ایسنا نوشت:

سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پی تجمع جمعی از سینماگران مقابل خانه سینما گفت: «بنا به درخواست جمعی از سینماگران از نیروی انتظامی و با عنایت به اتفاق شب گذشته مبنی بر امضای اساسنامه و همچنین با تشکر از همکاری و همراهی ریاست سازمان سینمایی، صیانت از خانه‌ سینما تا برگزاری جلسات هماهنگی بین عزیزان تا روز یکشنبه 30 تیر ماه در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.»

وی تأکید کرد: «بر این باورم که سینماگران ما اندیشمندانی متعهد و اقدام‌کنندگانی پایبند به اصول و ارزش‌ها هستند که دغدغه‌ فرهنگی دارند.»

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خطاب به سینماگران نیز بیان کرد: «توصیه می‌کنم عزیزان کما فی سابق بر مدار قانون حرکت کنند و به دنبال نقاط مشترک باشند و با هم‌نوایی و هم‌آوایی بیشتر در راستای شکل‌دهی رفتاری اندیشمندانه، مهرورزانه و نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر ادبیات و کردار مترادف و فرایندی که انجام و فرجامش منجر به ایجاد فضای تعاملی می‌شود، گام بردارند.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    7 12
    نیروی انتظامی تشکر تشکر
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    21 2
    با تشکر از نیروی انتظامی میخواهم،نگذارند بازیچه ی منافع و خود خواهی چند نفر شوند،این آقایون منجمله شمقدری تا 15 روز دیگر میروند و این سینماگران واقعی هستند که می مانند،
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    15 2
    فکر می کنم بهتر باشد مسئولیت صیانت از خانه سینما تا 2 هفته آینده با ناجا باقی بماند و بعد از آن کلید روحانی قفل این خانه را برای همیشه بازگشایی کند.
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    3 3
    با تشکر از نیروی انتظامی لطفا تا اتمام دولت فعلی صیانت از خانه سینما با ناجا باشد.
  • بیننده فیلم خوب IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    2 5
    این خانه خانه سینما نیست . اصلا کدام سینما ؟ کدام هنرمند؟ سوپر مارکتی زده اند که کمی خاله بازی در آن نمایش میدهند . واقعا این نمایشات خاله بازی به اصطلاح سینمای ایران قابل قیاس با معنای کلمه فیلم و سینماست ؟