بر اساس گفته های رئیس شورای رقابت قیمت‌های جدید خودروها روز دوشنبه اعلام خواهد شد.

جمشید پژویان، رییس شورای رقابت در حالی از نهایی شدن اعلام قیمت خودرو در روز دو شنبه 9 اردیبهشت خبرداده است که در 38 روزی که از سال 1392 سپری شده برای چندمین بار زمان برگزاری نشست شورای رقابت تغییر پیدا کرده است.

شما کاربران خبرآنلاین با درج نظر در انتهای این خیر می توانید نظرتان را درباره دلایل تاخیر اعلام قیمت خودرو اعلام کنید.

3939

کد خبر 289424

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 131
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    كساني مثل شوراي رقابت و هوادارانش در مجلس بيشتر هواي مردم رادارند ولي خودروسازان و قطعه سازان و وزارت صنعت (بدلايل نامعلوم) كه منافع مشترك دارند هيچ توجهي به مردم ندارند و ..
    • بدون نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      38 87
      با توجه به تورم سرسام آور مواد اولیه و هزینه های سربار تولید و قیمتهای اجباری و تحمیلی ، بسیاری از کارخانه های قطعه سازی تعطیل یا در شرف تعطیلی می باشند که بیکاری هزاران نفر را بدنبال داشته است. بیاییم منصفانه و آگاهانه بر خورد نماییم.
    • بدون نام NL ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      153 4
      فقط میخواهند تا زمان انتخابات قضیه را کش بدهند و دوباره گرانی
    • بدون نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      91 2
      هروقت دليل سه برابر شدن تمام کالاها در يکسال گذشته را فهميديم اين را هم ميفهميم
    • ح- سرنقی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
      12 0
      باسلام - درهرحال قیمت معقول یک خودرو مهم است ولی مهمتر ازآنها کیفیت خودرو می باشد که با جان انسانها سر وکار دارد وتابحال کارها وتصمیماتی که درمورد خودرو گرفته می شود منصفانه وکارشناسی شده نمی باشد.مردم یکسال است به خودرو رانا که یک خودروملی محسوب می شود ثبت نام کردن بعداً یک شبه تصمیم می گیرند قیمت این خودرو را 5 میلیون بالا ببرنند کسی که توان مالی خوداش را سنجیده بود15 میلیون به خودرو بدهدآیا قشر کارمند یک شبه حقوق اش 5میلیون بالا رفته ؟ تابه مایحتاج زندگی اش باوتوجه به تورم وگرانی هزینه کند وسپس به خودرو ثبت نامی اضافه بپردازد - تازه باکمال پرروی مسئولین کارخانه ازطرفی می گویند قطعه نداریم اما ماشینی تولید می کنند درسال 92 تاریخ مدل 91 می زنند /
  • بدون نام US ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    اقایان می خواهند سودشان کم نشه
  • محمود IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    قايل نشدن ارزش براي مشتري
    • فرهاد IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      62 1
      مدیران بخش خودرو فقط به فکر جیب خود و پاداش و مزایای آخر سال ههستند آنهم از کیسه ملت. اگر آنها ذره ای از علم مدیرریت بویی برده بودند این وضع اسفناک صنعت خودرو نبود. مهمترین دلیل عقب ماندگی صنعت خودرو ناکارآمدی مدیران آن میباشد. و الا ما که قبل از کره جنوبی خودروسازی داشتیم الان بایستی به آن کشور خودرو صادر میکردیم
  • حميد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    تورو خدا يكي به اينا بگه فقط و فقط مشكل اين مملكت گراني خودرو است ؟ مگه قراره خودرو رو بذاريم لاي نون بخوريم ؟ همه چيز گرون شده . بيكاري زياد و تورم وحشت ناك بالا رفته . يكي نيست بداد اين مردم برسه ؟ همش دم از گروني خودرو ميزنن !!!!!!!
    • moh3n IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      61 16
      دوست عزیز کسی نگفت مشکل مملکت فقط قیمت خودروست اینجا نظرات در مورد خودروست شما میتونید برید جایی دیگه نظرات رو دنبال کنی
  • محمد IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    عدم تخصص و بی تجربگی شورای رقابت در حوزه خودرو و مسوولیت ناپذیری او و پاس دادن توپ در زمین دیگران مهمترین دلیل است. اما دلیلش هر چه باشد نتیجه اش بلاتکلیفی خریدار، فروشنده و خودروساز است.
    • صادق IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      حتما می فرمایید تخصص و تجربه و مسؤلیت پذیری از خصوصیات خودرو سازان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تنها ابزار در دست مردم، نخریدن است، که اگر مردم صبوری به خرج دهند خودرو سازان با نصف قیمت و آنهم با اقساط بلند مدت التماس خواهند کرد.
    • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      22 3
      اين نظر خودرو سازان است كه شوراي رقابت آگاهي ندارد. مكانيسم قيمت را هر كسي كه كمي اقتصاد بداند ميتواند براحتي ارائه كند.زياده خواهي و سودهاي باد آورده خودروسازان را بد عادت كرده و ديگه به سود اقتصادي راضي نيستند.شركتي كه به قيمت سه برابري خودرو فروخته به راحتي به سود 15يا 20 درصدي راضي نمي شود.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    56 8
    احتمالاً!
  • علیرضا IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    264 1
    سوء مدیریت و بیخیالی وزیر اقتصاد و ناکارآمدی راهکارهای رئیس جمهور در تسریع روند حل بحران
  • آشناست IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    قيمت خودرو رو 100% بردند بالا حالا دارن بررسي ميكنن كه چه كار كنند 30% بيارند پايين- به خاطر اين تاخير داره اعلام قيمت خودرو
    • بدون نام US ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      56 2
      بله حق با شماست. اگه به خواهیم پراید روز با 8 کیسه هوا و موتور 16 سوپاپ 1600 سی سی از کره وارد کنیم ارزون تر از این پراید به درد نخوری هست که به ما میدن در میاد. الان 4200 دلار هستش .
  • سجاد A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    132 6
    آیا پایین نیاوردن قیمت خودرو کار خوبیست؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    من از کسانی هستم که به نحوی در نظارت بر شرکتها از سنوات قبل تجربه دارم بایستی وضعیت بغرنج فعلی خودروسازان درک نمود وتنها راه حل ازاد گذاری قیمتها میباشد قیمتهای فعلی نیز با توجه به ارزهای ازاد تحویلی منصفانه میباشد برای مثال پراید اماده وارداتی در ان سالها با 5000دلارو به اضافه هزینه های گمرگی خریداری می گردیدکه با توجه قیمت فعلی دلار30000ریال حدود15 میلیون تومان و20درصدهزینه سربار حدودا 18میلیون تمام میشودلذا انتظار کاهش قیمت با توجه به کاهش تولید وتعدد زیاد پرسنل وعدم امکان کاهش انها واقعی میباشد
    • بابک خرم دین IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      62 1
      دوست عزیز باحساب کتاب شما پراید حدود بیست وسه میلیون درمیاد (دلار3600) هزینه ریخت وپاش خودروسازها از جیب مردم نباید پرداخت بشه صنعت انحصاری ورانت دولتی میشه همین همین باکو ونخجوان، بی ام و 5000دلاره نه پراید حلبی
    • مصرف کننده بی نوا IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      32 0
      همه این حرف ها زمانی درست است که بازار انحصاری خودرو پس از دو دهه از بین برود و امکان واردات خودرو خارجی با تعرفه کم فراهم شود . دلیل اصلی گرانی خودرو این است که در ایران عملا صنعت ملی خودرو سازی نداریم و قطعه سازان نیز عملا مونتاژ کارانی بیش نیستند و فقط به خاطر رانت بی نظیری که نسیبشان شده سودهای نجومی به جیب خودرو سازان می رود و ملت هم که الحمدالله در هیچ محاسبه ای عددی محسوب نمی شوند و باید هزینه جیب آقایان را با خرید خودرو های بی کیفیت و گران تامین کنند .
    • بدون نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      29 0
      خوب حقوق دستمزد به دلار بدن
    • منتقد بدون نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      150 4
      اولا تولید خودروی بی کیفیت با این قیمت توجیه اقتصادی ندارد که خودرو ساز فرصت طلب به دلیل نداشتن برنامه و برای سود آوری بیشتر حاضر به تولید شده و متاسفانه مردم باید با انحصار در بخش خودرو تاوانش را پس بدهند دوما معلومه جناب بی نام خود از کسبه تاجر خودروساز هستند که اینقدر حق به جانب از آزادسازی قیمت خودرو دفاع میکند.
    • ایرانی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      28 0
      دوست عزیزکسی نمیگه باگرون شدن ارز قیمت خودرو نبایدافزایش پیداکنه همه میگن اگه قیمت واقعی خودروتون بالاس واردات خودرورو آزاد کنید تامردم باهمون ارز آزاد خودرو بگیرن بعدبجای اینکه به صنعت خودرو دلار ارزون بدید همونو بدید به مایحتاج ضروری مثل روغن گندم و مهمتر ازهمه دارو که مردم بتونن زندگی بده خودشون رو بگذرونن
    • behdad mehraban IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      35 0
      چرا موقعی که دلار حدود هزار تومان بود برای قیمتگذاری خودرو در داخل کشور، استناد به قیمت فروش خودرو در خارج از کشور نمیکردند و هر جور به نفعشون باشه استدلال میکنن؟
    • بدون نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      42 0
      شمااگه پیشنهاد می دین قیمت آزاد بشه پس اجازه بده واردات خودرو هم با تعرفه پایین آزاد شه ببین حودروساز ضرر می کنه یا مصرف کننده!! به نظر شما مردم پراید 5000 دلاری رو می خرن یا تویوتا یاریس 8000 دلاری؟
    • بدون نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      7 22
      شما منتقد بدون نام هم حتما از دلالان خودروهای چینی هستید که منتظر مجوز ورود آن با تعرفه کم هستید.
    • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      28 2
      آقا شرکت ها و خودروسازان را ول کن، جان و مال و آبروی مردم باارزش تر از این چیزهاست.
    • بدون نام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      39 2
      کی گفته پراید 5000 دلار در میاد؟ الان ریو 2013 حدودا 6000 دلار قیمت داره با اون همه امکانات!!! همون زمان که پراید در ایران 5 میلیون به فروش می رسید، پراید کره ای صفر در منطقه آزاد چابهار زیر 2 میلیون به فروش می رفت که قیمت دلاریش می شد حدودا 2500 دلار!! تازه اون موقع ماشین نسبتا خوبی بود!!! اما الان چی ؟ ماشینی که فقط جان انسان ها رو می گیره!
    • بدون نام IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      40 1
      مشکلی نیست دوست عزیز...بذارن خودروهای داخلی رو با هر ارزی که میخوان حساب کنند و بفروشن ولی تعرفه واردات رو هم صفر کنن...اگر صنعتی میخواست خودکفا بشه 50 سال حمایت کافیه ازش...بذارن جهانی بشه خوروسازیمون و با خودروهای روز دنیا رقابت کنه...کارخونه ها هم اگر نتونستن ادامه بدن بشن نمایندگی خدمات برندهای روز دنیا...مردم که نباید هزینه بی مدیریتی یک سری مدیرای بی مسئولیت رو بدن که همیشه طلبکارند از مردم و پولشون...
    • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      1 8
      آقای خرم دین شما مطمًنی بی ام و پنج هزار دلار!!!!!! فکر کنم یک صفر کم گذاشتی داداش!! احتمالا بی ام و ۲۰۰۰ مدل ۱۹۷۷ بوده !!!!
