در تازه‌ترین جلسه شورای صنفی نمایش سرگروهی فیلم «پله آخر» ساخته علی مصفا از سینما آزادی گرفته و به سینما فرهنگ داده شد.

به گزارش خبرآنلاین، به گفته حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی، این تصمیم به دلیل عمل نکردن حوزه هنری به تعهد مکتوب خود در خصوص خارج کردن سینما آزادی از سینماهای زیر مجموعه حوزه هنری گرفته شد.

«پله آخر» از 13 دی ماه روی پرده می‌رود. این فیلم داستان لیلی ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده ‌است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده‌اش می‌گیرد و از کار باز می‌ماند. هیچ کس نمی‌تواند دلیل خنده‌هایش را حدس بزند.
 
لیلا حاتمی، علیرضا آقاخانی و علی مصفا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
 
کاوش افزود فیلم «من و زیبا» ساخته فریدون حسن‌پور به دلیل مناسب بودن برای نمایش در روزهای ماه صفر در گروه سینمایی آزاد اکران می‌شود.
 
این فیلم روایت زندگی مردی است که خود را مسبب مرگ همسرش در هنگام زایمان می داند و... پرویز پرستویی، شهاب حسینی، رضا ناجی، حدیث میرامینی و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
کاوش همچنین در خصوص بدهکاری سینماهای متعلق به شهرداری، حوزه هنری و تعدادی از سینماهای بخش خصوصی گفت: «از آنجا که برخی از سینماها یک سال مبلغ توافق شده در قراردادهایشان را به دفاتر پخش نداده‌اند، شورای صنفی نمایش از تاریخ امروز به مدت 15 روز فرصت می‌دهد تا بدهی‌های کلان خود را با دفاتر پخش تسویه کنند. اگر این اتفاق نیفتد، حواله نمایش برای سینماهای بدهکار صادر نمی‌شود.»
 
58246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =