پانا نوشت:

در تمام دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر بعد از اکران فیلم و پرسش و پاسخ پذیرایی مختصری بر روی میزهای برج میلاد و یا سالن های دیگری که برگزار کننده جشنواره بودند گذاشته می شد ولی امسال برخلاف دوره های گذشته سینماگران و خبرنگاران و افراد حاضر در جشنواره برای خوردن یک استکان چای مجبور به تهیه فیش شدند.


این موضوع موجب شد تا بسیاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای صرفه جویی در وقت و نماندن بر پشت درهای بسته از خوردن چای بگذرند؛ همچنین این امر اعتراض سینماگران را نیز به همراه داشت تا حدی که آنها عنوان کردند: «سال دیگه فلاکس چای می آوریم!»


این اتفاق در حالی رخ داد که خبرنگاران موفق به دریافت فیش غذا نشدند و آن‌هایی که این فیش را به همراه داشتند بعد از ساعت 2 با جمله ظرفیت تمام شده مواجه شدند.


تمامی این اتفاقات نشان می دهد بی نظمی و عدم هماهنگی در برگزاری مراسم مهم و بین المللی موضوعی است تمام نشدنی.

 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    16 2
    آدم های ميليونى و هزار ميلياردى يا فرارى شدند يا بر سر مناصب مهم مشغول خدمتند و دوستان به اندازه يك ليوان چاى در خرج بيت المال صرفه جويى مى كنند!
  • ---------- RU ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    8 2
    چرا سال دیگه می خوان فلاسک بیارین؟ پس امسال رو چکار می کنید؟ ای بابا!
    • -------------------- RU ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
      7 0
      آقا منفی نده! منظورم این بود که این آقایون واقعن میخوان این وضعیت رو تحمل کنن؟ چرا سال بعد؟ اتفاقن همین امسال می تونن به نشانه ی اعتراض هرکدومشون یک فلاسک چای و نهار اون روزشون به همراه بیارن! چی میشه مگه؟ بهتر از منت مسئولین جشنواره رو کشیدن نیست؟