  • حامد IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    70 3
    حتماً سبک سنگین کردن یک سری مسائل است که نه ضرر خریدار باشد نه فروشنده...نهایتاً همان خواهد که هست ! شاید کمی تا قسمتی به نفع خریدار ،هر چند که با کاهش قیمت هم رکود ناشی از کم شدن درآمد مردم سر و سامان نخواهد یافت، البته سوای بعضی ها که از بازار آشفته پول و مال خوب به جبیب زدند...
  • فرزام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    آقای بدون نام قبلا پراید وارد میشده الان ساخته میشه.قطعات وارداتی هم از چین با پایین ترین قیمت وارد میشه.بهتره خودمون رو گول نزنیم.پراید 8 میلیونی شده 17 تومن.به ماچه ربطی داره که دلار بالا رفته.مهم نتیجه هس.یه محصول شده 2 برابر در عرض یک سال.این افتضاحه محضه.اگه اینطوره وارداتو آزاد کنن تا بقیه خودروها رقیبه این اسباب بازیا بشه
    • بیطرف IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      2 26
      آقا فرزام مقصر خودروسازها هستن که توی این سالها قیمت رونبردن بالا که امثال شما به بالا رفتن قیمت عادت کنید
    • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      96 4
      گوجه فرنگي، نان، شير و ... همه مواد غذايي ديگه وارد ميشن، پس بايد گرون بشه و ولي خودرو چون داخليه نبايد گرون بشه. دولت اين بازي رو راه انداخته تا فراموش كنيم تو كشور تورم 40% داريم و مقدار نقدينگي وحشتناك شده، اصلا خودرو بشه مجاني، آيا مواد غذايي ارزون ميشن، فارغ از همه اينها ارزش پول ملي كه تو كمتر از يك سال 1/3 شده چي درست ميشه؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    27 0
    به نظر من، دولت این اواخر اوضاع اقتصادی مملکت رو ول کرده و به نوعی کم آورده و نمیتونه کنترلش کنه. آخه حیف نیست واسه یه پراید این همه پول بدیم. این تاخیر هم بیشتر وقت کشی هست تا تعیین تکلیف!!!!!!
  • sina IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    2 17
    یعنی میشه دلاربالابره بعدپرایدیاوسایلی ازاین دست قیمتش بیادپایین.بنده خداخودروسازان ی زمانی ازاین خوان نعمت خوب سودمیبردن ولی حالا واسه خودشون هم نمیصرفه.
  • منتظر IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    15 0
    لطفا یکی به بنده بفرمایید که پراید صادراتی یا سمند به عراق و سودان و غیره ... چقدره تقریبا میدونید چقدر پایینه طبق اعلام خودشون پس چرا برای خودمون انقدر گرون ماجرای پسته اس که صادراتش 8 دلار و برای خودمون 15 دلار بنده همه جا دیدم صابخونه به بچه هاش بیشتر میرسه تا همسایه یکی به من بگه این که گفتم یعنی چه
  • ali EU ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    20 0
    با سلام چطور خودروهای منطق آزاد که اینقدر تغییر قیمت نداشتن تازه با توجه به اینکه اینجانب در آبادان هستم و یک مزدا 3 دارم تمام قطعات آن با مزدا 3 که خودروسازان تحویل میدن متفاوت است اصلا زمین تا آسمون فرق داره کافیه به یه نفر همینطوری ماهیانه یه پولی بدی بعد از یک سال دیگه نه بزرگترین دشمن که هیچی بلکه اعاده طلب هم میکنه حال خودروسازان گرامی 100 درصد قیمت خودرو ها افزایش پیدا کرده به همین دلیل کم کردن قیمت رو نمیتونن بپذیرن احساس میکنن واقعا حقشون هست فقط و فقط برای کاهش قیمت یک راه بیشتر نیست صبر صبر صبر صبر صبر و نخریدن نخریدن نخریدن ببینیت چطور التماس میکنن بعد
  • امید IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    18 1
    چطوره که پراید صادراتی برای کشورای دیگر بسیار پایین تر تمام میشود اما برای خودمان نه
  • بدون نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    11 0
    من میگم اگه قیمت خودرو کم نمیشه بازم قیمت دقیقشو اعلام کنن. حالا یه حرفی زدن که تا 40 درصد ارزون میشه توش موندن. تاروف که نداریم. یا بگن مثلا پراید 10 میلیون یا بگن 20 میلیون. مردم هم از این بلاتکلیفی در بیان
  • مجید IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    11 0
    آقای بدون نام خودشم نمیدونه چی میگه خود ایران با مبالغ پایین پرایدو صادر میکنه به عراق ارمنستان و براش ارز آوری هم داره .بهتره بیشتر مطالعه کنی
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    16 0
    بازی باافکارعمومی
  • محسن IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    11 0
    بنظر مي رسد شركت هاي خودرو سازي زير نظر دولت نمي باشند كه دولت نمي تواند و يا نمي داند قيمت واقعي توليد يك خودرو چقدر مي باشد كه براي آن فرمول رياضي تعيين قيمت معلوم مي كند و دست آخر هم از اجراي آن بر نمي آيد در هر حال گراني يا ارزاني خودرو براي من فرقي نمي كند بهتر است بفكر اقلام غذايي و گراني دارو بود.
  • مسعود ک. US ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    21 0
    عدم برنامه ریزی در صنعت خودرو سازی در 40 سال گذشته، بالا بودن بی رویه تعرفه واردات (حمایت کورکورانه دولت) صنعتی که با 35 سال تولید پیکان، اونم ماشینی که تو این 35 سال تنها تفاوتش جای ترمز دستیش بود، خون مردم رو تو شیشه کرد و پول مردم رو به جیب زد، حالا میخوان یه شبه تکونش بدن! ماشیناش استاندارد نیست، قیمتش بالاست و ... . بله درست اما مگه قبلا بود؟! چرا حالا به فکر افتادید؟! خیلی دلتون به حال مردم سوخته تعرفه گمرکی ماشین های خانوادگی (نه اسپرت با حجم موتور بالا) رو کم کنید، اونوقت مجبورا یه تکونی به خودشون بدن. در حال حاضر ماشین های پژو تو اروپا بی کیفیت ترین ها هستند ولی ما داریم مال 25 سال پیش اون رو سوار میشیم! از ابتدا بد برخورد شده با این صنعت
  • افشين IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    23 1
    دولت چون خودش از گروني خودرو(دولتي بودنش)سود مي بره،نميشه كاري كرد. اگه درست ميگه:واردات ماشين رو آزاد كنه اونوقت همين ايران خودرو و سايپا به 50درصد پايين آوردن هم راضي ميشن....ديگه لازم نيست از خودشون فرمول كشف كنند
  • بدون نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    14 1
    منفعت بعضی ها در خطره
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    14 0
    باند بازی و جلب بیشتر مزایا به جناح خود.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    20 2
    ایران کشوری است که پراید 4 میلیونی رو میشه 20 میلیون فروخت. هر موقع پراید شد 4 تومن، ارزش خریدن داره
  • محسن IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    105 3
    آقا بهتون قول میدم هیچ اتفاق قابل توجهی نمی افته . فقط به این خاطر مردم رو سرکار گذاشتند. نهایتش آنقدر کاهش قیمت ناچیزه که اصلا" ارزش این همه هیاهو را نداره
  • جهانیان IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    دوستان اشتباه نکنید... اصلا خودرو در ایران گران نشده.... من خودم 1/91/ یک سمند دوگانه خریدم18 تومن.. همان مدل ماشین الان 27 تومنه... با توجه به اینکه از سمند فقط اتاق و پلاستیکش ساخت وطنه وموتور مثلا ملیش هم در ایران مونتاژ میشه چه انتظاری داریم که بخواد با قیمت اون با دلار سال90 مقایسه بشه... مثلا بنده همون موقع میتونستم با 17 میلونم 18800 دلار بخرم بذارم کنار الان ارزشی برابر70میلون تومن داشت..ولی الان ماشین منو 22 تومن بیشتر نمیخرن.یعنی قیمت ماشینم18800دلار بوده...مدل91 همین ماشین با قیمت 27 تومن معادل 7700 دلار ارزش دارد. در واقع قیمت اصلی سمند91 الان 66میلیون تومن باید باشه..پس می بینیم که علت اصلی تورم خودرو پایین آمدن ارزش ریال و قدرت خرید است..وگرنه هنوز هم ماشینهای وطنی خیلی ارزونه...
    • علی US ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      28 0
      دوست عزیز ماشین در هیچ کجای دنیا سرمایه نیست ماشین رو بعد از 5 سال می برند ذوب می کنند.
    • مجیدی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      22 2
      اقا......خودرویی که تولید داخل هست چه ربطی به ارز دارد مگر مواد و دستمزد و غیرش برای خود داخل نیست؟ پس اگر میخوان با ارز ازاد حساب کنند تعرفه خودرو را هم باید صفر کنند ببینیم کسی ازشون خودرو میخره یا نه؟
    • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      14 2
      واااو.چه حسابگری هستی شما!!!!!!!خوش به حال حوصله ات.....احیانا اهل نصف جهان نیستی شما؟!
    • بدون نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      21 0
      دوستان من همه نظرات رو خوندم..فرض بگیریم حق با کسانیه که میگن همه چیز گرون شده.خودروسازم مجبوره گرون کنه.اوکی.قبول..ولی میشه یکی به من بگه خودروساز تلافی گرونی شیر و گوجه و گوشت و بلیط هواپیما و ...رو میکشه روی خودروش.نجارو ارایشگر و ..میکشن روی دستمزدشون..فرش فروش فرشش رو گرونتر میفروشه.بقال گرونتر میخره گرونتر میفروشه.....این وسط تکلیف کارمند حقوق بگیر بدبخت چی میشه که همه چی سه برابر شده و حقوق اون 20 درصدم افزایش نداشته؟!!!! به قول یکی خوب گفت:خوشم میاد کلا مردم صبوری هستیم ما.
    • بدون نام EU ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      11 0
      در تاریخ اشاره شده قیمت دلار 1960 تومن بوده و شما با 17 میلیون 8500 دلار بیشتر نمیتونستی بخری !
    • بدون نام IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      15 0
      عزیز من بدون اطلاعات حرف نزنید. ماشینی در کلاس سمند با توجه به زمان طراحی و تکنولوِژی ساختش نهایت نهایت بیشتر از 12000 دلار نمی ارزه. هزینه ی خودروسازی در کشور ما بسیار بیشتر از استاندارد جهانی است و درواقع یک صنعت با بهره وری پایین است. ضمن اینکه مگه واحد پول و درآمد شما به دلار هست که با اون می سنجید ؟!
    • بدون نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      18 0
      شما به دلار حقوق می گیرید؟ والا حقوق ما به تومنه!!! 800 هزار تومن سال قبل می گرفتم هنوز که حکم جدیدی به من ندادن!!!!
    • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      12 0
      جهانیان عزیز تا حالا فکر کردی که با 18800 دلار بجای سمند چی می تونستی بگیری؟!!!! میدونی میتونستی یه مزدا3 بگیری؟!!! اینکه اون موقع یه ماشین مزخرف رو اینقد بهت فروختن دلیل نمیشه که الان بخوان همون رو بازم گرون تر بفروشن داداشم!!!! قیمت واقعی سمند دو زار بود و هست دادشم.
  • ایرانی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    105 5
    این کارخونه های با راندمان پایین(سایپا و ایران خودرو) رو بفروشن به کمپانیهای بزرگ خارجی و مدیران رو اخراج کنن. صاحبای جدید هم مجبورن همون کارگرا رو واسه تولید محصولشون استخدام کنن. اینطوری هم کسی بیکار نمیشه هم ماشین با کیفیت و ارزون دست مردم میرسه هم تکنولوژی روز دنیا وارد کشور میشه
    • بدون نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      19 0
      بهترین جواب بود خصوصی سازی کامل مدل ترکیه و کره
  • بدون نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    75 3
    اگه قراره خودرو های وطنی گرون بشه ...پس معنی نداره دولت بخواد از گمرک واردات هم سود کنه...اگه راست میگن تعرفه واردات رو بردارن...ماشینای وطنی رو هم به قیمت دلار ازاد بفروشن به مردم...اون وقت حساب دستتون میاد که ارزش یه سمند ای اف 7 مدل 92 الان 70 میلیونه...ولی شما می تونید مثلا با 70 میلیون تویوتا یاریس یا بهتر از اون سوار شید...ما هم حرفی نداریم..
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    79 4
    وقتی بازار تمام و کمال در خدمت 2شرکت خودروساز دولتی باشه، و مدیریت بازار بعهده دولت، چطور ممکنه دولت رضایت به کاهش قیمت بده؟ کاهش قیمت خودرو= کاهش سود عاید دولت
  • بی نام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    74 1
    با سلام با نزدیک شدن به انتخابات قیمت ها رو میدن عجله نکنید!!!!!
  • روح الله IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    88 4
    من مدتیه که میخوام ماشین بخرم ولی به دلیل همین اخبار که: (قیمت خودرو فردا میاد پایین، هفته دیگه میاد پایین، ماه دیگه...) خرید خودم رو عقب انداختم. مطمئنم خیلیها مثل من هستند. این یعنی انباشته شدن حجم تقاضا. و افزایش حجم تقاضا، خودش به تنهایی میتونه سد بزرگی برای جلوگیری از پایین اومدن قیمت خودرو باشه. اگه اشتباه میگم اصلاحم کنید.
    • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      12 1
      کاملا با شما موافقم، شورای رقابت به فکر مردم نیست، بلکه داره برای منفعت یه مشت دلال کار میکنه، مگر این شورا به فکر ایجاد رقابت نیست؟ خوب پس قیمت خودرو رو آزاد اعلام کنه، اونوقت نه مردم و نه تولید کننده هیچ کدم ضرر نمیکنن، تنها کسی که ضرر میکنه، دلالها هستند
  • بدون نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    57 2
    ارزش پول ملي تو كمتر از يكسال 1/3 شده، تورم بيش از 40% شده، آيا تمام مشكل مردم خودروسازيه يا خودرو بهانه اي شده براي سرپوش گذاشتن روي بقيه مشكلات؟ دولت اگر به فكر مردمه چرا قيمت خودرو رو آزاد نميكنه تا بازار قيمت رو مشخص كنه؟،‌ چه نفعي براي چه كسي هست كه مانع آزادشدن قيمت خودرو ميشن؟ ارزان‌ترين خودرو در خارج از كشور 15000 دلار قيمتش با احتساب قيمت دلار آزاد بيش از 45ميليون قيمتش ميشه، ولي اون وقت دولت بايد از درآمد خودش صرف نظر كنه، چرا دولتي كه به فكر مردمه از درآمد خودش صرف نظر نميكنه؟
  • سیاوش US ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    84 5
    متاسفانه مسئوولان دیگه به هیچ عنوان قادر به مهار این اقتصاد افسار گسیخته نیستن و دیگه قول و وعده و وعید فایده نداره. ای مسوولان اگه راست میگین چرا یه مدت تعرفه گمرگی رو برای خودرو برای مردم عادی بر نمیدارین ؟ اونوقت ببینید کی ماشینهای ایرانی سوار میشه..........
  • همت IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    52 7
    برای اینکه خودرو سازها دوست ندارند درآمدشان کم شه در حالی مدیون مردم می شوند تورم ایجاد می کنند
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    84 5
    عدم کفایت ریاست شورای رقابت! کش دادن موضوع تا انتخابات!!
  • رضا IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    63 6
    در این چند سال گذشته ما شعار می دادیم که در صنعت خودرو خود کفا شده ایم ولی حالا معلوم شد که اقایان درست نمی گفتند چون می خواهند قیمت خودرو را براساس دلار تعیین کنند و دستشان را در جیب مردم کرده و در بیاورند به خدا قسم این مردم بهترین مردم دنیا هستند چون به خاطر اسلام و انقلاب و پاسداری از خون شهیدان چیزی نمی گویند ولی دیگران از این نجابت وصبر مردم سواستفاده کرده وهر کاری را که دلشان می خواهد با این مردم انجام می دهند ولی صبر واستانه تحمل مردم هم حدی دارد.
    • no name IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      8 1
      آقا رضای عزیز لطفا بفرمایید ما در چه زمینه ای در حد patent خودکفا شده ایم؟
    • بدون نام IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      6 1
      خودکفا هستیم اما دولت ورق آهن ، مواد پتروشیمی ، سوخت ، آبی و برق و ....همه را با دلار از تولید کننده می گیرد. تولید کننده هم آن را از مشتری می گیرد.یک قلم فقط 6% مالیت و عوارض بر ارزش افزوده....چند صد تومان تا چند ده میلیون را راهنمایی رانندگی می گیرد و ....
  • دوست IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 75
    اقاسیاوش برادرگلم اگربرای مثال تعرفه روبردارن دلار رو دیگه 6هزارتومن هم نمیتونی گیربیاری و از طرفی همه اقشارجامعه هم توان ارزانترین خودرو وارداتی روهم ندارن و ازطرف دیگر خودرو وارداتی نیاز به پشتیبانی خدمات پس ازفروش داره که مشکلات خودشو داره.
    • هادی مولایی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      9 1
      چه حرفیه الان خیلی از اجناس با گمرک 5 درصد وارد کشور میشن پس دلار باید 6تومن بشه اصلا ما میخوایم دلار 6 تومن بشه اونا گمرک خودرو خارجیرو بردارن تا ببینن همه چی حل میشه یا نه!!
    • بدون نام IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      15 1
      1- اونی که 18 تومن می ده واسه پراید می تونه 20 تومن بده یک ریو 2013 بخره!!! 2- اکثر کمپانیای آسیایی الان تو ایران نمایندگی دارن پس بخش تعمیرات حل شدست 3- ربط برداشتن تعرفه با قیمت دلار خیلی ملموس نیست!! چرا که ما با دلار نمی خوایم بریم خرید کنیم شرکت ها دارن وارد می کنن با دلار و به تومن به ما می فروشن!!! اتفاقی که همین الان هم داره میفته ولی الان دولت داره بیش از 100% مالیات می گیره که اون موقع دیگه این رو نمی گیره!!!!
  • محمد EU ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    76 2
    به نظر من خیلی ظلمه که بابت خودروی بی کیفیت بخوایم هزینه زیاد پرداخت کنیم ...آقایون خوروساز واقعا پراید16 میلیون می ارزه؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    63 0
    دولت داره میگه که به مردم توجه داره و این رو پوششی برای مسایل بسیار مهمتر اقتصادی گذاشته فقط کافیه یکم فکر کنید یعنی ما دیگه هیچ مسئله ای مهم تر از این نداریم و فقط صنعت خودروی ما مشکل داره ،گرچه شک دارم بعد انتخابات پراید به ماکسیما نرسه ،همه این کارا برای اینه که توجه مردم رو از سایر مسایل اقتصادی سیاسی منحرف کنن.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    75 0
    دقیقا شبیه به پروسه انتخاب مربی برای تیم های فوتبال ماست، بعد از بردن اسم های بزرگ یه مربی وطنی انتخاب میشه. اینم دقیقا همونه.این همه مدت زمان رو میگیرن و بعد هم نرخها همون میشه!
    • بدون نام US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      9 1
      تورو خدا ثباتو برقرار کنید
  • محمد IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    5 1
    سلام به نظر من این افزایش یکبارگی خودرو درست نبود از طرفی هم باید حق بدهیم دولت نباید اجازه بده صنعت خودرو به ورطه نابودی یا رکود کامل بره شاید من و شما خریدار باشیم اما نباید فراموش کنیم که همین صنعت به اصلاح خودرو سازی ما سوای دلالان محترم نون سفره های خیلی هارو فراهم میکنه و اقدام عجولانه و غیر معقولانه مسئولان ضرری به جامعه وارد میکنه که مشکل فعلی ما به بحران تبدیل میشه باید با فکر و تدبیر عمل کنن
  • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    8 2
    اینکه شورا میبینه خودرو سازها راست گفتند کم آورده به نظرم نباید دولت در تعیین قیمت دخالت کند. باید با اهرم واردات یک نظمی برقرار سازد. چون ممکنه فردا دلار بیاد پایین اما قیمت رو خودروساز پایین نیاره. این که نمیشه هر روز شورای رقابت قیمت تعیین کنه
  • حسن IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    از دست این خودرو های بی کیفیت نجاتمون بدید
  • علیرضا EU ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    5 1
    دلیلش فقط و فقط اینه که مردم نمیخوان قبول کنن همه چی گرون شده
  • بدون نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    فقط وقت کشی
  • علیرضا EU ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    10 0
    من 5 ماه و نیمه که ماشینمو نقدی ثبت نام کردم و هنوز منتظرم ببینم کی ایرانخودرو دلش بحالم میسوزه.اعضای شورای رقابت ماشین ایرانی ندارند بخدا خودم دیدم.
  • محمدهادى IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    وقتى كه برنامه اقتصادى در جهت أزاد سازى قيمتها است وارزش هر چيزى حتى سوخت را باساير كشورها مقايسه ميكنند ، خودروسازان را را در تعيين قيمت أزاد بگذارند و از طرفى ورود خودروهاى كم مصرف با كيفيت را هم با تعرفه ١٠درصد أزاد كنند. ديگر انتخاب را به خريدار واگذار كنند. والله مردم ما استحقاق بهترين ها را دارند.
  • رضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    8 1
    خودروسازان میدونن هرقیمتی که اعلام بشه بازهم مردم میخرن.پس فقط دارن دنبال بهانه های درست و حسابی میگردن تا قابل توجیه بنظر برسه
  • ميرحسينى IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    6 1
    يك سناريو بيش نيست، يك سرگرمى براى مردم همين و بس
  • بدون نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    دیگه کی نمی دونه که خودروساز ها از بازار خودرو سوء استفاده می کنند؟ درسته که ایران خودرو و سایپا خودشون در بورس هستند ولی خیلی شرکتهای قطعه ساز و تامین کننده های قطعات مثل ساپکو و ایساکو و... بیرون بورس اند و خیلی مسائل دارند.
  • hamid reza IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    11 0
    يه نظر من حالا كه كار به اينجا كشيده اگه خودرو سازها قيمت گذاري را بر مبناي آزاد مي خواهند بهتر است كه تعرفه گمركي نيز صفر شود تا در يك زمانبندي كوتاه تكليف خودروسازي ايران روشن شود زيرا كه كم كم در ساليان آينده ديگر چيزي به اسم پول باد آورده نفتي نخواهيم داشت كه هرازگاهي صد ها ميليارد به اسم حمايت از صنعت ملي به كيسه آنان سرازير گردد و در نهايت نيز خروجي آنها لگن - فرقون و ... باشد . خداوكيلي مصرف سوخت كدام خودرو اين خودرو سازها در طي ساليان اخير حتي يك ميلي ليتر كمتر شده در حالي كه خودرو سازان جهان مصرف 4/5 ليتر را هنوز زياد مي دانند مصرف خودرو هاي اين آقايان بالاي ده ليتر است .
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    آقا چه گرون چه ارزون ،تکلیف مردم رو روشن کنن.خسته شدیم از این بلا تکلیفی!!!!!!!!!!
    • علیرضا EU ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
      7 0
      آره والا من که دیگه دارم دیوونه میشم بس که دنبال خبرای قیمت خودرو بودم
  • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    6 0
    انحصار
  • بدون نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    مردم بیچاره ازدست کارهای شما خسته شدن ، جایی وجود نداره که جوابگو مردم باشند خدا به خیر کنه
  • بدون نام US ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    ای بابا خودرو حل شد گوشت و مرغ و روغن تخم مرغ حبوبات از همه مهمتر دارو اخه یکی دوتا نیست که .
  • حامد IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    8 1
    جهانیان عزیز تا حالا فکر کردی که با 18800 دلار بجای سمند چی می تونستی بگیری؟!!!! میدونی میتونستی یه مزدا3 بگیری؟!!! اینکه اون موقع یه ماشین مزخرف رو اینقد بهت فروختن دلیل نمیشه که الان بخوان همون رو بازم گرون تر بفروشن داداشم!!!! قیمت واقعی سمند دو زار بود و هست دادشم.
  • بدون نام EU ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    6 0
    خشت اول که نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج این همه سال به زور دلار های نفتی و عدم آزاد سازی واردات خودرو ، خودرو سازان رشد کردند ، رشد کردند و باز هم رشد کردند ولی این دیوار از پایه کج بود و حالا اونهایی که سالها از خودرو سازی حمایت می کردند دیگه نمیتونن دلار مفت بهشون بدن و تازه واقعیت خودرو سازی ما داره رو میشه.
  • خریدار بدبخت IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    باب همش فیلم به مرگ میگن که ما به تب راضی بشیم
  • هادی IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    مافیاوفقط مافیا
  • طنز تلخ IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    11 0
    شورای رقابت یا رفاقت ؟؟؟
  • majid IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    8 0
    انتخابات......
  • محمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    یکی راتوی شورای رقابت میخوادکه حرفش برش داشته باشه
  • بی خانمان IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    ای کاش یه شورا هم برای قیمت مسکن بود،خداییش ماشین مهمتر یا خونه؟؟
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    4 9
    باتوجه به 3برابرشدن دلار وبالا رفتن دستمزد مقداری هم باید به خودروساز حق داد وفشار غیر منطقی باعث میشودکیفییت خودرو ازاین که است پایین تر بیاورند ودر نتیجه زیان جانی نیز به مالی مزید میگردد واردات خودروهای خارجی هم باجیب همه سازگاری ندارد واگر ازچین واردگردد که تکلیفش معلوم است لااقل تولید خودمان قطعات موجوددارد و میشود خودروراسرپا نگهداشت واز طرفی چند هزار کارگر شغل خودرا ازدست نمیدهند
  • morteza IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    6 0
    فقط مونده قیمت ماشین درست بشه خوب سرگرمی داریم خوب
  • س ک IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    تنها مشکل مملکت ماشین نیست.نسبت به لوازم خانگی واقلام خوراکی چرا بی تفاواتید؟
  • محسن IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    7 0
    هیچکس نیست به شرکت های چینی نظارت کنه؟؟! تکلیف کسایی که هم پول اولیه رو دادن و هم پول اضافه واریز کردن ولی جواب سربالا میشنون چیه؟ 8آذر 91 جیلی(jeely) ثبت نام کردیم با تعهد 90روز کاری. الان بعد 5ماه جوابی نمیدن! بعد 5ماه 56میلیون هم پول گرفتن و از ماشین خبری نیست. کی قراره نظارت کنه؟!
  • بی نام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    10 0
    یک بازی سیاسی. مردم سرکارند تا حواسش به خودرو و از این قبیل چیزها باشه. هیچ اتفاقی نمی افتد
  • حسین IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    9 0
    سر کار گداشتن مردم
  • سجاد IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    13 0
    این خودرو سازان ادعا می کنند که قطعات خودرو گران شده و از این جملها ولی اگه گرانی هست برای خودرو خارجی هم هست چطور میشه حتی کمتر از پول خودروی ایرانی خودروی با کیفیت خارجی رو میشه خرید البته بدونه هزینه گمرک،اگه اینطوری خودروی خارجی به نفع مردم اگه واردات آزاد بشه
  • حسین IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    16 0
    زور شورای رقابت به مافیای خودرو ساز نمیرسه
  • مهدی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    11 0
    علتش پایین آوردن تقاضا و کنترل قیمت و بازار تا انتخابات و بعدش افزایش شدید قیمته.
  • داش مجید IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    17 1
    جنگ زرگری برای سرکار گذاشتن بیشتر مردم جالبه شورای رقابت چه اسمی،ببخشید رقابت چی با چی،پراید با تویوتا یا رقابت تعرفه بالا با خودروی ملی با 80% قطعه وارداتی جیگر این وسط کیه؟؟؟؟
  • امیدوار IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    5 1
    مهمترین دلایل اینه که، اولاً؛ آقای پژوهان تخصص کافی در حوضه خودرو نداره و مصداقشم مبنا قرار دادن محاسبه قیمت خودرو در شهریور 91 (که همان قیمت اسفند90 بود) و بعد در فروردین 91 بود! دوماً؛ مدیریت بسیار ضعیف و ناهماهنگی بین مسئولان مربوطه، خصوصاً در بخش تولید و صنعت! سوماً؛ ناتوانی و ترس از عواقب احتمالی در اعلام دستورالعمل و قیمت خودرو و اظهار نظرهای ضدونقیض و بی ثبات و وارد کردن سازمان های دیگر در امر تصمیم گیری، مانند موسسه استاندارد و بانک مرکزی و در آخر اگر خودرو گران نشود، ارزان نخواهد شد!
  • بدون نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    15 1
    از زمانیکه من یاد دارم ما مردم ساده ایران یا باید دنبال گوشت و مرغ و برنج و سیب زمینی و پیاز و .... یا دنبال خودرو و ..... واقعاً یک روز گوشت گران و نایاب میشه یک روز گوجه یک روز پسته یک روز خودرو و .... واقعاً برای ما مردم زشت هست ، این ضعف مسئولین ما را نشان میدهد . مطمئن باشید که این کاهش قیمت خودرو بسیار بسیار بسیار ناچیز خواهد بود
  • بدون نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    15 0
    ما خودرو های ایران خودرو و سایپا نمیخواهیم این خودروها نه تنها اصلاً کیفیت ندارند بلکه خدمات پس از فروش آنها هم بسیار بسیار ضعیف میباشد و تمام نمایندگیهای انها قطعات گارانتی و شرکتی ندارند ، این چه کالا و خدماتی هست که به مردم ارائه میدهید ؟؟؟؟؟ اونوقت برای کاهش قیمت این خودروهای بی کیفیت درجه 5 این مردم بیچاره را اینقدر بالا و پایین میکنید .
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    13 0
    اگر خاطرتان باشد خبر آنلاین در صفحه اصلی سایتش قسمتی داشت تحت عنوان " مشکلات خودرا اینجا بنویسید " ولی الان این آیتم وجود ندارد . چونکه مردم آنقدر مشکلات داشتند که دیگر پاسخگو مردم نبودند و آنرا حذف کردند . از مسئولین خبر آنلاین تقاضا دارم مجدداً این آیتم را قویتر از قبل راه اندازی کنند . با تشکر . درضمن قیمت خودروهم بسیار ناچیز کاهش پیدا خواهد کرد .
  • جمال IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    13 0
    اقتصاد مامريض است مريضي كه به هيچ دارويي پاسخ نمي دهد ومتخصصين هم وقتي قسمتي ازكاررابه نظر خودشان درست واصلاح ميكنند مشكلات ديگر وحادتر بروز ميكند ونهايتا دريك حلقه دوراني گير كرده اند وهيچ نسخه اي مشكل راحل نمي كند
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    26 1
    وقّّّّّّــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت کُشــــــــــــــــــــــــــی فقط
  • علیرضا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    11 1
    با سلام آخه مگه این شورای قیمت گذاری خودرو می خواد فرمول موشک رو محاسبه کنه که چند هفته رفته تو کما بابا زیاد خودتونو اذیت نکنید تنها خودرو ساز هستید تو کشور هر چه دلتون خواست قیمت بذارید مصرف کننده هم که جایگاهی نداره
  • فرزین IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    12 1
    "عدم کاهش" قیمت دلیل طولانی شدن این ماجراست
  • golnar IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    5 2
    قیمت گذاری شورای رقابت و به قولی کاهش اجباری قیمت خودرو منوط به حمایت دولت در قالب تسهیلاتی بود که از سوی دولت وعده داده شد در این بین دولت شانه خالی کرده و با قیافه جانب دارانه و دلسوزانه نسبت به خودرو سازان سعی دارد صورت مسئله رو پاک کند . صورت مسئله ای که حمایت از تولید جواب ان است . در نهایت کاسه کوزه سر مردم بیچاره شکسته می شود من و شمایی که خریداریم باید به جای دولت بار ، هزار هزینه تحمیلی به صنعت خودرو - البته در پی بی ثباتی بازار ارز و سوءمدیریت دوستان عزیزمان در دولت - را به دوش بکشیم ... اینه قصه پر غصه خودرو .... قصه ما به سر رسید بی ملاحظگی و بی عدالتی دولت وقت به پایان نرسید !!!!!
  • حسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    18 0
    دلشون نمیسوزه به حال مردم....
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    13 1
    فروش بیشتر کارخانه های خودروسازی واجحاف وظلم بیشتر در حق مصرف کننده
  • رها IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    22 0
    از ماست که برماست یادتون نره
    • ارومیه IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
      1 0
      موافقم 100%
  • قدرت الله IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    3 0
    سلام خدمت تمامی دوستان قیمت خودرو در دست کسانی است که سود به جیب آنها میرود پس فکر مردم نیستند و اصلا مهم نیست باکیفیت باشد یا نه.اگر واقعا قیمت قطعات بالا رفته و و صرفه اقتصادی ندارد ماشینی بهتر از پراید با قیمت مناسب وارد کند. این ملت لیاقت بیشتر از اینها را دارند لطفا احترام و منزلت خودتون رو حفظ کنید آقایان. خداییش کسی که تو این مملکت داره واسه چندرغاز حقوق با این تورم کار میکنه چقد باید سختی بکشه تا بتونه بیکیفیت ترین ماشین جهان رو سوار شه.قیمت گذاری ها همش جنبه تبلیغات برای انتخابات و اختامیه دولت دهم داره.چرا خودرو ساز ها از شرکتهای بزرگ تقلید نمیکنند. پول رو یکجا میگیرن و خدمات نمیدن. من پراید رو هشت ماه پیش صفر خریدم 9 تومن الان شده 16 تومن آخه مگه این حلبی چی داره یا بهش اضاف شده .
  • مینو IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    2 0
    به مرگ میگیرن که به تب راضی شیم... مثل همیشه و همه کاراهای دیگه !
  • علی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    3 1
    آقایون خانومها مشکل قیمت خودرو تازمانی که نرخ گمرک واردات خودرو 0 نشه حل نمیشه چون هیچ رقابتی بین خودرو سازها وجود نداره ودست ما مصرف کننده ها هم در انتخاب خودرو بستس
  • رویا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
    4 0
    من نمیدونم چرا همه گیر دادن به گرانی خودرو اگه خیلی دلمان برای مردم میسوزد قیمت مایحتاج اصلی مردم را کاهش دهیم .پایه حقوق یک مدیروقتی هفت میلیون تومان است گرانی تاثیری بر روی زندگیش نمیزاره .ماشینو میشه از زندگی حذف کرد ولی گوشت و مرغ و ......که نمیشه .کاش تدبیرمان عاقلانه تربود.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین