تیم ملی والیبال کشورمان در دیداری نفس‌گیر مغلوب صربستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شادی مردم  به خاطر صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی حالا همه چشمها خیره به سالن 12 هزار نفری ازادی است. نگاهها همه توقع مردم را نشان می دهد که حالا نوبتی هم که باشد نوبت والیبال است و بس. آنها که قبلا خبر پیروزی تیم ملی را از صربستان در جام جهانی والیبال زاپن شنیده اند،این بار  امده اند تا برد ایران  از صربستان این بار با چشمان خود ببیند تا به قول خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی شادی ایرانی ها کامل شود. شعار :«ایران،ایران» لحظه ای قطع نمی شود. پخش سرودهای حماسی هم همه سالن را به وجد آورده. هر چند گفته می شد هشت هزار بلیت بیشتر فروخته نشده اما سالن مملو از جمعیت نشان می دهد که 12 هزار نفر به سالن آمده اند. البته در این بین مثل همیشه جای تماشاگران خانم خالی است.

مسابقه انتخابی المپیک دوباره تکرار شد. فارغ از نتیجه این بارهم دو تیم می خواستند برنده باشند. صربها آمده بودند تا به قول کولاکویچ با 6 امتیاز دو بازی تهران راه را برای صعود به دور بعد هموار کنند. از طرفی تیم خولیو ولاسکو هم که در اخرین بازی با شکست به صربستان پشت دروازه لندن ماند،بدش نمی امد ان باخت را با برد حیثیتی در تهران جبران کند. ولاسکو که می دانست مهمانش ،حریف راحتی نیست. دو هفته مانده به بازی همه تمرینات را روی سیستم بازی قدرتی صربستان متمرکزکرد تا  تیمش بتواند اولین شگفتی را درلیگ جهانی رقم بزند. اولین امتیاز را ایرانی ها گرفتند اما در ادامه بازی صربها موفق بودند. هر چند شاگردان ولاسکو هم با توپ گیری خوب و رساندن توپ های اول به مهاجمان، دفاع روی تور عرصه را برصربهاتنگ کردند، با اینکه دو تایم اوت فنی را صربها گرفتند اما در بعضی امتیازها جلو افتادند.تا جایی که در امتیاز 19 -21 این شاگردان ولاسکو بودند که جلوتر از حریف بودند. اما پیشتازی ایرانی ها خیلی دوام نیاورد و بالاخره تیم صربستان اولین ست را با نتیجه 26 -25 برد.

ست دوم را ایران با یک تغییر شروع کرد. معروف،موسوی، آرمین تشکری، مباشری، غفور ظریف، با این تغییر قائمی. بازیکنان جوان ایران با شروع ست دوم کولاک کردند. آنها خیلی زود با دفاع عالی روی تور،اسپک ها و سرویسی که در زمین صربستان خواباندند امتیاز را به 7 - 4 رساندند. وقتی سرویس صربستان به تور خورد امتیاز 8 برای یاران ثبت شد تا تایم اوت اوف فنی به ایران برسد درحالی که 8 -4 جلو افتاد. بعداز دو سرویسی که مباشری و موسوی خراب کردند اسپک قائمی امتیاز ایران را به 10 رساند و صربستان در امتیاز هفت ماند. پیشتازی ایران در این ست هم خیلی دوام نداشت. صربها با خوابندن اسپکهایشان امتیاز خود را به 13 - 14 رساندند، اما محمد موسوی روی پاس سرعتی معروف امتیاز را برابر 14 -14 کرد.بی دقتی در زدن سرویس امتیاز 16 و تایم اوت دوم فنی ست را به نام صربستان نوشت. با رفتن سجادی محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان هم به سالن آمد. با اینکه گفته می شد او در این بازی به سالن نمی آید اما در ست دوم وارد سالن شد تا از نزدیک بازی را تماشا کند. با بازی قدرتی دو تیم ،پا به پای هم پیش رفتند .دو تیم وقتی 20 -20 شدند ولاسکو با فرستادن شهرام محمودی و مهدوی به جای معروف امیر غفور دو تعویض کرد،‌ اما بعد از دو امتیازی که صربستان خیلی زود دوباره معروف و غفور به میدان برگشتند. با اینکه ایران در امتیاز 23 -23 با صربستان برابر کرد اما تجربه به کار قهرمان اروپا آمد تا نتیجه 25 - 23 به نام صربستان تمام شود.

ایرانی ها ست سوم را هم مثل دو ست قبل با برتری شروع کردند اما خیلی زود این صربستان بود که پیش افتاد. اما صربها به شاگردان ولاسکو مهلت ندادند و خیلی زود امتیاز 8 را گرفتند تا تایم اوت فنی را بگیرند. بازی نه چندان جالب ایرانی مقابل صربستان کم کم هیجان تماشاگران را هم گرفت.وقتی ایران 12- 9 عقب افتاد تماشاگران حاضر در سالن با شعار :«ایران بسه دیگه غیرتت رو نشون بده» از ملی پوشان خواستند تا بهتر کار کنند. اعتراض تماشاگران کارساز شد تا جایی که ایرانی ها امتیاز را به 12- 13 رساندند. در این وقت صدای ایران ایران همراه با طبلهایی که کوبیده می شد سالن 12 هزار نفری را پر کرد.  محمد موسوی خیلی زود با رد کردن اسپکهایش از روی دست دفاع روی تور صربستان نتیجه را 14- 14 کرد اما با مهاجمان صربستان تیمشان را جلو انداختند. دفاع روی تور ایران با سد کردن ضربه بازیکن صربتانی نتیجه را برابر 15- 15 کرد اما ماراتن رفت وبرگشت توپ را برای تایم اوت دوم فنی را ایرانی ها صاحب شدند. انگار موتور تیم ایران بعداز تایم اوت دوم روشن شد. ایرانی ها تا امتیاز 18- 16 پیش رفتند و وقتی اسپک صربستان خارج رفت امتیاز 19 به نام ایران نوشته شد و کواتکوویچ سرمربی صربستان تایم گرفت. سرویس پر قدرت فرهاد قائمی با امتیاز 20 سالن را روی هوا فرستاد. امتیاز 21 را دفاع روی تور به نام ایران نوشت. محمودی امتیاز 22 را گرفت تا سرمربی صربستان دوباره تایم بگیرد. امتیاز ایران با سرویس فرهاد قائمی به 23 رسیداما او یک امیتاز هم به صربستان داد. امتیاز 24 را هم و 25 هم روی دفاع تور برای یاران ثبت شد تا بالاخره اولین ست به نام ایران نوشته شد، آن هم با امتیاز 25 - 17.

ظاهرا ولاسکو متوجه شده بود که تعویض در این بازی به کارش نمی آید و در ست چهارم تعویض نکرد. ملی پوشان ایران با برد ست سوم جان تازه ای گرفته بودند و ست چهارم را طوفانی شروع کردند. آنها خیلی زود حریف را با دفاع های روی تور و اسپکهایشان را جا گذاشتند هر چند با خوابیدن توپ درجای خالی وسط زمین یک امتیاز به صربستان داد. اما اسپکهای موسوی روی پاس های کوتاه معروف امتیاز ایران را به 7 رسانید. بالاخره دفاع ناقص صربستان امتیاز 8  را به یاران داد و تایم اوت اول فنی ست چهارم 8 - 6. طوفانی که شاگردان خولیو ولاسکو در ست چهارم به پا کردند خیال فروکش نداشت. ملی پوشان ایران با بازی منطقی خیلی زود  حرف را زمین گیر ردند تا جایی که قویت امتیاز 13 -9 رسید سرمربی صربستان بالاجبار تایم اوت گرفت. اما تایم اوت هم گره گشا نشد و در حالی که امتیاز صربستان 9 ثابت مانده بودفایرانی ها دو امتیاز دیگر گرفتند. اسپک پوریا فیاضی امتیاز را به 16 رساند و تایم اوت دوم را به ایران داد. حالا در سالن 12 هزار نفری صدا به صدا نمی رسد. دریافت های خوب فیاضی فدست معروف را باز گذاشت تا با پاس هایش موسوی را راه بیندازد. بازی هماهنگ و بدون نقص ایرانی ها خیلی زود امتیاز را به 20 رساند. هرچه ایرانی ها بهتر بازی می کردند درصد اشتباه صربها بیشتر می شد. وقتی ساکوربرد امتیاز 22 -13 را نشان داد دوباره سرمربی صربستان چاره ای جز گرفتن تایم اوت نداشت. سرویس قائمی که ناقص دفاع شد نتیجه اش یک امیتاز بود و وباز هم امتیاز سرویس نتیجه 25 - 14 را برای ایران نوشت.

نتیجه ای که شاید خیلی ها فکرش را نمی کردند، اما ایران را به برد نزدیک کرد البته اگر همین روند در ست پنجم هم ادامه پیدا کند. با برد ست چهارم دوباره پرچمهای سه رنگ ایران در سالن به رقص درآمدند. رالی را صربستانی ها بهتر شروع کردند انها خیلی زود سه امتیاز گرفتند تا ولاسکو از داور طلب تایم اوت کند. تماشاگران که در دو ست قبلی بازی زیبایی را با برد دیدند هم با شعار ایرانی باغیرت از بازیکنان ایران نتیجه می خواهند. برخلاف انتظار ست پنجم مثل ست قبل نیستند. دوباره اشتباهات کار دست ایرانی ها داد تا 7- 4 عقب بمانند. هر چند اشتباه صربستان در زدن سرویس و پاس توپ اختلاف را به یک می رساند. اما صربستانی ها خیلی زود امتیازشان را به 8 می رسانند تا زمینها 8-6 عوض شود. خوشحالی مهمان خیلی دوام نیاورد قائمی با دو پوئن سرویس ایران را 10 -8 جلو انداخت. صربها هم زود جبران کردند اما باز ایران بود که اول به امتیاز 11 رسید. دو تیم خیلی زود 11 -11 برابر شدند تا نفس ها در سینه حبس شود. وقتی 12 امتیاز را محمد موسوی گرفت دوباره ولاسکو دو تعویضه معروفش را رو کرد. دو تعویضی که در لیگ جهانی خیلی کارساز نشد. مهدوی و امیر غفور به جای معروف و محمودی. البته دو تعویض دوام نیاورد وقتی صربستان 13 - 12 جلو افتاد معروف و محمودی هم به زمین برگشتند. پا قدم انها هم خوب بود. پا قدم انها هم خوب بود چرا که صربستان با زدن یک سرویس به تور یک امتیاز به ایران داد. آبی پوشان مهمان خیلی زود جبران کردند با گرفتن امتیاز 14. محمد موسوی هم امتیاز را 14 - 14 برابر کرد. همه تماشاگران امتیازات حساس را ایستاده تماشا می کردند اما درنهایت این صربستان بود که جان سالم از جهنم آزادی به در برد. آن هم وقتی نتیجه 18 - 16 را گرفت. هرچند تماشاگران هم با حسرت و با تشویق بازیکنان را بدرقه کردند.

 

252 41
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 90
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    خیلی بد سرویس ، دفاع می کنیم ......... اصلا خوب بازی نکردیم
    • محمدی EU ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      شکست آبرومندانه؟! پ ن پ! می خواستید پیروز بشید ! همین دو ست رو هم خیلی رعایتمون رو کردند! خیلی خوشحال شدم - گزارشگر خیلی کری می خوند!
    • af77 IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      آقایون ناامید شما توقع دارید که ایران که رتبه14 جهان رو داره بیاد تیم چهارم دنیا و قهرمان اروپا رو ببره....شما بهتره همون بشینید فوتبالو ببینید....تازه به نظر من بهترین نتیجه رو از صرب ها گرفتیم....
    • محمد A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      81 14
      آقا کسی میدونه هر بازی چرا دوبار انجام میشه ؟
    • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      شانس نداشتیم ، از صربها خیلی سرتربودیم
    • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      انشا، الله بازی بعد سه صفر می زنیمش.
    • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      کاش برا والیبال یک کسی مثل قوچان نژاد پیدا بشه
    • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      105 6
      ایران همیشه قهرمان
    • محمد A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      54 3
      بازی رفت و برگشتیه ولی چون فاصله ها زیاده دوتا بازی تو یه کشوره سه تا تیم اول سه تا میزبانی دارن سه تا تیم دوم دو تا که ایران هم جز سه تا تیم دومه ............. اون دوستی که گفت بد بازی کردیم فک کن، بازی در حد فوتبال ایران و برزیل بود ، بد بازی کردیم چه صیغه ایه!
    • بی نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      70 2
      قائمی خیبی خوب بازی کرد
    • بی نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      11 51
      کاشکی اشکان دژاگه مصدوم نبود
    • مهران A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      61 3
      آقایونی که همیشه ژست کارشناسانه میگیرن و میگن خوب نبودیم ، آقای کارشناس آقای بی نام ایران بیشتر از صربستان امتیاز گرفت
    • محمد IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      42 8
      بنظرم ما باید تو لیگ داخلی مون یه سری قوانین مکن درآوردی بزاریم که به موفقیتمون تو عرصه جهانی کمک کنه. مهمترینش، اینکه زدن سرویس پرشی اجباری بشه تا ترس بازیکنان از زدن سرویس پرشی و دفاع آن بریزه
    • سعید IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      14 1
      کجاش بد بازی کردند.چرا اینقدر از تیم ملیتون بدتون میاد با تیم چهارم دنیا اینجوری بازی کردیما فوتبال نیست که با بدبختی از تیم چهلم دنیا یک هیچ ببریم دیگه خودمونو قهرمان دنیا حساب کنیم
    • امير A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      17 0
      مطمئني بازي ايران رو ديدي ؟ قائمي تو سرويس لولشون كرد اونوقت تو ميگي بد سرويس زديم ؟!!!!!تا حالا سابقه نداشته صربستان با اين اختلاف به حريفاش گيم بده ... ديگه انتظار داشتي چطوري بازي كنن ؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      1 15
      صربسنان با تیم نوجوانانش امیده بود ... اونا خیلی آینده نگرن... چقدر تیم ما ضعیف که نتونست تیم نونهالانشون ببره.....خیلی بد بودیم
    • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
      3 0
      بازم میگم آقایی که ژست کارشناس و کاربلد گرفتی آقایی که اول میگی نوجوانان و بعد میگی نونهالان ، میانگین سنی صربستان 24 و میانگین سنی ما 26 بود، تفاوت زیادی نبود ، ضمن این که بهترین بازیکنای صربستان به ترتیب 161 150 و 143 بازی ملی داشتن ولی بهترین بازیکن ما که قائمی باشه 2 3 ساله اومده تیم بزرگسالان
  • ن.ا A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    دقیقا ست سوم که من به کل ازشون ناامید شده بودم , خیلی خوب بودن و بردن! به امید موفقیت تیم ملی کشورمون...
    • بی نام EU ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      2 30
      صربستان آوانس داد بهمون. و گرنه لوله شده بودیم داداش. خخخخخ
    • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      18 2
      ببازیم میگید بد بازی کردیم، ببریم میگید آوانس داد، شماها دیگه کی هستید
  • من IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    137 3
    خیلی خوشم اومد که در مقابل صربستان او ن آبشار ها یا سرویس هارو زدید
  • حسام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    26 81
    دوباره آقای معدنی نزدیک تیم والیبال شد و با اعمال نفوذ تعدادی از بازیکنای خوب ما رو حذف کرد از جمله آقای نادی..... ونتیجه رو میبینیم..................
    • فریدون A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      35 5
      مگه ولاسکو کشکه ؟ برو ببین نادی تو اون بازی های آخر چه جوری بازی میکرد.....
  • بی نام EU ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    میزبانی رو حال کردید؟! مدام تیم صربستان رو هوو کردیم و خدا رو شکر هم باختیم !!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      70 3
      این "هو" معنیش فرق میکنهفاین یعنی پرت کردن حواسشون و کاهش تمرکز اونها
    • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      42 5
      واقعا که!!!!!! ایرانی هستی؟
    • بـــــــــــــــهار IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      43 4
      خداروشکر؟؟؟؟؟؟؟ شما ایرانی هستید؟؟؟
    • علیا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      59 5
      پ ن پ بزاریم هرکاری دلشون خواست بکنند؟ فحش که ندادیم. یا مثل کره ای ها براشون بطری آب معدنی پرت نکردیم که. باید با هو کردن و ایجاد سر و صدا تمرکز تیم حریف رو به هم بزنیم. وگرنه اصولا چرا میزبان بودیم؟
    • مهسا IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      12 1
      خدا رو شکر باختیم ؟؟؟می فهمی داری چی میگی؟؟؟ برات متاسفم .
    • سجاد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      9 2
      من دیروز داشتم از غصه دق میکردم که باختیم اونوقت تو میگی ... .
  • محدثه IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    11 60
    باختیم
    • بی نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      49 3
      باختیم اما به تیمی که 2 سال پیش نایب قهرمان جهان بوده و الان هم چهارمه....
    • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      4 10
      بگو خدا رو شکر. اینجوری دیگه هدیه 50 میلیونی از بیت المال هدر نمیره!
  • af77 IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    47 11
    آقایون ناامید شما توقع دارید که ایران که رتبه14 جهان رو داره بیاد تیم چهارم دنیا و قهرمان اروپا رو ببره....شما بهتره همون بشینید فوتبالو ببینید....تازه به نظر من بهترین نتیجه رو از صرب ها گرفتیم....
  • صفر A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    60 13
    حمزه زرینی هرگز در لیگ های معتبر بازیکن قابلی نبوده است. در ضمن باید فکری به حال دریافت اول ودفاع روی توپ کنیم. به امید پیروزی در بازی روز یکشنبه مقابل صربستان.
  • saeed gonbad A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    136 1
    زنده باد فرهاد قائمی
  • بی نام GB ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    98 1
    درود بر این تیم ان شا ا... بازی های بعد رو مثل سه ست آخر این دیدار انجام بدن :)
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    97 4
    دمشون گرم....خبر جان یه نگاهی به رنکینگ بنداز ببیین صربستان 4جهانه و بعد شما انتظار برد از این بچه هایی که هنوز پاداششون رو نگرفتند داری؟؟؟واقعا انتظار بیجایی....
  • هم ساده A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    47 4
    ینی داغون شدما......
  • yaghish A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    91 3
    موسوی خوب بود قائمی عالی بود مهدوی افتضاح
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    27 1
    اگه از اول اینطوری بازی میکردن خیلی خوب نتیجه میگرفتن ,یادتون نره با قهرمان اروپا و این همه بازیکن باتجربه صربستان اینطوری بازی کردن عالیه
  • ali IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    26 1
    دم غیرت این بچه ها گرم که چطوری جلوی یکی از بهترین تیم های دنیا واستادن تنها چیزی که این تیم کم داره تجربه است
  • امیر نجفی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    27 1
    باید بالید به همچین تییم ومربی نمایش خوبی بود
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    20 2
    حیف شد باز هم این وزیر سقف سیاه ورزش رو نشون دادند و تیم ایران باخت این اقا پولهاش برای فوتبالیستهاست اینجا هم بهتر بود نباشه
  • مجتبی ب IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    22 2
    اولش بد بودیم..اما از ست سوم به بعد روشن شدیم و حیف که نبردیم ..هر چند اینجور ی هم یک امتیاز گرفتیم..انشا ا.. بازی بعدی برد با ایرانه
  • بی نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    23 2
    اگه موسوی روزش بود ....الان صربستان ترکونده بودیمش
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    38 1
    یعنی میشه یه روزی فوتبالمون مثل والیبالمون بشه
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    28 1
    باوجودتجربه و سن شون؛فوق العاده ظاهر شدن.فوق العاده. دمشون گرم.مطمئنم بازی بعدی برد با ماست.
  • امیر IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    33 1
    باختند ولی انصافا کم نذاشتن
  • جلال A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    33 1
    باز توقع ها رفت بالا.بابا همین پارسال بود آرزو داشتیم ی ست از چین بگیریم حالا همه میان میگن فلان بازیکن خوب نبود فلان بازیکن سرویس بلد نبود و...بابا حداقل یه زمان 5 ساله باید در اختیاره ولاسکو باشه تا بتونه خودی نشون بده.اگه اینطوری حساب کنی اگه بازیکن شماره 14 اونام نبود مطمئن باشید ما می بردیم.همینکه داریم از بازی زیباشون لذت می بریم باید ازشون تشکر کرد
  • سام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    22 4
    حیف شد وگرنه با این هفته آخر خرداد 3هیچ میشدیم !!
  • ترکمن صحرا A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    23 3
    فقط قاعمی
  • سام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    37 3
    یه ایرانه یه فرررررهاد قائمی.... عالیه این پسر
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    26 2
    بخدا حیف شد اه.خیلی بد شانسیم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    28 1
    بازنده سر بلند بود ایران برای کسب تجربه بسیار خوب هستش واقعا قرعه سنگینی به ایران خورده ما باید سرمایه گذاری کنیم برای حضور قدرتمند در سالهای پیش رو
  • علی A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    27 1
    عالی بودیم.نصف جون شدیم اینقدر حساس شده بود.فوتبالیستای ما از والیبالیستهامون یاد بگیرند.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    17 3
    بازيكنامون بعد از نمايش خوبى كه مقابل روسيه داشتن،خيلى به برد مقابل صربستان اميدوار شده بودن و با ذهنيت برد آسون وارد زمين سدن. باخت ٢ست اول لازم بود تا به خودشون بيان.ست آخرم واقعن به تجربه صربها باختيم.......ايشالا يكشنبه با يهبازى خوب ميبريم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    25 3
    بازیکن شش دانگ کم داریم. اگه همه تو پست خودشون مثل فرهاد قائمی بودن صربستان که سهله برزیل و کوبا و روسیه هم جلودارمون نبودن
  • سیدمجید IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    28 1
    انصافا خیلی خوب بازی کردیم و با اقتدار شکست خوردیم. اختلاف امتیازها نشان از این داشت که ما خیلی سرتر از صربستان بودیم و اشتباهات فردی باعث شکست ایران شد. ما سه ست با اختلاف دو امتیاز باختیم ولی با اختلاف 11 امتیاز بردیم. این نشون میده که ما برتر میدان بودیم و طبیعتا هربار بر احساس غلبه کردیم بهتر بازی کردیم . متاسفانه اصرار بر زدن ضربات محکم بجای ضربات فنی مانند بازی با روسیه امتیازات زیادی از ما گرفت. در ضمن اوردن مهدوی به بازی بارها نشون داد که اشتباهه. مخصوصا در ست آخر که به محض ورود امتیاز ازدست داد و بلافاصله خارج شد. در کل این بازیها نشون میده که ما براحتی میتونیم بابخورده برنامه ریزی بهتر از این ظاهر بشم. بردن صربستان بسیار نزدیک بود
  • پایتخت والیبال گنبد A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    22 2
    دو امتیاز آخر رو به راحتی هرچه تمام تقدیمشون کردیم... فرهاد مثل همیشه عالی بود. ۴ امتیاز سرویس ، ۲ دفاع روی تور و ۱۰ اسپک مجموع ۱۶ امتیاز آور‌ترین بازیکن ایران
  • سیامک IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    15 12
    نگاهمان به ولیبال بود انهم کار ساز نشد امید است در اینده خوب شوند.
  • فرشاد A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    23 1
    به جز ست های سوم و چهارم که از صربستان گرفتیم تو بقیه ست ها پراشتباه بودیم ولی بازم اینطور جلوی صربستان قهرمان اروپا و با سابقه ی 16 لیگ جهانی بازی کردن بد نیست . ولی در کل به اشتباهات خودمون باختیم نه به صربستان
  • بی نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    22 4
    ایول معروف خوب بازی کردی فقط سرویست یه کم ضعیفه
  • نرگس IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    32 1
    همه خوب بودن،حیف ازنبود بازی تدارکاتی.دم همه ی بچه ها گرم...
  • فرهاد A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    18 28
    تماس کی روش به ولاسکو : خولیو جون داداش تا یه 6-7 تا استقلالی نیاری تو تیمت نمیتونی ببری :)) من امتحان کردم شد !
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    32 2
    مي تونستند برند خيلي حيف شد. ست چهار ايران عالي بود البته با كمك تماشاچي ها فوتبالي ها فكر نكنن خيلي شاهكارند كه رفتند جام حهاني/اين تيم واليبال قهرمان اروپا بود نه قطر/
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    21 2
    مي تونستند برند خيلي حيف شد. ست چهار ايران عالي بود البته با كمك تماشاچي ها فوتبالي ها فكر نكنن خيلي شاهكارند كه رفتند جام حهاني/اين تيم واليبال قهرمان اروپا بود نه قطر/
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    33 0
    تیم والیبال رفته رفته بهتر میشه: بازی اول با روسیه 3 بر 0 باختیم بازی دوم با روسیه 3 بر 1 باختیم بازی امروز رو 3 بر 2 باختیم بازی یکشنبه رو باید ببریم!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    6 43
    باید دورگه وارد ایران کنیم راه حل همینه. من یک پرسپولیسی هستم
    • غرضی A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      4 1
      من شنیدم برادر اشکان دژگه والیبالیسته و تو دسته دو آلمان بازی می کنه
  • شاپرک IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    29 1
    خیلی عالی بود به امید کسب بهترین نتیجه
  • fari A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    8 2
    عنوان مطلب ک نوشتید ((به سختی)) کژتابی داره .عجیبه ک یه ژورنالیست قبل از انتشار خبرش عنوانشو ی بار نخونده ک بفهمه دو جور میشه ازش برداشت کرد.
  • سیدمحمدسعید EU ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    39 1
    قائمی عااااالی بود. ضمنا اگه از نظر روحی روی این بچه ها کار بشه بی شک بهتر هم میشن. دستشون درد نکنه.
  • بی نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    2 0
    افرین به بر و بچه های والیبال.دوستان قبل از نظر گذاشتن یه ذره اطلاعاتشون رو راجع به والیبال جهان و جایگاه ما افزایش بدن لطفاً!!
  • بی نام US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    7 0
    من بازی را دیدم. کار بچه ها عالی بود. خوب تلاش کردند. در ضمن دست تماشاگرهای پرشور هم درد نکنه جدی خیلی زحمت کشیدند.
  • قربان US ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    4 4
    اون صربه خیلی بد سرویس میزد.
  • مجيد A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    8 0
    ايران شايسته پيروزي در اين بازي بود چرا كه با اختلاف حداقلي سه ست را باخت ولي با اختلاف زياد دو ست را برد . ايننشون ميده كه ايران فوق العاده ظاهر شد. در مجموع ايران در 5 ست 123 امتياز گرفت ولي صربستان در مجموع 101 امتيار گرفت و اين نشون ميده كه ايران بسيار سرتر از صربستان بود. البته براي ما جاي خوشحاليه كه تيم ايران با قهرمان اروپا اينقدر مقتدرانه بازي كرد و روي اشتباهات فردي مختصر هم باخت. به هر حال اونها حرفه اي هستند و ما بار اولمون هست.مطمئنم روز يكشنبه ايران صربستان را به نتيجه 3 بر صفر شكست ميده.
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    14 1
    دست بچه ها درد نکنه انصافا خیلی خوب بازی کردند، باید قبول کنیم بردن تیم های اروپایی کار سختیه
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    24 1
    بعد قطر و کره رو با اشتباه بازیکنای خودشون میبریم میشه حماسه ملی تازه 50 میلیون میگرن!!حماسه ملی مییتونه این باخت شرافتمندانه و بدون منت ولاسکو و بازیکنان تیم ملی باشه!!
    • مهسا A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      2 0
      آفرين!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    2 8
    اگر از رحمتی و قوچان نژاد استفاده می کردیم حتما میبردیم برا بازی بعد هم از وجود امیر خان استفاده بشه به عنوان مربی عالی میشه.
  • مرتضی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    2 2
    در واقع تیم روی کاغذ می تونست صربستان ببره ولی به 2 دلیل مهم باختیم: 1-آنالیز عالی مربی صربستان از ایران 2-ناتوانی در مهار کردن پشت خط زن صربستان که به نوعی سرویسهای کشنده اش اسلحه پنهانی بود برای برد در 2 ست نخست.
    • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      2 0
      از کی حالا تیم 12دنیا رو کاغذ تیم 4 دنیا رو میبره؟؟؟؟انقدر انتظارات رو بالا نبرید
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    10 0
    جرا هیچکی بهنام تشکری که تازه بازی سومش بود رو ندید؟ اگه بازی های آسیایی بود واقعا ستاره جدید تیم بود هرچند تو این سطح هم سرویس های پرشی موجیش عالی بود.
    • دل A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      12 0
      اسم کوچیکش آرمینه نه بهنام! بهنام تشکر بازیگر سریال ساختمان پزشکان بود:)) بازیکن خوبیه فقط یه کم تجربه نیاز داره.سرویساش خوبه،به دفاعم برسه خوب میگیره،ولی دو-سه بار خیلی بد جا موند ایشالا با کسب تجربه ی بیشتر بتونه به تیم ملی کمک بیشتری بکنه
  • مرجان IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    10 2
    بعد من یه سوال بیربط دارم. خانم هم اجازه حظور دارن برای بازی یک شنبه آیا؟
    • مهدی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
      9 3
      تماشاگر خانم؟!ایران؟!
  • علیرضا اقبالی A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    8 1
    باعرض سلام و خسته نباشیدبه بچه های تیم ملی والیبال ایران دست مریزاد خیلی خوب بازی کردید عالی بودیداما حیف که نشد صربستان ببریم اما انشالله بازی بعدی جبران مافاد میکنید،اما روی سخن الانم با مسئولین وقتی دیروز سالن 12هزارنفری میدیدم و شور و عشق جوانان ایرانی رو و سیل جمعیتی که بیرون استادیوم موندن و نتونستن به داخل سالن بیایند یک لحظه حسرت خورد چرا ما حداقل ی استادیوم 50هزار نفره سرپوسیده نمیزنیم تا مثل استادیوم 100هزار نفره موجب این بشه که جمعیتی مطلوبی از علاقه مندان به استادیوم بیایند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا این مسئله را پیگیری کنید مادیگر ایران جهانی هستیم و یک کشوری که از همه لحاظ الخصوص ورزش جهانی و فرا قاره ای شده باتشکر
  • آلما IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    12 0
    عالی بودین واقعا باخت شرافتمندانه ای داشتین. خیلی بازی عالی بود ممنون
  • کوبا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    0 5
    فقط صربستان......چون بازیکنانش در بهترین تیم های اروپایی بازی می کنند و نمی شود از آن ها جز برد توقع دیگری داشت ....ولاسکو بازیکنان خوبش رو از تیم کنار گذاشته....