۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰

در میان ازدحام ده ها ستاره پرزرق و برق سینما که هرروز با تدابیر امنیتی روی فرش قرمز سالن لومیر جشنواره کن رژه می روند، دیدن کارگردان بزرگ سینما در سالن "شصت سالگی" اتفاق خوبی بود.

وقتی مجری طبق روال، پیش از نمایش فیلم "آخرین نبرد محمدعلی" ساخته استیفن فری یرز، از عوامل فیلم نام برد و بعد، از حضور برایان دی پالما تشکر کرد، ناگهان تمام دوربین ها به سویی چرخید که خالق هفتادو سه ساله شاهکارهایی چون "کارلیتوز وِی"، "اِسکار فِیس" و حدود سی فیلم دیگر نشسته بود. او کنار دیگران فیلم را دید و من هم توانستم دوسه عکسی را که می بینید از او بگیرم.


عکس ها : کیوان کثیریان

----------------

تکمله: برخی دوستان در برخی سایت های بعضاً مدعی، مطالب و عکس های ناقابل بنده را با حذف منبع یا نام، نقل می کنند. نمی دانم چه اصراری هست که نقل شود. وقتی از اسم کسی یا رسانه ای خوشمان نمی آید، از عکس و مطلبش هم نباید خوشمان بیاید دیگر!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 294665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    12 7
    عکسهای زیبایی بود.
  • محمد IN ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    15 2
    بهتره از حالت watermarkبرای عکسها استفاده کنین تا امکان کپی کردن بدون منبع بسیار کم و به نوعی صفر بشه.هرچند مطمئنا شما به احترام مخاطب این کار رو نکردید اما ما هم راضی نیستیم زحمت شما مجانی دست دیگران قرار بگیره(خودم به سرم اومده که میگم!).
  • دامون قنبرزاده IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    12 3
    خوشحالم که جشنواره ی کن و البته آقای کثیریان به فکرِ دی پالمای عزیز بودند ... احساس خوبی به من دست داد وقتی استاد را با لبخندی بر لب دیدم. ( خوش به حال آقای کثیریان که توانستند استاد را از نزدیک ببینند، برای کسی مثل من، در حال حاضر، آرزوی از نزدیک دیدنِ او، مثل خواب به نظر می رسد ... این فکری ست که هر روز اذیتم می کند ... )
  • سیامک IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
    9 9
    نترسین این عکسها اینقدر از نظر تکنیک عکاسی ضعیف هستند که کسی روش نمی شه بدزده و به نام خودش منتشرشون کنه!