رئیس جمهور گفت که نمی​خواهد کار نیمه کاره خنس برای دولت بعد برجای بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین، بخش پایانی سخنان محمود احمدی​نژاد در گفت و گوی تلویزیونی امشب، رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت. او از سنگ اندازی​های دشمن سخن گفت و با بیان اینکه اگر همه جلوی آن بایستیم پیروزیم، ادامه داد: همه باید دست به دست بدهیم.
وی با بیان اینکه خیلی از مسائل را ملت باید حل کنند، ادامه داد: دشمن ما را تحریم کرده است و این ملت است که باید کار را یکسره کند. برخی مسائل و اختلافات داخلی هم هست. ملت کجا کار را یکسره می​کند؟ اما ملت باید در انتخابات کار را یکسره کند. انتخابات صحنه عظیم انرژی ملت است که هم نشاط در داخل ایجاد می کند و هم در فضای بین الملل، تغییر ایجاد می کند.
به گفته وی، 49 میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.
رئیس جمهور در پاسخ به اینکه برنامه شما برای انتخابات ریاست جمهوری و تحویل دولت دهم به دولت یازدهم چیست؟ هم گفت: انشالله که کار نیمه کاره خنس برای دولت بعد نگذاریم. هدفمندی را جمع و جور کنیم و شسته رفته تحویل دولت بعد بدهیم. روزی که من ریاست جمهوری را از مردم گرفتم دارای شئوناتی بود که آن را تحویل منتخب بعدی می دهم. دولت به حمدالله می خواهد بستر را به گونه ای فراهم کند که همه بتوانند شرکت کنند و همه پشتیبان و یار ملت باشند. احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد.  انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد. اما کسانی هستند که فکر می کنند بهتر از مردم تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند در حالی که خود رهبری هم گفتند فقط یک رای دارند.
وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب می گویند من یک رای بیشتر ندارم، اضافه کرد: هر کسی که گوشه​ای یک رسانه​ای دارد، فکر نکند می تواند به جای مردم تصممی بگیرد! اراده ملت باید شکل بگیرد. انشالله چنین می​شود و شاهد حضور حداکثری قاطع خواهیم بود تا بدخواهان با تماشای عظمت و اقتدار ایران حساب کار دستشان بیاید. این امر در حل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی موثرخواهد بود.
احمدی​نژاد بار دیگر از رهبری یاد کرد و با بیان اینکه «نظر رهبری انقلاب همین است که انتخاباتی با شکوه برگذار شود»، متذکر شد: این بداخلاقی​ها و مساله ارز و مرز و اینها موقت است. یک چاله ای درست شده، یک ماشینی در آن می​افتد و در می​آید. ماشینی ممکن است دچار پنچری شود، اما باز هم در می​آید. ملت متوقف نمی​شود و به پیش می​رود.
رئیس جمهور در پایان سخنانش بار دیگر ار مردم تشکر کرد و افزود: بارها تشکر کرده​ام اما باز هم از خدا تشکر می کنم. اگر نقصی هست از ما است از برنامه نیست. از امام عصر هم به دلیل عنایت ویژه اش به ملت ایران تشکر می کنم. بیشترین همکاری را در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بخش حمل و نقل کرد. از مجلس و قوه قضاییه و حمایت های رهبری هم متشکرم. امیدوارم با یک همت ویژه و دست در دست هم، دشمنان یکبار دیگر شکست بخورند.
در پایان این گفت و گوی تلویزیونی حیدری مجری برنامه ابراز امیدواری کرد که در فرصت دیگری تا اوایل بهمن ماه درباره اقتصاد کلان کشور گفت و گویی با رئیس جمهورانجام شود که با نظر موافق احمدی​نژاد همراه شد.
/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mojtaba EU ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    اي كاش جناب رئيس جمهور باحضور توليد كنندگان وچند اقتصاددان وآن طرف قضيه يارانه ها نشستي تلويزيوني برقرار ميكردند تاما از شايعات وگفته هاي جمعي بيشتر مطلع ميشديم
  • محمد IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    1- در مثل آمده است که ماست هیچ ماست فروشی به ذعم خودش ترش نیست! 2- مردم خودشون نمی فهمن وضعشون خوب تر شده! ولی شده! چون منتخب مردم میگه. 3- تولیدکننده ها و صنعتگران هم متوجه نمی شن که وضع تولید بهتر شده! ولی شده! چون منتخب مردم میگه. 4- همه چیز همونجوری که تا الان روز به روز بهتر شده، قراره در ادامه هم بهتر و بهتر شه؛ و تازه بعدش قراره بریم سراغ دنیا و وضع اون ها رو هم روبراه کنیم. 5- دوشواری؟!
    • محمد IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
      12 56
      دوست من ما باید هوشمندانه تر از این به قضایا نگاه کنیم ،شرایط بحرانی رو بسنجیم و بعد صحبت کنیم اینکه یه سری بد و بیرا به رئیس جمهور گفته بشه و رد بشی که درست نیست. دوست من، الان که دارم مینویسم ایران در یکی از بحرانی ترین شرایطش توی تاریخ به سر میبره، امروز اکثر کشور های جهان دارن با این بحران سرو کله میزنن..بحران اقتصادی..که البته همین کشورها دارن تلاش میکنن که با ایجاد تحریم ها صدای من وتو رو در بیارن تا به اهداف پلیدشون برسن!!! تو این شرایط که ویخیم تر از اونه که بشه تشریحش کرد..نباید توقع داشت که شرایط روز به روز بهتر بشه!! مقایسه با گذشته نتنها هیچ کمکی به ما نمی کنه بلکه شاید ما رو دلسرد کنه(چیزی که توی همه بحران ها اتفاق می افته)امروز باید من و تو ببینیم کشور چقدر از بحران فاصله گرفته
  • کاوه آهنگر IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    یادش بخیر 4 سال پیش و دغدغه هایی که امروز داریم میبینیم به واقعیت پیوسته:(
  • بدون نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    از اواخر سال 86 تاكنون (91) بغير از وام مسكن 23 ميليون تومان براي مسكن مهر واريز كرده ايم و بعيد به نظر مي رسد تا پايان عمر دولت دهم اين مسكن ها به ما تعلق گيرد. حالا قضاوت كنيد طرح مسكن مهر خوب پيش ميرود!؟آدرس محل ساخت مسكن مهر: اروميه-گلشهر2-فاز يك- تعاوني مسكن مهر سپاه
  • بدون نام GB ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    من فکر میکردم خبرآنلاین 30٪ بی طرفی رو رعایت میکنه ولی در نشان دادن نظرات مخالف مثبت و منفی در این چند خبر وبا واقعیتی که در اجتماع میبینم برای شما وهمکارانتون وسیاستگزاراتون متاسفم خبر آنلاین عزیز تابلو دستکاری کردین مثبت منفیارو
    • amin NL ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
      10 11
      با شما موافقم، خبر آنلاین به نظر من هم اصلا بی طرفانه عمل نمی کنه...... .
  • بدون نام US ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    3 21
    انشاالله کار را در انتخابات یکسره میکنیم
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    10 0
    "پایان انتخاباتی مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور" یکی بگه این شبه جمله یعنی چه؟ (فقط از لحاظ ادبی می گم سیاسیش نکنید)
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    30 0
    ای کاش فیلم تبلیغات اقای احمدی نزاد را یکبار دیکه میدیدیم
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    31 2
    این دشمن کیه جناب رئیس جمهور؟
  • فرهاد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    26 1
    رسانه ی ما از به چالش کشیدن مسئولین میترسه! برا همینه که هر مسئولی هرسازی دلش میخواد میزنه. رسانه زبان گویای مردمه و مردم کشور ما بی زبونن! سوال های از پیش تعیین و جواب داده شده که نشد گفتگوی خبری!؟!
  • کیوان IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    25 0
    اگرآقای رییس جمهورفکرمیکنندکه قدرت خریدمردم نسبت به سالهای قبل بهترشده پس حتماازسیل نامه هایی که به دفترشان ارسال میشودبیخبرند.ببینند مضمون این نامه هابیشتردرباره چیست.من خودم شخصانسبت به 4سال پیش هم حقوقم کمترشده وهم مقروض ترشده ام.
  • شهروند IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    9 39
    سردبير محترم يه سري آدم بيکار و بي هويت ميان اينجا به نظرات خوب منفي ميدن يا حرفايي ميزنن که لج همه رو دربيارن, لطفا نظرات اونا رو منتشر نکنيد
  • محمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    19 6
    "دولت به حمدالله می خواهد بستر را به گونه ای فراهم کند که همه بتوانند شرکت کنند و همه پشتیبان و یار ملت باشند. احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد. اما کسانی هستند که فکر می کنند بهتر از مردم تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند در حالی که خود رهبری هم گفتند فقط یک رای دارند." این شاه بیت 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد است و همان تقطه صفری که از اول قولش را داده بود. حالا بعضیا میخواهند حواسها را سرگرم جای دیگه بکنند خودشون رو خسته نکنند! مردم هشیارند و خوب حقشون رو می فهمند. البته با رعایت اولویت ها و اهم و مهم.
  • بدون نام GB ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    24 0
    احمدی نژاد سال پیش: قطعنامه تحریم ها کاغذ پاره است! احمدی نژاد دیشب: منتقدان دولت اصرار دارند نقش تحریم‌ها را کمرنگ نشان دهند!