان به غزه ادامه دهند.
این عضو ارشد حماس تصریح کرد: مقاومت نیازمند سلاح های پیشرفته است.
محمود الزهار گفت: مقاومت پیش از این برای حمله به بخش‌هایی از اراضی اشغالی 1948 مانند بیت المقدس و تل‌آویو تنها می‌توانست عملیات شهادت طلبانه انجام دهد، اما این مناطق امروزه در تیررس مقاومت هستند و این معادله‌ای جدید است.
عضو ارشد جنبش مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: از زمان اشغال فلسطین در سال 1948 ، هرگز موشک‌های مقاومت به این اندازه به مناطق تحت سلطه اشغالگران نفوذ نکرده بودند؛ امری که اشغالگران را وادار کرد اعتراف کنند سراسر سرزمین فلسطین برای آنها ناامن است.
الزهار تاکید کرد: این جنگ باعث شد که دشمن بفهمد ورود به نوار غزه هزینه‌های بسیار سنگینی برای این رژیم خواهد داشت و اگر رژیم صهیونیستی وارد غزه شود، ضربات بیشتری را متحمل خواهد شد، و اسیران بیشتری خواهد داد.
الزهار در گفت‌وگو با العالم خاطر نشان کرد: همه ما مشاهده کردیم که سران اشغالگر چگونه از ترس موشک‌های مقاومت فرار می‌کردند و پناه می‌گرفتند؛ این در حالی است که هرگاه آن‌ها بخشی از غزه را بمباران می‌کردند مردم به سوی محل انفجار می‌دویدند تا زخمی‌ها را از زیر آوار نجات دهند.
عضو ارشد حماس مهم‌ترین دستاوردهای جنگ اخیر را پایانی بر ادعاهای دروغ طرفداران سازش و مذاکره به عنوان گزینه‌ای به موازات مقاومت دانست و با تاکید بر ضرورت ضربه‌زدن به منافع کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه از جمله آمریکا، گفت: ایالات متحده به رژیم اشغالگر اجازه حمله به غزه را داد و در سومین روز تجاوز این رژیم از تصویب قطعنامه برای محکوم کردن این رژیم در سازمان ملل جلوگیری کرد؛ بنابراین در چنین وضعیتی ضروری است تا با استفاده از سلاح تحریم، منافع حامیان اشغالگران را به خطر انداخت.
وی افزود: اشغالگران در این جنگ حدود 3 میلیارد دلار زیان دیدند و آمریکا با وجود داشتن 14 تریلیون دلار کسری بودجه، این مبلغ را برای رژیم صهیونیستی جبران خواهد کرد؛ بنابراین امروز لازم است کالاهای آمریکایی را تحریم و تماس‌های مردمی با این کشور را قطع کرد تا بتوانیم عنصر مقاومت را تقویت کنیم و به صور همزمان عنصر حامی رژیم صهیونیستی را تضعیف نماییم.
وی خاطرنشان کرد: ما از کشورهایی که تاکنون به مقاومت کمک کرده‌اند انتظار داریم کمک‌های‌شان را قطع نکنند و به اظهار نظرهای حاشیه‌ای که گاهی شنیده می‌شود اعتنا ننماید و همچنان به حمایت از مقاومت ادامه دهند؛ زیرا ما نیازمند پیشرفته کردن سلاح هایمان هستیم و ایران به خوبی از نیازهای ما آگاه است.
عضو ارشد حماس خاطر نشان کرد: مقاومت توانست شش هواپیمای اشغالگران را سرنگون کند و ما باید سلاح هایی را که در اختیار داریم پیشرفته کنیم؛ ما از حامیان غزه می خواهیم تا به ما کمک کنند تا هر عضو مقاومت در فلسطین بتواند هواپیمای بدون سرنشین یا جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی را سرنگون کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    11 1
    خوش بود گر محک تجربه اید به میان تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 2
    با خالد مشعل یا بی خالد مشعل
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    10 2
    این بار ترا خدا از ترکیه کمک بگیر چون اونا تازه موشک وارد کردن اردوغان هم خیلی ادعاش میشه.
  • بدون نام MY ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    12 2
    بره از قطر بگیره