تاخیر در تحویل برخی ازخودروها در ماه های گذشته بسیاری از متقاضیان خودرو را نگران کرده است.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: باسلام بنده خودروی سایپا111 با قیمت مصوب شهریورماه ثبت نام کردم تحویل آذر ماه الان از نمایندگی زنگ زدند که اصلا نمیتوانند این خودرو را تحویل بدهند به جاش بیایید سایپا131 بگیرید. تکیلف من چیست لطفا" پیگیری کنید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ساپیا تاکید دارد: احتمالا این متقاضی پراید 111، برای تحویل خودروی خود عجله داشته و به همین دلیل به وی پیشنهاد تعویض با خودروی دیگر داده شده است.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، ضمن اینکه به این متقاضی سود تاخیر نیز تعلق می گیرد وی می تواند در 20 روز آینده منتظر تحویل پراید 111 خود باقی بماند. درغیراینصورت در صورت داشتن عجله برای تحویل خودروی خود آن را تعویض کند.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد US ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    8 0
    8 مهر 131 ثبت نام کردم تاریخ تحویل 60 روزه ولی خبری از تحویل نیست . زنگ زدم گفتندتحویل اصلا مشخص نیست . من چی کار کنم ؟ یه کارمند با 540 حقوق که با وام قصد خرید ماشین داشت که بتونه خرج زندگیشو در بیاره به کی باید بگم ؟ چی کار باید بکنم این درسته ؟
  • پوریا IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
    6 2
    من از 12 مهر پراید تحویل 30 روزه 131 ex ثبت نام کرده ام. آیا انتظار اینکه بعد از گذشت نزدیک به 90 روز ماشین انتخابی! رو تحویلم بدهند اسمش عجله است ؟ آیا اگه در پیش فروشها ، پول مشتری آماده نباشه، شرکت هم به همین میزان شکیباست یا عجله می کند؟ راستی اگر قیمت خودرو پایین اومده بود هم اینهمه تاخیر در تحویل وجود داشت؟ اگر قیمت ماشین به حول و قوه الهی کاهش پیدا کند خودرو سازان محترم انحصاری بد جوری ضرر می کنند ها. از مکافات عمل غافل نشوید لطفا.
  • فرهاد IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    8 0
    ای وای.111 من تحویل آبان بوده و هنوز فاکتور هم نشده.
  • امير IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
    4 0
    با سلام اينجانب دهم مهر 91 براي پرايد 131ex ثبت نام كردم با موعد تحويل 60 روزه يعني بايد ده آذر 91 تحويل مي دادند. تحويل كه ندادند، حتي متاسفانه خبر هم نمي دهند. يعني احترام به مشتري و مشتري مداري هيچ جايگاهي در مرام اين شركت ندارد. تلفن موبايل ما را دارند حداقل مسجي بدهند بگويند ببخشيد خودرو شما با تاخير تحويل مي شود. ..فلان وقت تحويل مي شود... فكر نكنم هزينه چنداني براي اين شركت داشته باشد. واقعا برخوردهاي خود را با كارخانجات خودروسازي خارجي اندكي مقايسه كنند. حداقل ده درصد خدمات و مشتري مداري آنها را در اينجا اجرا كنند . فقط مي توان اميدوار بود كه روزي ورود خودرو با گمركي كم آزاد شود و آنوقت است كه مردم معني مشتري مداري را به اين شركت ياد مي دهند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    1 0
    سری به سایپا گلپایگان بزنید یک روز قیر هست قیر ریز نیست یکروز قیف است قیر نیست نهار وشام کارگران قطع شده قطعات برای مونتاژموجود نیست
  • محسن تواضعی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    4 0
    سلام واحترام 23 مهر131exپول نقد واریز کردم قرار تحویل خودرو یک ماهه بوده یه خبری به ما بدهید که تحویل کیه؟منم با وام ثبت نام کردم 2 قسط را هم پرداخت کردم خبری از ماشین نیست کمی به فکر مردم باشید خداوند ناظر اعمال ماست.استدعای پیگری وجواب مسئولان را دارم.
  • پیمان IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    1 0
    من 19/6 ثبت نام کردم. 111 sx تحویل 2 ماهه و فروش قطعی. الان 110 روز گذشته و هیچ خبری نیست. من هم مثل خیلی از دوستان این ماشین رو با وام ثبت نام مردم و تا حالا چهار قسط رو هم پرداخت کردم. هیچ کس هم پاسخگو نیست. دیگه خسته شدم از بس به اینور و اونور زنگ زدم.
  • علی موسوی US ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
    2 0
    من هم مهرماه ثبت نام کردم که قرار بوده برج 10 تحویل بدن ولی هنوز هیچ خبری نیست..تماس با 096770 هم جز اینکه با بی ادبی جواب منو بدن چیز دیگه نبود--مثلا شماره رسیدگی به شکایاته.. باید یه شماره هم بزارن که از اونا شکایت کنیم و الیییییی آخر...من صدای این آقارو که با من صحبت کرده ضبط کردم.. اگه کسی یمیخواد براش میفرستم --
  • پیام GB ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    1 0
    به لطف خدا مال من 15اسفند فاکتور شد وپلاک شده...تحویلی ابان بودsx111
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    0 0
    شما که تولید نداشتید کی گفت این همه ثبت نام بعمل آورید و مردم را حیران و سرگردان کنید الان تکلیف ما چیست. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