۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

مدیر نشر «آموت» با اشاره به این‌که رمان «پیش از آن‌که بخوابم» اثر «اس‌.جی. واتسون» پرفروش‌ترین اثر ترجمه نشر آموت در نمایشگاه کتاب بوده، از ارائه چاپ دوم چند کتاب در نمایشگاه کتاب خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین، یوسف علیخانی گفت: چاپ دوم رمان «همسر ببر» و مجموعه داستان «دخترها در جنگ» روزهای آینده در نمایشگاه کتاب ارایه می‌شوند. چاپ دوم رمان «نسکافه با عطر کاهگل» نوشته م. آرام نیز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.
وی درباره استقبال از تازه‌های ترجمه انتشاراتش گفت: تاکنون رمان «پیش از آن‌که بخوابم»، نخستین رمان «اس‌.جی. واتسون» با ترجمه شقایق قندهاری پرفروش‌ترین کتاب ترجمه در روزهای نمایشگاه بوده است. علیخانی همچنین از ارایه چاپ دوم رمان «همسر ببر» و مجموعه داستان «دخترها در جنگ» در روزهای آینده نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: چاپ نخست این آثار در اواخر تابستان سال 1391 منتشر شده بود و نسخه‌های کمی از آن‌ها باقی مانده است.
رمان «همسر ببر» با ترجمه علی قانع منتشر شده است. این رمان نخستین اثر این نویسنده جوان یوگسلاویایی تبار ساکن آمریکا است و در سال‌های اخیر در فهرست پرفروش‌های کتاب آمریکا و اروپا قرار داشت و توجه بسیاری از منتقدان را جلب کرد. این کتاب نوعی افسانه، تخیل است که در فضاهای رئالیسم جادویی ترسیم شده. البته به اعتقاد برخی منتقدان، این نویسنده بنیانگذار نوعی رئالیسم جادویی نو است و به این سبک در داستان‌هایش نگاهی امروزی‌تر داشته است.
مجموعه داستان «دخترها در جنگ» شامل داستان‌هایی از مشاهیر داستان‌نویس جهان، با مقدمه عباس پژمان و ترجمه ناهیده هاشمی است که در آن آثاری از ایزابل آلنده، لئو تولستوی، گی دوموپاسان و گابریل گارسیا مارکز گنجانده شده‌اند. در ابتدای هر کدام از داستان‌های این کتاب یادداشتی یک صفحه‌ای درباره نویسنده، زندگی و سبک نوشتن او آمده است. این دو اثر در چاپ جدید با قیمت 15 هزار تومان ارایه خواهند شد.

بنابراین گزارش، در روزهای گذشته، چاپ دوم کتاب «نسکافه با عطر کاهگل» م. آرام در نمایشگاه عرضه شده است؛ کتابی که در معرفی آن می خوانیم: «شهریار از گذشته خود چیزی نمی‌داند، اما تصاویری مبهم، گاهی او را آزار می‌دهند و احساس می‌کند جایی که در آن زندگی می‌کند، خانه و زندگی اصلی او نیست. اغلب اوقات هنگام خوردن نوشیدنی همیشگی‌اش (نسکافه) احساس می‌کند عطر کاهگل در مشامش می‌پیچد و در ادامه همیشه یک دیوار کاهگلی در ذهنش زنده می‌شود. سرانجام با مشاهده یک صحنه تصادف، حافظه‌اش را به دست می‌آورد و یادش می‌افتد اسم اصلی او شهریار نیست و ...»
«نسکافه با عطر کاهگل» تقابل دو نوع زندگی (پس‌رفته و ایده‌آل) در جامعه امروزی و تضاد کنش‌ها و واکنش‌ها، رؤیاها، دنیاها و امیدهاست. م. آرام برای نوشتن رمان «نسکافه با عطر کاهگل» برنده دومین دوره «جایزه رمان اول ماندگار» شده است.
رمان «نسکافه با عطر کاهگل» در 384 صفحه و به قیمت 15500 تومان منتشر شده است.

بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برپاست.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =