هکرهای ناشناس (انا.نی.موس) با هدف انتقام گیری از سیستم قضایی امریکا، وب سایت ussc.gov را هک (دیفیس) کردند.

ساعت سه بامداد جمعه به وقت محلی سایت متعلق به حکومت امریکا با آی پی  66.153.19.162توسط هکرهای ناشناس از کار افتاد و اطلاعات رمزگذاری شده روی آن پس از رمزگشایی روی اینترنت منتشر شد.
گروه هکرهای ناشناس در سایت مذکور درخواست خود مبنی بر گذاشتن رفراندوم در مورد سیستم قضایی ایالات متحده اعلام کردند. به عقیده این گروه سیستم قضایی امریکا باید اصلاح گردد.
هکرها بدنبال خودکشی آرون سوارتز (مخترع آر.اس.اس و هکری که 4.5 میلیون کتاب الکترونیکی را از روی JSTOR روی اینترنت منتشر کرد) بدلیل آنچه افسردگی هکر و ترس از 35 سال زندان در صورت محکومیت، نامیده شد؛ بسیار عصبانی شده و تصمیم گرفتند دست به انتقام جویی بزنند.
به گفته هکرهایی که به صورت سمبلیک سایت را هک کردند، سیستم قضایی در امریکا بیمار است که باعث شد تا آرون دست به خودکشی بزند.
بر این اساس قوانین مندرج در سایت ussc.gov دادگاههای فدرال را ترغیب به محکومیت بیشتر متهمان می کند و مرگ آرون نیز در همین راستا صورت گرفته است.
تلقی خانواده آرون نیز از رفتار سیستم قضایی با فرزندشان این گونه بوده و آنها فکر می کنند قوانین مربوط به جرایم کامپیوتری باعث قلدری سیستم قضا درباره آرون شده است.
 
منبع: زد دی نت
56502
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    3 18
    هنوز کینه ارون در رگ هایمان می جوشد بزودی فیلم ویدئویی چگونگی قتل ارون توسط جاسوس سیا را رو خواهیم کرد البته برای صحت ادعایمان سه سند خیلی محرمانه را رو می کنیم خبر انلاین خیلی خوش شانسی 1- سفیر امریکا که در لیبی کشته شد همان شخصیت واقعی قهرمان فیلم های ماموریت غیر ممکن است که پس از جنایات بیشمار در اروپا شرقی و استرالیا دست خوش سفارت لیبی و برخی کارهای دیپلماتیک را بر عهده گرفت 2- باراک اوباما و همسرش قبلا جاسوس سیا البته در موارد داخل امریکا بودند که پس از حوادث 11 سپتامبر برای مدت چند سال از این فعالیتها دوری کردند ولی هنوز مشخص نیست که در این مدت واقعا چه می کردند 3- این سومی فکر کنم خیلی باارزش باشد چون شخصا با ارون روی ان کار کردیم لیونی وزیر خارجه سابق اسراییل که این روزها >> ادامه
  • من IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    8 11
    >>ادامه با ارون روی ان کار کردیم لیونی وزیر خارجه اسراییل که این روز ها بد جوری روی اعصاب حکام عرب رفته و پز خود فروشی می دهد در حقیقت یکی از افسران مرد عالیرتبه اسراییل بوده که احتمالا در یکی از عملیات حماس یا حزب الله مجروح شد و با توجه به مشکلی که برایش پیش امد مجبور به تغییر جنسیت شد البته با توجه به خدمات سابق خود دستخوش وزارت خارجه را گرفت این سه تا خبر را داشته باش تا پس از اجماع با سایر اعضای انانیموس فیلم قتل ارون را منتشر کنیم. سیا اماده انتقام سنگین ما باشد تا پس از انتشار فیلم قتل ارون به جرم مصاحبه با ار تی و برخی همکاری ها با ایران در زمینه سایبر حملات گسترده ای را بر روی سایت های سیا و موساد بکنیم مرگ بر رییس جدید سیا
    • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
      23 5
      خدا شفات بده عزیزم
    • رسول IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
      7 3
      الهی آمین
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    6 4
    آفرین! خوشم اومد.
  • بدون نام US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    6 8
    آفرین