ابراز نظر مخاطبان خبرآنلاین و متقاضیان مسکن مهر پردیس نسبت به افزایش قیمت مداوم این پروژه ادامه دارد.

انتشار خبر افزایش دوباره قیمت مسکن مهر پردیس و نیز تعیین مهلت پایان ماه رمضان برای واریز مبالغ جدید همچون اخبار پیشینی که به بررسی مسایل مسکن مهر شهر پردیس می پرداخت، واکنش ها و ابراز نظرهای گسترده ای را برانگیخته است که یک روز پس از انتشار خبر همچنان ادامه دارد.

در میان 34 نظری تا لحظه تنظیم این گزارش منتشر شده نتیجه زیر حاصل شده است:

بالاترین رای مثبت(47)

بیشترین رای منفی(6)

یحیی: از آقای پیرفرشی تشکر می کنم که به ما متقاضیان ترحم کردند و تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دادند. امیدوارم ایشان هم مهلت ماه مبارک رو غنیمت بشمارند و استغفار کنند چرا که با بی تدبیری دامنه دارشون امیدهای بسیاری از خانواده ها رو ناامید کردند.

ایرانی: ماشاالله...کامنتها رو خوندم باید بگم همه فقط غر زدند و ایراد گرفتند و از موضع خودشون نگاه میکنند! دوستان چرا نمیاید واقع بین باشید و بگید با سی چهل میلیون تو همون پردیس یه اتاق هم نمیتونید بخرید، چرا انقدر ناشکرید، تو این یکساله،آپارتمان تو پردیس بیش از 100 درصد گرون شده و کلا گرونی تو همه حوزه ها اثر کرده، پس نا شکری نکنید و کمی هم بهشون حق بدید،پارسال به یه خانواده 8 فرزندی که همه بی خونه هستند و پیشنهاد ثبت نام پردیس دادم، حاضر نیستند همین الان، 70 میلیون هم امتیازشون رو بفروشند!

 

نظر آقا یا خانم ایرانی از این حیث با عدم محبوبیت رو به رو شده که تنها نظری محسوب می شود که دیدگاهی مخالف 33 نظر دهنده دیگر ابراز کرده است به طوری که بلافاصله پس از انتشار آن پاسخی این چنینی به آن داده شده است:"آقا یا خانم ایرانی شما مثل اینکه نفست از جای گرم بلند میشه آخه تا کسی بی پول نباشه درد بی پولی رو نمیدونه آخه ما اگه 40 میلیون پول داشتیم که همون پارسال یه خونه وامدار توی محله های پایین تر توی تهران می خریدیم امسالم چند برابر میفروختیم دیگه پولمونو دست اینا نمی دادیم که برامون هر روز یه ساز بزنند برای خونه هایی که هنوز هیچی ندارند معلومه شما هم از دار و دسته اونایی که اینقدر طرفداریشونو می کنی پردیس هم از صدقه سری همین مسکن مهر قیمت هاش بالا رفتن وگرنه تا چندسال پیش کسی بهش نگاه هم نمی کرد."

فارغ از این مجادله بخشی از انتقاد مخاطبان خبرآنلاین به تصمیم تازه مدیران پروژه مسکن مهر پردیس به این شرح است:

مخاطبی با نام مستعار"ع" انتقاد خودش را این گونه نوشته است: آقا این چه وضعی پیش آوردن دقیقه به دقیقه قیمتُ بالا میبرن والا دیگه پول ندارم اگه پول داشتم که سراغ مهر نمی رفتم حالا هی ببرین بالا هی ببرین بالا بعد منت بذارید که چنین است و چنان.

خواننده ای با نام"سیناد ایرانی" هم افزایش قیمت های مسکن مهر را این گونه تفسیر کرده است: "متقاضیان مسکن مهر پردیس آماده افزایش قیمت به شرح ذیل باشند 2 درصد بابت نصب اف اف و انجام محوطه سازی آن (کچ دور دیوار برای اف اف) 3 درصد برای ایجاد گذرگاه عبور امن گربه های موذی 1.5 درصد برای محوطه سازی و خط کشی معابر شهرک ها 1 درصد برای رنگ آمیزی اتاق نگهبانی و نصب پرده برای آن 3 درصد برای انداختن فرش قرمز، روبان و قیچی و پذیرایی از مسئولین در زمان افتتاح و جلوگیری از نشت آب و فاضلاب به دلیل کثرت مراجعین در روز افتتاح 5 درصد برای محوطه سازی های احتمالی آینده 2 درصد دیگر برای هزینه احتمالی برگزاری جلسات احتمالی در خصوص تصمیم گیری احتمالی برای محوطه سازی های احتمالی."

مخاطب بدون نام دیگری ضمن مرور روند افزایش قیمت مسکن مهر پردیس از خدا استمداد طلبیده است:" شورشو در آوردند,با 15,20,25 میلیون 3تا پروژه تعریف کردند خرداد 91 و مردم هم استقبال کردند و درخواستشون رو پست کردند, بعد پیامک دادن شرایطتون احراز شده بیاین واسه انتخاب پروژه و ثبت نام که اینجا بود قیمتا تغییر کرد و شد 20,27,32 میلیون همون 3تا پروژه بعدم که هنوز چند ماه نگذشته بود دوباره قیمتا تغییر کردو شد 28,32,42 میلون جالب که با بی شرمی تمام برای اینکه این افزایش50% با نرخ اعلام شده توسط وزارتخانه که ماکزیمم 13% بود بخورونن متراژ هرواحدو با واحد همسایه بغلی در نظر گرفتن که عادی جلوه کنه و حالا هم که ظاهرا همون ارزونترین پروژه که 28 میلیون بودو رسوندن به 37میلیون,...واقعا کم آوردم نمیدونم چیکار باید بکنم نرخ رشد قیمت این واحدها شبیه رشد باکتریهاست تو محیط کشت...خدایا بفریادمون برس."

شاهین هم به گلایه از وعده های محقق نشده محمود احمدی نژاد پرداخته و نوشته است:" من فکر میکنم مسکن مهر پردیس و اراضی پردیس قراره با نیاوران و فرمانیه برابری کنه !!! آقای احمدی نژاد این بود دولت مهر گستر ؟ این بود مسکن مهر؟ این بود حمایت از اقشار آسیب پذیر ؟ شما که بیشتر به فکر خالی کردن جیب ما مستضعفین هستین به کجا میخواهید بروید ؟ چرا اینقدر ظلم و بی عدالتی ؟ ما در حال له شدن هستیم آقای نیکزاد آقای احمدی نژاد . البته میدانم گوشهای خود را محکم گرفته اید تا صدای ما را نشنوید من و امثال من شما را به خاطر این ظلم نخواهیم بخشید و ..."

 

اما سیاستمدار میانه رو هم به عنوان اولین مخاطبی که برای این مطلب نظرش را ارسال کرده نوشته است:"حالا بچه ها همه با هم احمدی نژاد متشکریم !"
3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    54 3
    مسکن مهر یک ترفند برای سرگرمی مردم بود و گرنه این مسکن مهر که ساخته شدن و یا ساخته می شوند رو تعیین تکلیف می کردند.!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      9 16
      شما فرض كنيد به جاي اين كه ساخت مسكن به عهده دولت بود، دست بساز بفروشها مي افتاد اونوقت قيمتهاي نجومي مسكن را بايد ملاحظه ميكرديد. چون پولهاي سرگرداني كه به دليل نااميد شدن از سود دهي مسكن به سمت خريد سكه و ارز رفته اگر به سمت خريد مسكن ميومد ديگر جوانان تو خواب هم نميتونستن صاحب مسكن شدن را ببينن.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    21 4
    وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به مطالب مطرح‌شده از سوی برخی پیمانکاران برای افزایش قیمت‌ها گفت: برخی که گمان می‌کنند با آمدن دولت جدید می‌توانند قیمت ساخت مسکن مهر را بالا ببرند، بدانند چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد چرا که روند کنونی یک روند منطقی استعلی نیکزاد با اشاره به موارد مطرح شده از سوی برخی پیمانکاران برای افزایش قیمت ها، اظهار داشت :وزارت راه و شهرسازی قیمت مصالح ساختمانی و فراوردهای مورد نیاز ساخت مسکن را به صورت مداوم رصد می کندوی ‌ادامه داد: چنانچه پرش ارزی یا مورد خاصی رخ دهد که ناشی از موارد اقتصادی باشد ، این وزارتخانه با انجام بررسی های لازم همانند و تأثیر این پرش‌ها روی مصالح و موارد اساسی مانند آنچه که پیش از ابن در مورد قیمت آنسانسور رخ داد ، اقدامات لازم برای محاسبه مابه التفاوت
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    34 3
    از اون جالبتر نظر آقای هدایت بود که فرموده بودن بیاین 3 تومان دیگه بریزین تا ما زودتر خونه ها رو بهتون تحویل بدیم و کمتر اجاره بپردازین. آقایون یادشون رفته که قرار بود همین شهریور ما رو خانه دار کنند. حالا من باید نزدیک ماهی 700 هزار تومان اجاره بدم چون پول رهن خونه مون دست آقایون مسکن مهر به امانت مونده. چونکه از پیشرفت پروژه ها که خبری نیست. دلشون نمیاد این پول ها رو خرج کنند.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    23 1
    و تکلیف مایی که تا یه پولی جمع میکنیم بریم ثبت نام همین مسکن مهر پر از مشکل!!با افزایش اجاره بها و پول پیش و..رو به رو میشیم و دستمون از همین مسکن مهرم کوتاهه چیه؟!!!چون بابامون ارث زیادی نذاشته،یا تحت حمایت هیچ ازگان و سازمانی نیستیم بریم بمیریم؟!!!
  • ایرانی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    25 2
    بابا چه مسکن مهری ما از سال 86 ثبت نام کردیم تو پرند الان 92 هنوز هیچ چیزش آماده نیست پولمونم هم تو این مدت مونده اونجا نه راه پس داریم نه راه پیش
  • کامران IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    16 1
    امیدوارم مسئولین محترم مربوطه ابنبار به درد دل مردم گوش فرا دهند . در افزایش قیمت دوره ی قبل مردم عزیز سکوت کردند، آقایون هم هوا برداشت که بازم میتونن افزایش بدند ، اما اینبار مردم کوتاه نمیان . امیدوارم تمام ثبت نام کنندگان مسکن مهر پردیس از مواضعشون پایین نیان .
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    23 2
    من فکر میکنم باید از همه دولتمردان این مملکت تشکر کنیم واقعا این چند سال همه جوره از خودشون مایه گذاشتند قشر ضعیف و کم درآمد جامعه رو به روز سیاه نشوندن ،اگه مریضی داشته باشین که قیمت داروهاش 4 برابر شده باشه یعنی حداقل ماهی 300هزار تومن و مجبور به استفاده مادام العمر ،اون موقع دیگه چادرم نمیشه خرید برای زندگی
  • مرتضی A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    20 2
    آخه این چه وضعیه هر دفعه میایم می بینیم افزایش قیمت؟ آخه این بود خانه های مهر! مسکن مهر!این پل ها چه کار میکنید ؟ ۳ خوابه ها نساختید
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    18 2
    بابانصف اینقدر که پول ریختیم کار کنید بعد باقیشو بخواید
  • سيد IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    28 1
    بنده 6 ساله در مسكن مهر تبريز (سهند)ثبت نام كردم وتو قرار دادمون تحويل اسفند 91 بود تا حالا تحويل ندادند كه هيچ 3000000 مليون هم دوباره ازمون گرفتند.تو قرار دادمون قيد شده چنانچه در زمان مقرر تحويل داده نشه هر ماه پول اجاره بها به عنوان خسارت شركت برامون پرداخت كنند ولي در عمل خسارتي كه پرداخت نميكنند هيچ ازمون اضافه هم گرفتند .من كه ديگه خسته شدم از اين بي عدالتي.
  • علیرضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    32 2
    چرا اینهمه دروغ میگید حداقل 20 میلیون تو هر حساب پول خوابیده چرا نمیدید به پیمان کارا زودتر کار کنن از بانک 20 درصد سود میگیرید به ما 7 درصد میدید اگه پول کم دارید اینهمه پول چرا تو حسابای ما خوابیده و برداشت نمیکنید از آتش جهنم بترسید
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    27 1
    خدا نگذره ازشونکه هرروز تن و بدن ماها رو میلرزونن و خونسرد مصاحبه میکنن و جوابهای سربالا میدن
  • ناشناس IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    14 1
    بنده9000000مليون جهت مسكن مهر صفادشت پرداخت كردم واز سال86 پرداخت شروع شد .ارديبهشت سال قبل اعلام كردند بايد5750000ميليون ديگر هم واريز كنيد كه مجموعا14750000ميليون ميشد .اينجانب انصراف دادم اين موضوع قبل از گراني هاي افسار گسيخته مسكن و اتومبيل و ........بوده است.الان بيش از يك سال است پيگير در يافت پول هستم و بين اداره جات حيران چه بايد بكنيم چه كسي ضرر و زيان پول ما را ميدهد؟ موقع پول دادن هيچ درد سري نبود حالا كه پول خود را ميخواهم اينهمه در به دري و هزينه بالا رفت و آمد و زمان و... و آخر هم هيچ اگر كلاهبرداري نيست پس بايد به آن چه گفت؟
  • آريا IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    8 2
    درود . چرا همه روزنامه ها و سايتها و خلاصه همه مطبوعات ، فقط از مسكن مهر پرديس گزارش تهيه ميكنند و با اينكه مسكن مهر پرند ، به مراتب زودتر شروع شده و با توجه به تعداد زياد واحدها در پرند ، از اهميت بيشتري برخورداره ، اما هيچكس به دنبال احقاق حقوق تضييع شده پيش خريداران مسكن مهر پرند نيست . ماههاي زيادي از سررسيد قرارداد پيش خريد مربوطه ميگذارد و اشخاص ذينفع ، سرگردان و دست خالي مانده اند و دولت و دولتمردان هم استارت اين طرح را زدند در آستانه تغيير هستند اما خبري از تحويل واحدها به پيش خريداران بيچاره نيست . لطفاً حنجره فلك زده هاي مسكن مهر پرند باشيد .
  • جواد IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    28 3
    دستت درد نکنه آقای رئیس جمهور مردمی. خیلی ممنونم. اگه تا امروز 5 درصد به آینده امیدوار بودم حالا دیگه نه خودم و نه خانوادم به به لطف شما هیچ امیدی به آینده نداریم و خیالمونو راحت کردین. دستتون رو به گرمی میفشارم و به امید دیدار در روز حساب.
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    16 2
    اینهمه مصاحبه و اعتراض و آخرش هیچی به هیچی.بابا یکی رسیدگی کنه.بیاد جواب درست بده.
  • بی نام A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    10 0
    دوستانی که در مسکن مهر پرند هستند میشه بگید واحدهای کوزو واسه شما چند در اومد؟؟؟بعد که با قیمت واحدهای کوزو در پردیس مقایسه کنید میبینید که چه ظلمی داره در حق ما میشه.و هنوز هم قیمت رو قطعی اعلام نمیکنن یعنی تا به روز سیاه ننشونن ما رو دست بردار نیستن.
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    9 1
    بعد از چند سال با کلی دوندگی تو پرند واحدمونو دادن ولی چطوری باید توش زندگی کینم خدا می دونه بدون انشعاب آب برق و گاز فقط یک اسکلت به ما تحویل دادن و کسی هم پاسخگو نیست برای انشعابات هم هر کدوم از سازمانهای مجری کلی پول میخواد و میگه پیمانکار پول مارو نداده باید خودتون بدین و به این ترتیب معلوم نیست عاقبت این واحد ما که الان دیگه کلنگی شده چی میشه
  • بيتا IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 0
    با سلام خدمت وزير محترم مسكن و آقاي هدايت مبني بر افزايش قيمت مسكن مهر پرديس شما چي فكر كرديد كه با مردم اينطور برخورد مي كنيد پول هاي واريزي متقاضيان با سود بالاي 20 درصد برايتان واگذار مي شود و سود 7 درصد به متقاضيان داده مي شود اين است عدالت شما !!!!!!!!!!!!! آقايان محترم كليه پيمانكاران معترض هستند از اينكه پولي دريافت نمي كنند تا پروژه ها پيشرفت داشته باشد همگي اينطور بيان مي كنند با پولي كه مسكن مهر به آنها مي دهند اينها مجبور هستند از هرچيزي بزنند (آيفون تصويري، پكيج، كابينت، رادياتور) و براي بقيه مانند كاشي و سراميك از نوع درجه 3 استفاده كنند به خدا شما مسئول هستيد كه با وعده و وعيد اينطور با متقاضيان رفتار مي كنيد نه از امضا قرارداد متقاضيان خبري هست نه از پيشرفت پروژه ها.
  • طیبه IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    12 1
    چرا هیچکس به داد ما نمیرسه؟چراهیچکس جوابگو نیست؟
  • عادل IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    7 1
    با سلام از اول هم سر کار بودم چرا که مبالغ طی سالها بقرار زیر افزایش یافت : اول 12 میلیون بدون وام دوم 28 میلیون سوم 32 میلیون چهارم 47 میلیون .....بدون احتساب وام حالا خدا داند چقدر برای مرتبه پنجم اضافه کنند
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    4 10
    به نظر من اگر قرار بود روند ساخت و ساز مسكن طبق روال دولت اصلاحات پيش رود كه الان فاجعه بود. با اين كه حجم انبوهي از مسكن به صورت همزمان در كشور ساخته شد باز هم هنوز مشكل وجود داره و اين هم به دليل پيك جمعيتي دهه 60 است كه الان خواهان مسكن هستند.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      10 4
      تو اصلا میدونی تو دولت اصلاحات قیمت مسکن چقدر بود، میدونی چقدر مسکن ساخته شد، میدونی با یک ماه حقوق کارمندی میشد حداقل یکی دو متر آپارتمان خرید... تو با خاتمی و اصلاحات مشکل داری چرا قضاوت در زمینه اقتصاد میکنی اگر تعصبات جناحی و حزبی خیلی ها نبود وضع مملکت این جوری نبود
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    9 3
    ظاهرا اكثر نارضايتي متقاضيان مربوط به استان تهران است. كاش ميشد جلو مهاجرت مردم به تهران گرفته ميشد.
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    11 2
    کاش حداقل یکی از این مسئولین به اصطلاح دلسوز یه ذره برای حرف مردم اهمیت قایل بود
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    11 1
    الان كه همين دولت و همين وزارت هست داستان پاس كاري بين انبوه سازان و دولت وجود داره و توپ هم اين وسط قيمت هست واصلا كسي نيست بگه فردا با تغيير دولت تكليف اين قشر ضعيف با شما كه نه گوش شنيدن داريد و نه چشم ديدن چيه !! فقط يه سوال اونم اينكه اگر براي شما صرفه نداره چطور براي شركتهاي خارجي مي صرفه با همين قيمت ها كار كنن و چند برابر شما پيشرفت داشته باشن ؟؟؟ شما چطوري توي كارهاي عمراني برآورد هزينه ميكنين و قرارداد ميبندين و هنوز كارتون رو به هيچ مرحله اي نرسوندين ادعاي افزايش قيمت و نداشتن صرفه ميكنين ؟؟؟ جوابش فقط يه چيز هست اونم اينكه چون اين قشر از مردم مدافعي توي سياسيون و آقايون بالادستي ندارن هميشه تحت فشار گذاشتين و به خواست ناحقتون رسيدين. ديوار ما كوتاه هست اما خدا ميدونه با شما....
  • بی نام IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    7 0
    این دولت به جای رونق دادن فضای کسب و کار و نتیجتا افزایش درآمد و بهبود وضع اقتصادی مردم سعی نمود در همه زمینه ها مردم را وابسته دولت کنه!! به قول خودشون مدام در صدد بودن دو زار پول جیب مردم بذارن!! مسکن مهر هم یکجور صدقه دادن به مردم هست!!