«سید جلال فیاضی» در یادداشت جدید خود در خبرآنلاین، نگاهی انتقادی به عملکرد یک سال اخیر وزارت« صنعت،معدن و تجارت» داشته است.

فیاضی در بخشی از این یادداشت می نویسد: « در نخستین ماه های پس از موج جدید گرانی ها این وزارتخانه (صنعت،معدن و تجارت) با اعلام ممنوعیت صادرات برخی کالاها، تولیدکنندگانی را به خاک سیاه نشاند و یک هفته بعد آن را لغو کرد. پس از چندی با ممنوعیت واردات برخی کالاهای دیگر برای برخی وارد کنندگان ثروت باد آورده ای را به ارمغان آورد ،و البته چند روز بعد این تصمیم را هم پس گرفت! .سرانجام با ممنوعیت واردات با ارز آزاد شوک دیگری را به بازار وارد کرد و طبق روال این تصمیم هم چند روز بیشتر دوام نیاورد.تنها نتیجه این تصمیم های خلق الساعه گرانی بیشتر و تحمیل فشار مضاعف بر مصرف کننده بی دفاع بود به طوری که هنوز هم شاهد برخی پس لرزه های آن هستیم. جالب اینکه سازمان عریض و طویل دولتی حمایت از مصرف کنندگان هم زیر نظر همین وزارتخانه است ، از انجمن های مردمی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز کاری ساخته نیست!»
این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین می نویسد: « نمی دانم چرا هر گاه به تصمیم های وزارت آقای غضنفری می اندیشم حکایت «مارادونا» و«غضنفر» در ذهنم تداعی می شود وهمیشه می پرسم : چرا در حالی که «گل» های آقای غضنفری به دروازه خودی در تیم اقتصادی دولت به «دسته گل» تبدیل شده هنوز هم هیچ داوری قصد ندارد به آقای وزیر «کارت قرمز» نشان دهد ؟. آقای مربی هم ظاهرا در دقیقه 90 کارهای« مهم» تری دارند!»
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =