نامه ای برای رئیس جمهور نوشته اند. نامه ای که پس از سلام و احترام به گفته حجه الاسلام علیپور در آن آمده است :«ما فدراسیونی ها و ما فوتبالیست ها از شما می خواهیم بودجه مضاعفی بدهید تا ملی پوشان مان به تیم های عربی نروند!»و

احتمالا آقای رئیس جمهور در روزهای پایانی دولتش پای این برگه A4 با سربرگ فدراسیون را درحالی که لباس ورزشی به تن کرده و با ملی پوشان دو دهه اخیر فوتبال مان بازی می کند ، امضاء خواهد کرد.
برگه ای که فارغ از داشتن یا نداشتن ضمانت اجرایی ، سند محکم دیگری است بر تصمیمات غیر فوتبالی متولیان فوتبال ملی ایران. گروهی که دو سال پیش ادعای شان این بود هیچ فوتبالیستی در ایران بهایش نباید بیش از 350 میلیون باشد و این سقف را سقف قراردادها کردند و بازار زیر میزی و دلالی را سکه. همان ها حالا دور افتاده اند که وا مصیبتا ؛ کم است ، کم است این نان و پورشه ای که به ملی پوشان می رسد. پول های میلیاردی ناقابل در شان ملی پوشان مان نیست و باید بیش از 1.5 تا دو میلیارد به هر کدام شان بدهیم و بودجه ای مضاعف و خارج از ردیف را باید در اختیارمان بگذارید تا ما هر که را که برگه ای در دست داشت و ادعا کرد پیشنهادی از تیم های عربی دارد ، ناز شصتی بپردازیم و سوبسید عرق ملی را نقدی با این بزرگواران حساب کنیم.
که البته شاید نا حق هم نباشد حرف شان که وقتی مدیری همین امسال هر که به دفترش رفت  یک رزرو بلیت ایتنرنتی از هواپیمایی قطری یا اماراتی داشت ، بی نصیب نگذاشت و قراردادش را به بیش از 1.5 میلیارد رساند. پس حالا باید فدراسیونی ها باید دست به کار شوند. آنها بعد از طرح فاجعه آمیز سقف قراردادها حالا برای عرق ملی سوبسید می پردازند. علی کفاشیان و علیپور مسئول کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای با افتخار از این اقدام دلیرانه شان می گویند . از نگارش نامه ای به رئیس جمهور برای گشایش حساب «یارانه عرق ملی» به نام فدراسیون فوتبال. تعداد  ملی پوشانی که در مرحله اول در دهک های بالا هستند و از این سوبسید بهره مند خواهند شد  به گفته رئیس فدراسیون بالغ بر 7 نفر است .
اینکه پرداخت این یارانه به بازیکنان در کدامیک از فصول اساسنامه تصویبی همین فدراسیون است را خودشان می دانند و شاید این هم یکی از بندهای اساسنامه نگارش جدید باشد که فقط یک نسخه ادارد. نسخه ای که در کشوی میزشخص آقای کفاشیان است.

فوتبالی که گردش مالی باشگاه هایش فقط بر اساس ترازمالی اعلامی از سوی تیم های لیگ برتری نزدیک 500 میلیارد تومان است و بخش عمده این پول سهم  جابجایی بازیکنان می شود ، چرا باید شاهد تزریق بودجه  ای جدید برای خشنودی دل بازیکنان باشد درحالی که سهم فدراسیون فوتبال از همه این گردش مالی 30 میلیارد تومان هم نیست و فدراسیون همیشه هشتش را در گروی نه گذاشته. فدراسیون بی پولی که کاسه چه کنم در دست دارد و همزمان با نگارش همین نامه برای رئیس جمهور ، مهدی مهدوی کیا در آلمان به دنبال اسپانسری می گردد تا هزینه اردوی تیم ملی نوجوانان ایران برای بازی با چند تیم خوب آلمانی را تقبل کند. چون فدراسیون آهی در بساط ندارد و در سوی مقابل مهدی هم به کشورش عرق دارد و هم می خواهد حرمت استاد و شاگردی را برای علی دوستی مهر به جای آورد.

و درست در این ایام کار ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال به جای تدارک تیم های ملی می شود نگارش نامه برای پرداخت وام به چندباشگاه دولتی و تامین هزینه های جذب چند بازیکن. با این بهانه که تیم ملی از نبود این ها ضربه می خورد و اگر قرار به ماندن شان در ایران باشد باید هزینه های شان به طور معقول تامین شود. این دلیلی است که کفاشیان برای نگارش نامه حمایت مالی از ملی پوشان ، می گوید.
ملی پوشانی که به پاس زحمات شان برای تیم ملی هم از سوی مردم تقدیر شایسته ای شدند و هم مسئولین. شاید بهتر باشد مدیران عالی فوتبال ما به جای کتابت نامه کمی به فکر تامین اعتبار برای تیم های ملی باشند که بازیکنان ملی پوش خود بهتر از هر کس می دانند اینکه به نام ایران از پیشنهادهای اغوا کننده لیگی عربی - که تا همین پارسال برای « دوری الامارات » شان شرط عدم جذب بازیکنان ایرانی گذاشته بود بگذرند - بخشی از وظیفه ملی و میهنی شان است و نیازی به پرداخت بهای اضافه ندارد.
 این اظهارات حاج آقای فوتبالی و رئیس فدراسیون باز یکی از همان تصمیم هاست که تنها نگاه مردم به فوتبالیست ها و قهرمانان ملی شان را بدبینانه می کند.
بزرگواران ؛ آنچه می خواهید برایش سوبسید بپردازید «عرق ملی» است . به راستی داشتن عرق ملی سوبسید نیاز دارد؟ 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 56
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    112 3
    والا.........
  • حسن IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    199 3
    هر کی عرق ایرانی نداره زودتر بره ، یعنی با این درآمدها باید یه پولی هم بدیم که نرن امارات، خوب به جهنم ، برن، استقلالیها هم ناراحت نشن که بزرگی باشگاهشون به استقلال بودنشه نه به نکونام و جباری و ....
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      72 5
      کاملا با شما موافقم و این قضیه به استقلال و پرسپولیس ربطی نداره ولی اصلا نکونام قرار نیس بره امارات.
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    107 5
    این دولت مثل این که قسم خورده هر روز یه خرق عادت رو کنه! به حق چیزهای ...
    • پرند A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      53 2
      نه بهتره بگي اين دولت قسم خورده ،اين روزهاي اخر باقي مونده ي پول بيت المال رو براي خود شيريني به باد بده .بيچاره دولت بعدي!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    87 2
    درود بر شما...عالی بود
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    122 2
    عرق ملی که با پول حلش بشه با پول هم از بین میره
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    البته این وسط قضیه نکونام فرق میکند. چون او این پول را برای خودش نمی خواهد بلکه بدهی وی به باشگاه اوساسوناست و باید پرداخت شود. باشگاه استقلال هم که پول ندارد و از انجا که باشگاه دولتی است در این میان دولت باید کمک کند.
    • امین A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      38 7
      آره خب تو راست میگی
  • امیر IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    90 8
    حرف دل من و زدی داداش من که استقلالی ام راضی ام نکونام به پرسپولیس بره ولی نره امارات اما اگه واسه امارات نرفتن پول بگیره واقعا دیگه لیاقت کاپیتان تیم ملی بودن و نداره چرااااااااااااا نود پخش نمی شه؟؟؟
    • دامون A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      30 17
      شما چرا فقط دارین از نکو مایه میزارین همین خلعتبری رو پرس پول لیسیا هی تو بوق و کرنا میکنن که دولت کمک کنه ما خلعتبری رو بیاریم تو تیممون تازه این حرف رو یه آدمی میزنه که ادعای ارزشی بودن میکنه....
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    55 2
    عشوندی این یه دونه رو خوب نوشتیا ! مرسی...
  • ابراهیم A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    74 4
    یاشاسین نویسنده/آقا به جای اینکه بهشون پول بدید تا نرن ،یه قانونی بذارین که هر کی به امارات بره از بازی تو تیم ملی محروم میشه.والسلام
    • مرتضی A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      1 2
      عزیز اون موقع دیگه باید قید کیروش یا هر مربی بزرگ دیگه رو هم بزنیم اون دیگه خلیج عرب یا خلیج فارس حالیش نیست که ببینه کاپیتان تیمو محروم کردن بخاطر اینکه رفته لیک به قول ما جعلی. اونم پا میشه میره. نه اون، هر مربی بزرگ دیگه باشه
  • رامین EU ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    76 1
    چه خوش گفتی و در سفتی. این آقایان فوتبالیست دیگه شورشو درآوردن تو این مملکت هستن افرادی که به نان شب محتاجن .هزینه مدرسه بچشونو ندارند.این آقایان میلیارد میلیارد از پول بیت المال رو میگیرند تازه از تمام مردم طلبکار هم هستند که ما بخاطر شما در استقلال ماندیم ما بخاطر شما آمدیم پرسپولیس.یاد فنونی زاده ها.محرمی.زرینچه.پیوس .سرخاب.مختاریفر.عبدی.باوی ..... بخیر که چه بی ادعا فقط وفقط به عشق ملت و نه پول بازی میکردند.
  • ss A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    45 2
    آقا اون شعری که جواد خیابانی خوند رو میشه یکی برای من ترجمه کنه؟؟!!!!!!!!!!!
  • بی نام RS ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    59 1
    واقعا شرم آوره. این بازیکنان میلیاردی قرارداد می بندند بعد از جیب ملت باید پول فسخ قراردادشون پرداخت بشه تا تشریف بیارند داخل مملکت شوا و دریبل بزنند. این خرجها اون هم در چنین شرایط اقتصادی بغرنجی خیلی برای مردم دردآورست...
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    46 3
    ای اقااا چیه این مملکت سر جاشه!!!
    • مرجان IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      2 2
      من يكي سر جام نشستم.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    91 3
    آدم یاد اون جانبازهای شیمیایی میوفته که ماسک نبود،یه ماسک دو سه هزار تومانی که بهشون بدن ولی بی مزد و منت رفتن برای کشورشون نگفتن تا ماسک ندین نمی رین ... حالا رو تخت بیمارستان که نه رو یه تیکه ملافه گوشه خونه افتاده یه سرفه میکنه یه تشتت خون بالا میاره، کسی میره بهش بگه حالت چطوره؟؟ خبر آن لاین این را که تیتر میزنی جیگرم میسوزه ، من یه جوون امروزیم اما فرق غیرت رو با خیلی چیزای دیگه میفهمم ...
  • علی EU ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    70 4
    این پولها از بیت الماله که برای جبران بی غیرتی یک فوتبالیست میخوان بهش بدن.تلویزیون تو یکی از نماهنگهای فوتبالیش صحنه های جنگ رو با فوتبال با هم نشون میداد که خیانت به شهداست این پول پرستهارو با رزمنده ها یکی بکنن.
  • محمد اس اسی IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    46 3
    واقعا گل گفتی من یک استقلالیم و کاملا با این بحث موافق .
  • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    43 2
    با سلام از وقتی که فوتبال تبدیل شد به تجارت همه تعصبات و اعتقادات همه و همه شدن کشک ایا واقعا اینان لیاقت همچین مبالغیرو دارن ایا واقعا این مساواته بین ورزشکار با فوتبالیست ایا سزاواره که یکی واسه اینکه به این کشور و اون کشور نره به خاطر بی لیاقتی بعضی از اقایون باید پول میلیاردی تقدیم بشه از فردا همه واسه خودشون کاسبی راه میندازن و میگن ما قرارداد چند میلیاردی داریم واین اقایون باید پول بیت المال رو بدن دست یه عده بی لیاقت بزار بره مگه بازی این اقایون چقدر می ارزه که میلیاردی پول من وتو رو بدن به این اقایون
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    52 4
    پس این فردوسی پور کجاسـتـــــــــــــــــــــــــ؟!
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    33 2
    واقعا متاسفم برای این مدیریت.آیا اهدف حقیر ورزشی هدف را توجیه می کند.کاش شرط می گذاشتند که هر کس لیگ های عربی را می خواهد باید قید تیم ملی را بزند.این آقایان فکر می کنند که واقعا پولی که این روزها عرب ها می دهند بابت ارزشهای فوتبالی آنهاست در حالیکه آنها قصد دارند با لیگهای جعلی و دلارهای نفتیشان غیرت ما را به سخره بگیرند.حضور در تیم ملی خودش کلی قیمت بازیکن را بالا می برد و از این بابت بازیکن خیلی هم منتفع می شود.واقعا چنین درخواست هایی تحقیر مردم است
  • رضا IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    50 5
    بهتره فدارسیون فوتبال بازیکنانی را که قصد حضور در کشور عربی را دارند از حضور از تیم ملی محروم کند
  • وحید IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    29 3
    عالی بود.
  • امير حسين A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    53 2
    ابتدا صحبت از اين بود كه به فيفا اعتراض ميكنيم و اين قضيه نام مجعول ليگ إمارات را از مجامع قانونى پيگيرى مكنيم. حالا رسيدم به قهر كردن با ليگ إمارات و التماس به بازيكنان كه به ليگ إمارات نروند! واقعاً جاى تاسف دارد عرق ملى آقايان به خليج فارس. كاش همين پولى كه از دولت براى راضى كردن بازيكنان درخواست كرده اند، هزينه ميكردند براى وكيل پرونده اعتراضى به فيفا.
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    34 3
    وای به خدا حرف دل مردم رو زدین!!!!! هیچ کس به داد مردم نمیرسه اون وقت....
  • مرضیه IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    41 2
    هر کی دوست داره بره اجازه بدین بره ... واقعا به نظرتون درسته این همه هزینه بشه برای فوتبالی که هیچ فیدبکی هم نداره!!!
  • بی نام IN ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    51 2
    حرص و طمع برخی فوتبالیست های ما نقطه پایانی ندارد!به خدا قسم غیرت میلیونها نفر از مردم بی پول ایران خیلی بیشتر از بعضی از این فوتبالیست هاست که پولشان از پارو بالا میرود اما باز هم به بازی در لیگ مجعول امارات،رغبت نشان میدهند.به عنوان یک ایرانی وطن پرست فکر میکنم نه تنها هیچ سوبسیدی نباید به این افراد تعلق گیرد بلکه فدراسیون باید اعلام کند که از این پس هر فوتبالیست ایرانی که در لیگ کذایی امارت بازی کند تا دو فصل حق بازی در لیگ برتر ایران را نخواهد داشت ضمن اینکه هیچگاه نیز به تیم ملی ایران دعوت نخواهد شد!حالا ببینید کی اینقدر ادعا داره که بره اونجا بازی کنه....
  • دوست US ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    54 2
    احسنت! من خارج از ایران هستم ولی متاستفانه دسترسی به این ندارم که حرفم رو به گوش مردم برسونم. این حرکت آقایان نکونام و خلعتبری تنها کج دهنی به ملته... به نظر من هر کس که می خواد هرجا بازی کنه ازاده بره اون وجدان و عرق ملی و مردونگی یه نفره که چی براش مهمه و با پول خریدنی نیست. امسال این غیرت و جوانمردی رو با پول به جون و قلب آقایان تزریق کردین سال دیگه که مدعیان عرق ملی چندبرابر می شند چی؟؟!! جمع کنید بساط این مسخره بازی ها و پرو کردن یه سری تازه به دوران رسیده ها رو شما اگه پول دارید مغزهایی که هر روز از این مملکت می رند رو جلوشونو بگیرید که هر کدومشون چند میلیارد می ارزن و بر اساس صندوق بین المللی پول سالانه ۵۰ میلیارد دلار از فرارشون ایران متضرر می شه.
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    برو برو لنی با این تحلیلت.خجالت نکشدی بین اینهمه تیم پر افتخار لنگی شدی؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    19 3
    والله
  • فرهادی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    30 3
    اتفاقا رفتن این بازیکنان برای کشور ارز آوری دارد و همان بهتر که از لیگ ایران بروند. ضمنا اگر بازیکنی بخواهد با رفتتن به لیگهای عربی و احتمالا افت فنی و بدنی در آن لیگ آنهم در سال جام جهانی خود را از تیم ملی دور کند باید در عقلش شک کرد
  • فرزاد IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    25 4
    این کارا همه به دلیل وزیره، واقعاً نمیدونم احمدی نژاد ا, رو از کجا پیدا کرد
    • فرزاد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      10 5
      خبر جان نظرم رو نابود کردی، کلاً نظرم 10 کلمه بود که 3 تاشو سانسور کردی، حداقل یه توضیح زیرش مینوشتی که ملت فکر نکنن جمله بندی من ضعیفه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    20 44
    اقا شاید فردا از لیگ اسرائیل براش پیشنهاد اومد باید بره؟!
  • حاج درویش A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    22 11
    کشورامارات اسم لیگشو عوض کرده بازیکنی که غیرت نداره برای پول میره سلب تابعیت بشه بهتره
  • بهروز A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    22 4
    چطور در مورد رحمتی و عقیلی خیلی زود بحث حذف از تیم ملی به دلیل نداشتن عرق ملی مطرح شد، اما حالا ناز بازیکنانی رو که میخوان در لیگ خلیج ع ر ب ی بازی کنن کشیده میشه و به جای اینکه فدراسیون طی یک بیانیه قاطعانه اعلام کنه هر بازیکنی به اون لیگ بره در تیم ملی جایی نداره اومده و داره بهشون تضمین میده که پول بهتون میدیم که ایران بمونین؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    31 5
    وطن فروشی شاخ ودم نداره!
  • بی نام JP ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    37 9
    این موضوع دو جنبه داره: یا نقشه فتل زاده هست برای اینکه بتونه قرارداد 4 میلیاردی نکونام را تامین کنه یا اینکه نقشه ای مثل سایر بازیکنان استقلال است که از تمام تیم های دنیا پیشنهاد داشتند و در آخر با افزودن یک صفر به قراردادشان بازیکن با تعصب استقلال باقی ماندند! شارجه نکونام را در اوج فوتبالش دیپورت کرد، الان یه پیرمرد رو می خواد چیکار؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
      6 17
      بی نام جان ، جان هر کی دوست داری شما نظر نده . شما تو ژاپن هستی انگار ذهنیت و اخلاقت هم مبدل به روبات شده . بحث چیز دیگه اس شما اونو نپیچون به سمت فتح اله زاده و دیگران .
    • سامان IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      4 7
      آخه عمو! شماها چقدر از فتح اله زاده ضربه خوردین که همه چی رو وارونه جلوه می دهید. فتح اله زاده از دولت خواسته بدهی باشگاه به اوساسونا رو کمک کنه که پرداخت بشه. در اصل این باشگاه پرسپولیسه که این وسط می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره. برای اینکه خلعتبری رو مفتی بیارند تو تیمشون دولت رو مجبور می کنند که جریمه فسخ قرارداد او را از بیت المال پرداخت کند.
  • مهدی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    5 16
    مگه فدراسیون قراره پولو به بازیکنا بده؟؟؟ قرار بده به باشگاههای اماراتی بدلیل لغو قرار داد این بازیکنان. اگه قراره به بازیکنا پول اضافه تری داده بشه حرف شما درسته که "عرق ملی سوبسید نمیخواد" در غیر اینصورت درست نیست که حرفا زده بشه
    • م. A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
      7 1
      حرفتون درست نیست. در مورد خلعتبری شاید با این توجیه که قبل از تغییر اسم لیگ امارات قرارداد بسته قابل قبول باشه. اما در مورد نکونام دیگه خیلی فاجعه است: دولت ایران بره پول بده به یه باشگاه اماراتی که به نکونام پیشنهاد داده، تا نکونام توی لیگ ایران بازی کنه؟!!!!!!
  • صدرا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    9 2
    مطلب در این مورد رو اولین بار پرسپولیس نیوز نوشت
  • مشهدی DE ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    9 2
    با حرفای اقای عشوندی کاملا موافقم
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    24 2
    به جاي سرمايه گذاري در فوتبال پايه يك عده فوتباليست ضعيف و زير متوسط را ميلياردر كرده اند.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    8 0
    فوتبالیستها تا حالا چه گلی به سر فوتبال این مملکت زدن که بودجه زیادتر هم بشه؟ یک دهم این بودجه رو در کشاورزی، دامداری، تحقیقات علمی و توسعه و .... صرف میکردن اوضاع کشورمون خیلی بهتر می بود.
  • سالار IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    10 0
    بخدا نصف که هیچ اگه یک دهم این پول های مفت میلیاردی ای که خرج فقط یه بازیکن میکنن رو خرج فوتبال پایه این مملکت میکردن الآن وضعیت فوتبال این نبود!!باید فکر سالهای بعد هم کرد.قبل 98 فرانسه میگفتیم آقای فوتبال آسیائیم اما الان چی؟!سالهای نه چندان دور آینده چی؟!حتمآ بردن همین کشورهای ... ستان هم میشن آرزو!!!!!!!!
  • بی نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    8 0
    حیف این پول ها که تو جیب این بازیکن های 2 زاری میره
  • مرتضی A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 1
    کار نکونام واقعا زشت بود من که خودم یه استقلالیم ذهنیتم نسبت بهش عوض شد ولی به همه هجمه ها نباید سمت نکونام باشه همه الان زوم کردن رو نکونام فقط در حالیکه کسه دیگه هم هست که چنین کاری کرده اقای خلعتبری هنوز لیگ تموم نشده رفته قرارداد بسته که این خودش یه چیز خیلی مسخره که این موضوع با پیوستنش به لیگ جعلی امارات دیگه بدتر میشه نمونه دیگه سید جلال حسینی هم تا مرز قرار داد رفت با اماراتی ها ولی پولای میلیاردی اقای رویانیان اون رو نگهش داشت کار نکونام بسیار زشت ولی کسایی دیگه هم بودند و این انصاف نیست همه انتقادا یه سمت اون باشه
  • زهرا A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    0 3
    الان مگه دولت پول داد که بعضیا شلوغش کردن زود؟اه اه از این قضاوتاتون متنفرم!
  • رضا A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    آقا بذارید برونده هرجاکه میخواهنددنبال توپ بدوند.این توپ ماشین چاپ پول شده .بازیکنان هم فقط بلدهستند ژست وطن پرستی میگیرند . اما چون قرارشده بامجوزاتشان هرماشینی را نتوانند وارد کنند قهرکرده اند
  • بی نامی A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    1 0
    انقدر این بیت المال رو دارن راحت میخورن که دیگه گفتن میلیارد و میلیون دلار براشون راحته... توقع ندارین که شاهد بیل زدن رویانیان و بقیه شون برای نون حلال بودیم؟! و یه سری آدم که داره از جیبشون میره به نفع اینا- میرن و واسه اینا دست و سوت میزنن و گریه میکنند!!