۰ نفر
۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰

مهر نوشت:

سارق جوانی که با پوشیدن لباس زنانه پس از ورود به سرویسهای بهداشتی زنانه یکی از دانشگاههای اطراف تهران، اموال دختران دانشجو را به سرقت می برد، شناسایی و دستگیر شد.
سروان محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از گزارش چندین فقره سرقت اموال شخصی با ارزش از دانشجویان یکی از دانشگاههای اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار کارآگاهان دایره تجسس کلانتری مصطفی خمینی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با ارجاع این پرونده به دایره تجسس، تیمی از کارآگاهان مسئولیت رسیدگی به پرونده را به عهده گرفته و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد فرد یا افرادی در سرویسهای بهداشتی زنانه،لب تاپ،کیف پول،تلفن همراه شخصی دانشجویان دختر را به سرقت می برند.

 

به دنبال این موضوع با تدابیر ویژه پلیسی و با همکاری کارکنان حراست دانشگاه پس از چندین روز عملیات تعقیب و گریز پلیسی ماموران موفق شدند سارق جوانی که با پوشش زنانه وارد سرویس بهداشتی دانشگاه شده و در حال سرقت بود را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه این متهم جوان که "کیوان"نام دارد با پوشیدن لباس مبدل زنانه مانتو و مقنعه و با زدن ماسک به بهانه آلودگی هوا پس از ورود به سرویس های بهداشتی زنانه دانشگاه اموال دختران دانشجو را به سرقت می برد تصریح کرد: "متهم پس از دستگیری بلافاصله به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت که به چندین فقره سرقت نیز اعتراف کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    47 2
    "پس از چندین روز عملیات تعقیب و گریز پلیسی"؟!!!!!!!! فکر میکنید با این دروغها و بزرگنماییها دارید شآن پلیس رو بالا میبرید؟! عملیات تعقیب و گریز پلیسی اونهم برای دستگیری سارقی که انقدر حقیر و بدبخته که با پوشیدن لباس زنونه تو دستشویی سرقت میکنه؟
  • بدون نام IN ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    24 1
    من به شخصه تا امروز نتونستم بدون کارت دانشجویی وارد دانشگاه خودم یا هیچ دانشگاه دیگه ای بشم!اما امروز فهمیدم این دانشگاه اینقدر بی در و پیکر بوده که یک نفر به دفعات تونسته وارد محوطه اش بشه و دست به سرقت بزنه!!!یه سوال! حراست دانشگاه وظیفه اش چی بوده که این آقا دزده به سادگی وارد حریم یک محیط آموزشی شده و پس از چند فقره سرقت حراست محترم تازه با همکاری پلیس وارد عمل شده!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    21 1
    میشه بپرسم این کدوم دانشگاه بی درو پیکری بوده که این ادم به راحتی واردش میشده و بدون کارت شناسایی تا دستشویی دانشگاه هم رخنه کرده بوده. والا من که میخوام برم دانشگاه هر روز که چه عرض کنم برای هر ورود روزانه هم باید کارت نشون بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • رضا A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    0 0
    اي بابافكر مكنيد خيله سخته
  • رضا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    0 0
    اي باباووووووووووو