۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۱

مشاور اقتصادی رییس جمهوری می گوید، دولت نهم به تبعات حذف یارانه ها وقوف کامل دارد.

گروه اقتصاد: استاندار تهران در جمع فعالان عرصه تولید و صادرات گفت: از آنجایی که بخش‌های دیگر طرح تحول اقتصادی دارای مجوزهای قانونی است نیازی به تصویب مجلس ندارد.

به گزارش"خبرآنلاین"مرتضی تمدن در جلسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران گفت: آثار طرح تحول اقتصادی در درجه اول متوجه تولیدکنندگان خواهد بود و نظرات این تلاشگران در عرصه تولید و نظرات تشکل‌های خصوصی در این طرح بسیار اثرگذار است.

وی افزود: لایحه ارسالی به مجلس تنها یک بخش از هفت بخش طرح تحول اقتصادی است و فقط تنها بحث نقدی کردن یارانه‌ها در قالب لایحه برای تصویب نمایندگان به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

مشاور اقتصادی رئیس جمهور درباره هدفمند کردن یارانه ها با ذکر اینکه توزیع یارانه‌ها به شکل کنونی به هیچ عنوان اقتصاد کشور را شکوفا نمی‌کند و تحول در این نوع توزیع یکی از ضروریات بدیهی کشور است، گفت: این نوع توزیع باعث ایجاد مسابقه‌ای ناعادلانه میان بخش‌ دولتی و بخش خصوصی شده است.

استاندار تهران افزود: دولت به نتایج تاثیرات آزادسازی یارانه عامل‌های انرژی در صنعت و هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی کاملا وقوف دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =