سید عباس صالحی در مطلب تازه خود در خبرآنلاین با عنوان« اخلال‌گران در مراسم، مجرم و گناه‌کارند» به بررسی حواشی مراسم 22 بهمن در قم پرداخته است.

این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در آغاز مطلب خود نوشته است: «حواشی مراسم 22 بهمن در قم، از اخبار برجسته‌ای بود که توجه رسانه‌های داخلی و خارجی را معطوف به خود داشت. ...کسانی این موضع را حق خویش می‌دانند که مراسم‌های رسمی و قانونی را با اغتشاش و آشوب مواجه سازند. آیا این گونه مواجهه‌ها مشروعیت شرعی، حقوقی و اخلاقی را دارد؟»
عضو هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی قم  در پایان مطلبش چنین‌ نوشته است: «جای شفگت است که فرمانده محترم نیروی انتظامی جناب آقای احمدی‌مقدم، که بایستی پاس‌دار قانون باشد، از اشخاص اخلال‌گر در مراسم یاد شده (بدون استثناء) به عنوان افرادی متدین یاد می‌کند که از روی غفلت، به تکرار چنین کارهایی دست می‌زنند.
همچنین می‌توان در شگفت بود که آقای شریعتمداری در یادداشت روزنامه کیهان (چهارشنبه 25/11/91) مطرح کرده‌اند که پاره‌ای از اخلال‌گران به ایشان اظهار داشته‌اند که به ندامت روی آورده‌ و به حرم حضرت معصومه(س) رفته و توبه کرده‌اند. گرچه توبه و ندامت آنان، اگر صادقانه باشد وجه «حق‌ا...» آن را جبران می‌کند، اما همان‌گونه که گفته شد برهم‌زنندگان مراسم اجتماعی- سیاسی لایه‌های گوناگون از «حق‌الناس» را زیر پا گذارده‌اند، براستی برای آن چه فکری کرده‌اند؟ آیا راه‌های توبه واقعی را پیموده‌اند؟»
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =