با نزدیک شدن به روزهای ماه رمضان،هرسال تغییراتی در ساعت کار اداره های دولتی و طرح ترافیک ایجاد می شود.

سردار سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران درباره ساعت طرح ترافیک به خبرآنلاین گفت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده و به نظر می رسد تغییر خاصی هم نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه هفته آینده این موضوع مشخص می شود، گفت: در سالهای گذشته طرح ترافیک یک ساعت کم می شد اما برای امسال هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

این در حالی است که معاون عمرانی استانداری هم اعلام کرد که ساعت کاری اداره های دولتی با تصویب هیات دولت یک ساعت کم می شود. معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طبق روال هر ساله در ماه رمضان یک ساعت از ساعت کاری ادارات کاسته می‌شود که پس از مصوبه هیات دولت اعلام خواهد شد.

مهندس محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تغییر ساعات کاری ادارات در ایام ماه مبارک رمضان افزود: هر ساله یک ساعت از ساعت کاری ادارات کاسته می‌شود که اجرای آن منوط به مصوبه هیات دولت است و چنانچه امسال نیز هیات دولت آن را تصویب کند ساعت اداری دستگاه‌های دولتی از ساعت 8 تا 13:30 خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تغییر ساعت شامل همه دستگاه‌های دولتی سراسر کشور از جمله تهران خواهد بود، گفت: پس از تصویب هیات دولت تغییر ساعت اداری در ماه رمضان اعلام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران درباره تغییر ساعات محدوده طرح ترافیک نیز گفت: ساعت اعمال محدودیت طرح ترافیک نیز در پایتخت یک ساعت در ماه رمضان کاهش خواهد داشت.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RS ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    1 2
    یعنی هیچ راهی به جز طرح ترافیک وجود نداره؟ این همه کشورهای پیشرفته با تعداد ماشین زیاد چطور راحت مردم از ماشینشون استفاده می کنن؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
      2 1
      همه از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند
  • ناشناس A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    این واقعا بی انصافیه پلیس راهوره/ یکی که ساعت 2.5 تعطیل میشه تا 7 چیکار کنه و کجا بره... فکر نمی کنم یک ماه اونقدر نظم راهنمایی به هم بریزه که دست به این قانون نمی زنن/ یه خورده مراعات مردم هم بد نیست