فارس نوشت:

رئیس اتحادیه کشوری قنادان از قیمت گذاری 5 نوع شیرینی پر مصرف با کیفیت درجه یک خبرداد و گفت:براساس نرخ‌های کمیسیون فنی اتحادیه قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر خامه‌ای 8 هزار تومان تعیین شد.

محمد نصرتی  گفت: طی جلسات هم‌اندیشی که با وزارت صنعت، بازرگانی داخلی، استانداری تهران، سازمان حمایت و وزارت دادگستری داشته‌ایم نرخ گذاری شیرینی به عهده اتحادیه گذاشته شده است و اتحادیه به لحاظ قیمت و کیفیت نظارت لازم در این زمینه را خواهد داشت.

وی افزود: براساس نرخ‌های کمیسیون فنی اتحادیه که در مجمع امور صنفی نیز تأیید شده است قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر خامه‌ای 8 هزار تومان، شیرینی گل محمدی 6 هزار تومان، زبان و پاپیون 6500 تومان،شیرینی برنجی 6500 تومان و کیک یزدی 5400 تومان اعلام شد.

رئیس اتحادیه کشور قنادان گفت: این قیمت‌ها برای شیرینی درجه یک است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهران با شماره تلفن 66944411 و 66944499 تماس گرفته شود و در شهرستان‌ها موضوع به اتحادیه قنادان شهر مربوطه گزارش داده شود.

نصرتی گفت: اعتبار این قیمت‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی نباید تا آن تاریخ صورت بگیرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    14 4
    اگر یک کارگر باماهی پانصدهزار تومان حقوق کل حقوق ماهیانه اش را بدون یک تومان کم وزیاد بدهد در ازایش میتواند 60کیلوشیرینی تر بخرد.باعث خجالت نیست؟
    • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
      2 0
      تازه اگه همین قیمت باشه، من که این قیمت جایی ندیدم
  • بدون نام IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    18 1
    من خودم ديروز از درجه 2 هم پايينتر بود گرفتم 9500
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    19 2
    در واقع 200 گرم جعبه هم به قیمت 8000 تومان به مشتری قالب میشود.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    9 3
    خوبه در کشور در طول سال به تمامی تولیدات چه غذائی (لبنی و کنسرو )و چه صنعتی (لوازم خانگی و ...)چندین بار اجازه افرایش قیمت داده میشود ولی حقوق بازنشسته ها و کارمند و کارگر در طول سال یکسان آنهم با تاخیر چندین روزه از آخر ماه پرداخت میشود (چقدر عدالت محور) ؟؟؟؟؟؟