انتشارات جامی به تازگی دو کتاب از دو نویسنده محبوب در حوزه داستان جهان و یک کتاب کاربردی در حوزه موفقیت روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «وفای زن» نوشته ویلیام سامرست موام با ترجمه میمنت دانا و محسن فارسی به تازگی منتشر شده است. در یکی از داستان ها می خوانیم: «من همیشه پلاژ زیبا و کوچک السوم را که در جنوب انگلستان و در اطراف بریتون واقع شده است دوست داشته‌ام. سکوت و آرامشی که در آن حکم فرماست جلوه‌ای باشکوه بدان می‌بخشد. ده سال است که غالبا به آنجا می‌روم. من هنوز نمی‌دانم که تا به حال السوم شهرت و موقعیتی داشته است یا خیر؟ هنگامی که آن حادثه اتفاق افتاد شهری بود که ساکنین آن را از زنان مسن، دختران پیر، زنان بیوه، افسران بازنشسته و کارمندان قدیمی مستعمرات تشکیل می‌دادند. اما من تا به حال السوم را در چنین فصلی ندیده بودم، زیرا همیشه زمستان به آنجا می‌رفتم. تقریبا دوسال بعد از جنگ بود. یکی از روزهای سرد نوامبر، به زکام سختی مبتلا شدم و برای استراحت به السوم رفتم...»
 

 

این ناشر همچنین کتاب کاربردی «آیین سخنوری» با عنوان فرعی «سخنرانی به طرز موثر و طریقه نفوذ در مردم» نوشته محمدعلی فروغی و دیل کارنگی را نیز منتشر کرده است. «کسب شهامت و اعتماد به نفس، اعتماد به نفس از طریق مقدماتی، سخنرانهای مشهورچگونه نطق خود را تهیه می کنند، افزایش قدرت حافظه، عوامل اصلی در سخنرانی موفقیت آمیز، راز یک سخنرانی خوب، سکوی سخنرانی و شخصیت و... » از جمله فصل های این کتاب است.

 

 

همچنین گزیده ای از داستان های الکساندر دوما با ترجمه همایون جوانمردی در کتابی با عنوان «پنج داستان» منتشر شده است. کتاب فوق شامل پنج داستان کوتاه این نویسنده خوش ذوق است که همواره در ژرفای ذهن خواننده باقی می‌ماند و هرگز فراموش نمی‌شود. دوما در مدت چهل سال داستان ها و نمایشنامه ها و مقالات و اشعار متعددی منتشر ساخت که تعدادشان از دویست نیز تجاوز می کرد ولی هیچ یک از آنها از حیث ارزش ادبی و سایر محسنات با سه تفنگدار قابل مقایسه نیست. شهرت او تقاضای ناشران را زیادتر کرد ، تا جایی که دوما نویسندگان دیگر را به کار دعوت کرد تا از روی یادداشت های او داستان بنویسند و او خود در آنها دستی می برد و صحیح می کرد و به ناشران تحویل می داد که یکی از این شرکای ادبی او نویسنده معروف «اوگوست ماکت» نام دارد. استیونسن نویسنده نامدار انگلیسی می گوید: پس از شکسپیر عزیزترین دوست من وارتانیان قهرمان داستان سه تفنگدار است... «دو برادر، بز خیاط و سه پسرش، نیکلای سر به هوا، ملکه پراگزاد، مادام برت» نام پنج داستان کتاب است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =