روحانی در آخرین جلسه با وزرای کابینه احمدی نژاد:دولت تدبیر و امید خود را از دولت گذشته جدا نمی‌بیند

رییس‌جمهور عصر یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک عید سعید فطر به همه مردم و مسلمانان جهان و با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر مبنای عقلانیت، مشورت و اعتدال حرکت می‌کند، گفت: این دولت در مسیر خدمت به مردم و نظام گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ابتدای این جلسه که به ریاست وی برگزار شد، افزود: دولت به هیچ‌وجه قصد تخریب مسئولین دولت گذشته را ندارد و هرگز در پی بزرگنمایی مشکلات هم نخواهد بود. دولت تدبیر و امید خود را از دولت گذشته جدا نمی‌بیند.

رییس‌جمهور تاکید کرد: همه ما در یک کشور و زیر چتر جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در حال انجام وظیفه هستیم و دولت تدبیر و امید از تجربیات همه مسئولین استفاده خواهد کرد.

دکتر روحانی خطاب به اعضای کابینه دهم اظهار داشت: شما به کل نظام و کشور تعلق دارید و تجربه‌هایی که آموختید متعلق به ملت است، سرمایه‌های بزرگ انسانی کشور هستید و دانش و تجربه شما در کنار هم گوهر گرانبهای تخصص و تجربه را به وجود آورده است که باید از آن استفاده شود.

رییس‌جمهور با اشاره به رقابت‌های انتخاباتی و مسائل و مباحث مطرح شده در آن زمان گفت: اگر کسی تخریبی نسبت به اینجانب انجام داده آن را گذشت کردم و از همه عزیزان هم می‌خواهم که آنچه باعث دلگیری آنها شده است را فراموش و همدیگر را حلال کنند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و با همکاری و همدلی امور کشور را پیش ببریم، گفت: موفقیت دولت، موفقیت نظام و ملت است و اگر خدای ناخواسته نقص و کاستی در کشور به وجود آید، برای همه کشور خواهد بود. از همه عزیزان می‌خواهم که با برادری و محبت این دولت را یاری کنند و دولت تدبیر و امید نیز از همه نصیحت‌ها و مشورت‌ها استفاده خواهد کرد.

در ادامه این جلسه هیات وزیران، ضمن اظهار تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل استان‌های کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با بازماندگان آنها، اعتبار بلاعوض و تسهیلات بانکی به منظور جبران خسارات و بازسازی مناطق سیل زده به استانهای مذکور اختصاص یافت تا در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران این استانها قرار گیرد.

همچنین دولت اجازه یافت تا سهام جمهوری اسلامی ایران در شرکت اسلامی بین‌المللی تامین مالی تجاری (ITFC) وابسته به بانک توسعه اسلامی را از یک میلیون و نهصد و بیست هزار (1.920.000) دلار به یکصد و یک میلیون و نهصد و بیست (101.920.000) دلار افزایش دهد.

در خاتمه این جلسه، روحانی از زحمات و تلاش وزرای دولت دهم در طول دوران مسئولیت تقدیر و تشکر نمود.

/2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    آقاي روحاني اگه جلوي تخريب چي ها رو نگيري ميزننت زمين ها. آدم عاقل از يه سوراخ دوبار گزيده نميشه
    • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      2 0
      جلوی تخریب چی ها رو مردم باید توی انتخابات مجلس بگیرند. با تحریم این میشه. عده ای افراطی تند رو و تند خو مجال عرض اندام و تخریب پیدا میکنند.
    • علی A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      1 0
      دوست عزیز راست میگی . ولی ادبیات این دکترو ببین و اون دکترو ببین . ضمناً من فکر کنم دکتر روحانی حواسش جمع باشه و خدای نکرده از طرف افراد نادان ضربه نخورد که این نوع ضربات در نهایت به ضرر مملکت تمام بشه ولی دشمنان رو خوشحال میکنه .