۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
دنباله «باشگاه مشت‌زنی» در راه است

چاک پالانیک نویسنده رمان محبوب «باشگاه مشت‌زنی» در سایت رسمی خود اعلام کرد دنباله این رمان را می‌نویسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چاک پالانیک در حال نوشتن دنباله رمان سال 1996 خود «باشگاه مشت‌زنی» است، اما این دنباله تفاوتی اساسی با رمان اصلی دارد. این رمان به صورت مصور نوشته می‌شود.

«باشگاه مشت‌زنی» ماجرای جک، انسانی معمولی است که از شغل دفتری معمولی خود ناراضی است. او به شکلی اتفاقی با مردی مرموز به نام تایلر داردن آشنا می‌شود که راهی عجیب برای خالی کردن فشارهای روحی دیگران دارد. او جک را به باشگاه مشت‌زنی می‌برد که در آن مردم با کتک زدن یکدیگر به آرامش می‌رسند، در این بین جک درگیر رابطه با زنی عجیب به نام مارلا می‌شود.

پالانیک در جریان گردهمایی سالانه کامیک-کان این خبر را اعلام کرد و گفت ماجرای دنباله کتاب 10 سال پس از ماجرای کتاب اول می‌گذرد. این بار داستان از زبان تایلر روایت می‌شود که هنوز ذهن جک را رها نکرده و وقتی پسر جک و مارلا دزدیده می‌شود (جک این کار را کرده)، جک دوباره وارد دنیای مخوف تایلر می‌شود. از طرفی زندگی زناشویی جک و مارلا هم وارد بحران شده است.

پالانیک قول داد رمان «مخوف و غریب» باشد، و افزود به دلیل قراردادهایی که دارد زمان انتشار این رمان مشخص نیست، اما امیدوار است رمان که به صورت مجموعه کتاب‌های مصور چاپ می‌شود، پیش از سال 2015 منتشر شود.

پالانیک نویسنده کتاب‌های پرفروشی چون «خفگی» و «Snuff» است.

براساس «باشگاه مشت‌زنی» فیلم معروفی به همین نام به کارگردانی دیوید فینچر ساخته شده است. در آن فیلم براد پیت نقش تایلر، ادوارد نورتن نقش جک و هلنا بونهام-کارتر نقش مارلا را بازی می‌کنند.

به زودی رمان «زیبا» نوشته پالانیک منتشر می‌شود.

کولایدر / 23 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    23 3
    رمان باشگاه مشت زنی ترجمه پیمان خاکسار نشر چشمه را حتما بخونید. یه چیز عجیب و غرییه این رمان. بعد برید سراغ فیلمش از فینچر که تبدیل به کالت شد. بعد می بینید هممون نیاز به یک تایلر دردن داریم. حتی تو.
  • حسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    13 0
    خدا کنه بازم فینچر فیلمشو بسازه
  • ممد A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    11 1
    فیلمش فایت کلاب دهمین فیلم برتر تاریخ از نگاه کاربران آی ام دی بی
  • آریا آرمانی A1 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    9 0
    این فیلم واقعا یه شاهکار بود ولی دلیل درخشش کم رنگشو نمیدونم چی بود.... خدا کنه بعدی هم بتونه رضایت ما رو داشته باشه ... بی صبرانه منتظر دیدنش هستیم