فارس نوشت:

رئیس جمهور آمریکا گفت: در دوران ریاست جمهوری من چهار بار ما شاهد تیراندازی‌های جمعی بوده‌ایم که جامعه‌ای داغدار را در آمریکا متلاشی کرده است.
«باراک اوباما»، رئیس جمهور آمریکا که به منظور شرکت در مراسم یادبود قربانیان حادثه تیراندازی در مدرسه ابتدایی به «نیوتاون» ایالت کانتیکت رفته بود، گفت: ما امنیت لازم برای کودکان را فراهم نکرده‌ایم. در دوران ریاست جمهوری من چهار بار ما شاهد تیراندازی‌های جمعی بوده‌ایم که جامعه‌ای داغدار در آمریکا را متلاشی کرده است.

وی افزود: کشور ما شاهد تیراندازی های مرگبار بی‌پایانی بوده است و هر روز گزارش‌هایی از قربانیان تیراندازی‌ها که اکثر آنها کودکان هستند ارائه می شود.

اوباما ادامه داد: ما باید به این تراژدی پایان دهیم و این نیازمند تغییر است.

 

در حادثه تیراندازی در مدرسه «سندی هوک» نیوتاون 12 دختر و 8 پسر بچه 6 و 7 ساله به همراه 6 معلم و کارمند این مدرسه کشته شدند.

براساس این گزارش، مقامات منطقه اعلام کردند که همه مدارس به جز مدرسه سندی هوک از روز سه شنبه بازگشایی می‌شوند اما سندی هوک به منظور تکمیل تحقیقات همچنان بسته خواهد بود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود EU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    29 1
    تســــلیت امیدوارم از این به بعد تمام کودکان دنیا در آرامش باشن چه آمریکایی چه ایرانی - اسرائیلی.... فرقی نمیکنه همه بچه ها بی گناه و معصموم هستن ♥