۰ نفر
۷ آذر ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۳

مردم اگر از لباس دین خلافی ببینند از دین خدا خارج می‌شوند.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: مردم اگر از لباس دین و روحانیت خلافی ببینند، فوج فوج از دین خدا خارج می‌شوند.

به گزارش مهر آیت الله عبدالله جوادی آملی بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل و مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: از آن جا که اکثریت مردم جامعه ما دین خود را از همین حسینیه‌ها، مساجد و منابر دارند لذا باید این نهاد‌ها به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه و ذخیره اسلام و روحانیت حفظ شود.

وی افزود: مساجد، منابر و حسینیه‌ها سند 6 دانگ شرف و مقاومت این کشور در برابر دشمنان هستند و اگر خدای ناکرده تضعیف شوند ممکلت ما همچون قضایای جنگ جهانی دوم و کودتای ننگین 28 مرداد، تسلیم بیگانگان می شود.

جوادی آملی ادامه داد: ما در جریان دفاع مقدس، 10 سال با دشمنان جنگیدیم نه 8 سال چرا که در دو سال ابتدای انقلاب نیز با شورش‌ها و کود‌تا‌های داخلی در نبرد بودیم و رمز موفقیت و استقامت ما در جنگ تحمیلی وجود همین مساجد و حسینیه‌ها و قیام روحانیت، مراجع و امام راحل بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر این که ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با علما و مراجع تقلید نباید در حد تشریفات باشد، ابراز داشت: ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با علما و روحانیت باید از دو منظر باشد، نخست آن که این سازمان پیام و آثار علما را به جامعه عرضه و دیگر آن که نیاز‌ها و مشکلات روز جامعه را به علما منتقل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 27135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۷
    1 0
    هشدار ایشون درباره تسلیم بیگانگان شدن را جدی بگیریم.
  • بدون نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۸
    1 0
    امیداست گوش شنوایی برای تذکرات ایشان باشد
  • majid IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۸
    1 0
    بدون هیچ غرض ورزی.ایا لازم است روحانی وارد سیاست شود.هرکس که می خاهد باشد
  • فرامرز IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۵
    1 0
    ایشان ماجراهایی را دیدند یا شنیدند که از مقام خود استفاء داده اند.بهرحال راست میگویند ما چکاره ایم که بندگان خدا را به زور به دین و عقیده خویش دربیاوریم.