۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰

فارس نوشت:

برخی منابع، اخبار منتشره مبنی بر گلوله‌باران بزرگراه فرودگاه بین‌المللی دمشق و سفارت ایران در پایتخت سوریه را تکذیب کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، برخی منابع اخبار منتشره در برخی منابع و پایگاه‌های خبری مغرض درباره گلوله‌باران بزرگراه فرودگاه بین المللی دمشق و سفارت ایران در پایتخت سوریه را تکذیب کردند.

در همین راستا یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که یگان‌های ارتش این کشور حمله نظامی گسترده‌ای را جهت محافظت از مناطق همجوار فرودگاه بین المللی دمشق آغاز کرده است که در برخی از مناطق آن گروه‌های تروریستی متمرکز شده‌اند.

با این حال افراد مسلح روز گذشته اقدام به شلیک چندین گلوله خمپاره به سمت کاخ ریاست جمهوری سوریه کردند که تنها به دیوارهای آن اصابت کرد، بی‌آنکه تلفات جانی از خود برجای گذارد.

همچنین منابعی اخبار منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر هدف قرار گرفتن سفارت ایران در بزرگراه «المزه» در دمشق را تکذیب و به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کردند که یگان‌های ارتش سوریه عملیات‌های گسترده‌ای را در مناطق العتیبه، بیت سحم و الملیحه آغاز کردند که در جوار فرودگاه بین المللی دمشق قرار دارند.

این منابع همچنین خبرهای منتشره درباره هدف قرار دادن بزرگراه بین المللی دمشق را رد و تاکید کرد که یگان‌های ارتش سوریه پیشروی‌های چشمگیری را در این مناطق انجام داده و ده‌ها فرد مسلح را به قتل رسانده و زخمی کردند.
52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =