یکی از مخالفان کلیت کابینه گفت که درب‌های ستاد انتخاباتی روحانی پس از انتخابات به روی اصولگرایان بسته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطاالله حکیمی در مخالفت در کابینه و برنامه‌های روحانی گفت: اینجانب به عنوان خدمتگذار مردم در مجلس و رئیس ستاد مردمی و اصولگرایان آقای روحانی گزارشی را ارائه می کنم. اینجانب همچنین به عنوان دبیر کل حزب وفاق ملی تنها حزب اصولگرای همسو با روحانی صحبت می کنم. این حزب با شرط دفاع از ارزشهای انقلاب با ایشان پیمان بستیم و از سال گذشته رسما به یارگیری پرداختیم و از ایشان حمایت کردیم.

نماینده رودبار در مجلس در ادامه گفت: اصحاب فتنه در ستاد ایشان حضور یافته و ما اعلام کردیم که ما نمی توانیم به عنوان اصولگرا با ایشان همراهی کنیم. ستاد اصولگرای ما با معیارهای اصولگرایی شکل دادیم. من در اینجا خلق حماسه بزرگ سیاسی را خدمت رهبری و ملت تبریک می گوییم. آقای روحانی مجتهد بودید اما دیپلماتی زیرک نیز بودید. می دانید که دیپلمات یا سرهنگ بودن شما را پیروز نکرد بلکه لباس روحانیت شما را پیروز کرد.  متاسفانه بعد از انتخابات درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شدند. متاسفانه بعد از انتخابات برخی از تئوریسین های فتنه 88 وارد ستاد شما شدند.

وی همچنین گفت:آیا جز این است که صلاحیت شما با رای شورای نگهبان تایید شد و حتی پیروزی یک مرحله ای شما به خاطر مقام معظم رهبری بوده است. شما از اصولگرایان به عنوان دوستان استیجاری استفاده کردید. من نمی دانم چه مسیری انتخاب شده اما فرزندان انقلاب و رهبری هوشیار و بیدارند.

این مخالف کابینه تصریح کرد: وقایعی را در انتخابات شاهد بودیم که حق دارم نگران باشم. در یکی از سفرها در اصفهان یک جلسه  با ریاست نعمت زاده و بانک انجام شد. آقای روحانی! در این جلسه‌ که شما هم حضور داشتید، یکی از اصحاب فتنه خطاب به شما گفت که وقتی شما دبیر شورای امنیت ملی بودید و کروبی رئیس مجلس و خاتمی رئیس‌جمهور، شما نتوانستید کاری کنید. الان برای چه آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است. شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.

حکیمی گفت: آنچنان که شنیده می شود و می بینید اکثریت اعضای کابینه روحانی یا اصخاب فتنه اند یا تحصیلکرده غربی. ترکیب کابینه شامل اصلاح طلبان که از سردمداران فتنه بودند و حزب اعتدال توسعه بودند. سهم حزب اعتدال و توسعه شامل نوبخت، نعمت زاده و... است. نیلی منفرد، زنگنه ، جنتی و چیت چیان سهم اصلاح‌طلبان است. حسین دهقان ، پورمحمدی و رحمانی فضلی هم به نوعی اصولگرا هستند.

وی در ادامه افزود: ظریف صددرصد غربی فکر میکند و برای ملت ایران باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای وی با چه کسی بوده است. آقای روحانی! چه خبر است و  چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید.

حکیمی همچنین گفت: میانگین عمر مفید کابینه بالای 62 سال است. با وضعیت فعلی تحریم برای تعدادی از آنها اتفاقی بیافتد چه کار خواهید کرد. شما از قانون مداری حرف زدید ولی در اولین قدم معاون اول شما اقدام غیر قانونی کرد. در مراسم تحلیف افرادی را دعوت کردید که حرف و حدیث داشتند.

این نماینده مجلس گفت: در جلسه‌ای که خدمت هاشمی رفسنجانی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را در اعتراض به سخنانش ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید.آیا بهتر نبود از خانواده شهدای هسته ای  را دعوت کردید. درباره آقای هاشمی هم این رفتار شما با کدام اصول اعتدال همخواهنی دارد. شما تایید می کنید که اینجانب و حزب ما در اکثریت  سفرهای استانی همراه شما بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گقت: نکته دیگر این است که کابینه شما بوی امنیتی می دهد و تازه به دنبال احیای برخی مسایلی هستید که کشور از دست آن راحت شده بود و آن توسعه سیاسی با هدف تسلیم در برابر غرب بود. در همین جلسه وقتی شما از دیپلماسی حرف می زدید وزیر خارجه شما خواب بودند. ما باید آقای نعمت زاده را پدربزرگ صنعت بخوانیم نه پدر صنعت.

حکیمی در انتهای سخنان خود با اشاره به حق الناس گفت: نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره ستادهای مردمی تنظیم کردیم که تکلیف ستادها را مشخص کند.

27219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 53
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    تطق اقاي حكيمي كه سر مقاله كيهان بود
  • ساره IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    یکی جلوی این آقا رو بگیره اصلا" نمیفهمه چی میگه؟کودتای سفید!!!!!!!شما اهل کودتایی که پایگاه مردمی نداری.کسی که در بین مردم ودر قلب مردم جا داره نیازی به کودتا نداره
    • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      105 5
      این نتیجه تحریم انتخابات مجلسه. تندرویان و افراطیون به مجلس راه پیدا میکنند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    277 9
    اينان عقل را تعطيل كرده اند و كور خود و بيناي ديگران هستند .كي ازخواب بيدار مي شويد
  • سعيد A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    86 4
    آقاى حكيمى اگر شما در چند سفر همراه آقاى روحانى رفته بودى و حرف مردمى كه أيشان رو حمايت كردن و به أيشان رأي دادن رو ميشنيدى الان اين حرفها رو نميزدى! آقاى كريمى پيام انتخاب آقاى روحانى رو از طرف مردم دريافت كن و به رفقات هم برسون ! من در مشهد ديدم كه مردم و خصوصاً جوانان چه شعارهايى در دفاع از كسانى كه امروز شما لخشوم تاختيد ميدادند. دنيا ميگذرد! كمى هم به فكر آخرت باشيد!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    72 3
    آقاي حكيمي ظاهرا شما بعد از انتخابات سهم خود را از پيروزي آقاي روحاني دريافت نكرده ايد. قبل از انتخابات تيم و اعضاي ايشان بر شما با اين همه اطلاعات پوشيده بود؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    73 2
    البته ایشون فقط فحش داده .چیزی رو نقد نکرده
  • مهران A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    53 2
    این ادبیات اسلامی نیست. امریکائیه، ان که به هر کس تهمت فتنه گر بدیم بیشتر شبیه ادبیات غربه، هر کس با ما نیست پس تروریسته,اگر شما واقعا پیرو منویات رهبری هستید که من فکر نمیکنم باشید, به تعریف ایشون از دکتر روحانی در جلسه تنفیذ دقت کنید.شاید نظرتون عوض شد.
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    58 2
    بهشون سهم نرسیده دارن جوش و جلا می زنن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    60 2
    ایشون از نبودن در دولت عقده دارن ظاهرا و میخوان انتقام بگیرن و خودشون رو خالی کنن.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    32 1
    اوه اوه اوه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    258 9
    اقاي حكيمي به فكر رودبار خراب شده باشيد به فكر حل مشكلات حوزه خود باش كه در استان از اخر اولي
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    191 7
    حالا اگه هاشمی اعتراض میکرد که میگفتید متفکر فتنه حالا هم که اعتراض نکرده یک چیز دیگه میگیدشاید اگه شمارا به جای وزیر پیشنهاد میداد آقای روحانی بهترین میشد
  • ali IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    41 2
    شما که گویا هرکسی در کشورهای خارجی درس خونده رو به چشم یک انسان غرب زده میبینی و کلا ملاکت اینه که هر کسی تو خارج درس خونه باشه آدم بدیه !!!!!!!!!
  • مينا A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    41 2
    آقا جان چه خبره؟ پياده شو با هم بريم! من موندم اين همه افكار مسموم از كجا اومده تو سرشما؟! بابا به خدا همه ما ايراني هستيم اصولگرا اصلاح طلب و ... و آرزومون سرافرازي مملكتمونه انقدر قصه نسازيد براي خودتون!
  • مالک IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    39 3
    اقای روحانی واستون دلم میسوزد با این همه سنگ اندازی جلوی راهتان اما مچکریم
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    22 2
    دوران دوران اعتدال گرایی و شکوفایی است.
  • mms IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    48 2
    حد اقل اقای حکیمی ان کاغذی را که دستت دادند را یکبار می خواندید تا این همه توپوق نزنید . یه عده می ایند ثبت نام میکنند . جالب هست بدانید بعضیهاشون هم مخالف ثبت نام میکنند و هم موافق بعد قرعه کشی میکنند و در هر مسیله دو موافق ودو مخالف 10 دقیقه صحبت کنند . هرکی تو قرعه کشی برد گروهها یه کاغذ می دند دستش میگند برو بخون حالا هرکس دیگه هم میومد همین کاغذ را می خواند و بعضا چند دقیقه از وقتشان را به اونی که کاغذ را داده یا کسی که سخنور هست می دهند .
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    34 2
    اين نمايندگاني كه اينچنين حرف ميزنند يا در اين كشور زندگي نميكنند و با گرفتاري و گراني و بدبختي و كمبود دارو و ساير مشكلات روبرو نيستند يا پولهاي باد آورده دارند و گراني را درك نميكنند و معيشت مردم را نميبينند. وگرنه چه دليلي دارد اين همه مخالفت و طعنه زدن و افترا؟ كدام يك از اين وزرا از وزري كابينه هاي دولت نهم و دهم كم سابقه تر و كم كار تر هستند؟ چرا نميگذاريد كارشان را بكنند؟ خداييش آدم به اين نتيجه ميرسد كه شما فتنه گر هستيد و بازيچه فتنه گران نه آنهايي كه ميگوييد. اميدوارم خبر آنلاين هم كامنت مرا منعكس كند نه مثل هميشه فقط خودم را خسته كنم و فايده اي نداشته باشد. ياحق
  • رضا A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    164 6
    تا اینجور افراد تو مملکت ما مسئولیت دارند نباید انتظار داشت تورم مهار شود، نباید انتظار داشت بیکاری برطرف شود، نباید انتظار داشت وجهه ی ایرانیان نزد جهانیان بازسازی شود، نباید انتظار داشت سرعت اینترنت در ایران از سرعت اینترنت در افغانستان بیشتر شود ، نباید انتظار داشت ایران پیشرفت کند، نباید انتظار داشت در عرصه ی موسیقی و سینما و فرهنگ پیشرفت حاصل شود، نباید از مغزها گلایه کرد که فرار نکنندو...
  • 333333333 A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    160 5
    اقا ایشان الان رئیس جمهور این کشوره وقتی رهبری انطور از ایشون حمایت می کنه شما دایه مهربانتر از مادر نشین؟!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    194 8
    خدایا کی راحت میشیم از دست این نوع طرز فکر؟
    • ناشناس A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      67 3
      وقتی که مردم یک "نه"جانانه در انتخابات مجلس به اینها بگویند.از ماست که بر ماست.
    • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      0 5
      همین طرز تفکر حامی ومدافع جدی اقای روحانی بود درهمین انتخابات!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    156 6
    "وی همچنین گفت:آیا جز این است که صلاحیت شما با رای شورای نگهبان تایید شد و حتی پیروزی یک مرحله ای شما به خاطر مقام معظم رهبری بوده است. " آیا این حرف زیر سوال بردن صحت انتخابات های قبلی نیست، شما به کجا دارید می روید؟!
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    112 9
    چرا بعضیا برای پیشبرد اهدافشون مقام معظم رهبری رو سپر می کنن؟!!
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    151 9
    جناب آقای روحانی.ما هم به شما اعتراض داریم.آخه قحط الرجال بود ایشون رو با خودت شهر به شهر می بردی ؟خوب نبود برای همراهانت یه تست ظرفیت سنجی می ذاشتی؟
    • مردمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      51 2
      دوست عزیز ایشون به صورتی کاملا جوش!رئیس یکی از ستادهای مردمی دکتر روحانی شده بودن که این ستادها در همون برهه و توسط دفتر آقای روحانی منحل گردیدن.ایشون در همون برهه خودش رو از اعضای قطعی کابینه معرفی کرده بود؟!
    • عباس IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      2 2
      دوست گرامی .تلاشهای بی دریغ وشبانه روزی شخصیات های همچون حکیمی نردبان روحانی شدند...
  • مهدیا EU ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    98 6
    اکثرهم لا یعقلون. بگزارید کار شروع بشه بعد. این امید ما را نا امید نکنید.
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    114 4
    خدارو شکر که عده ای خط و ربطشون رو مشخص کردن که از کجا اومدن مردم این افراد رو خواهند شناخت و در حافظه نگه خواهند داشت
  • حامی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    64 9
    به شما ارتباطی نداره.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    37 1
    حتی پیروزی یک مرحله ای شما به خاطر مقام معظم رهبری بوده است. جالبه اين حرف ..اونوقت يني چي اين حرف؟؟؟؟
  • کریم جهانگیرپور نودهی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    30 2
    آقای حکیمی . برو واسه جاده رستم آباد به خورگام یه فکری بکن تورو چه به این کارا.مردم محروم عمارلو تورو فرستادن مجلس که از محرومیت اونجا کم بشه . راستی چیکار کردی براشون؟
    • سهیل IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      10 1
      هنوز بعد 6 سال نمایندگی واسه جاده خاکی ویشان وشیرکده کاری نکرده
  • فعال اصلاح طلب IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    33 1
    اگه منظور ايشون از اصحاب فتنه اصلاح طلبانند بايد به عنوان اصلاح طلب فعال در ستاد انتخاباتي اين حزب تكذيب مي كنم؛ اكثر افراد فعال تو ستاد انتخاباتي حزب وفاق اصلاح طلب بودند؛ من الحمدالله ايشون رو نميشناسم ولي دليل فعاليت اصلااح طلبان تو ستاد حزب وفاق كه اصولگرا بودند مشي اعتدالي امثال آقايان نيلوفري؛ رفيعي؛ دكتر طباطبايي و... بود؛ اميدوارم ايشون رويه شون رو تغيير بدهند و الا خواهيم گفت ايشون از كجا ميسوزه و چرا حزب وفاق سهمي از كابينه خواست و نصيبش نشد.
  • اهوازی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    26 1
    چرا به جای اینکه حرف های کارشناسانه بزنید دنبال دعواهای حزبی و یا طلبکاری و بدهکاری می روید ؟ آقای رفسنجانی در حال حاضر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهشا نظام را تضعیف نکنید نقد خوب است ولی نوع سازنده آن
  • بی نام EU ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    48 3
    اقاي حكيمي ما به خاطر شما و كساني مثل شما به جناب روحاني راي داديم به چه زبوني بگيم شما و انديشه هاي شما و امثال شما را نمي خواهيم كم كم شما تندرو ها براي مردم ايران خاطره مي شيد البته شايد رنگ عوض كنيد . به اميد پيروزي و سر بلندي و نابودي انجمن حجتيه
  • حقیقت گو US ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    30 2
    ظاهرا این نماینده جلسه بررسی صلاحیت وزرا رو با جلسه ی استیضاح خود رئیس جمهور اشتباه گرفتند!!! ایشون در مواردی ساکت بودند چه ربطی به بررسی صلاحیت وزرا داره؟!!! ضمنا خود ایشون در خارج از کشور درس خوندن، حالا دارید به وزرای خارج تحصیل کرده ی ایشون ایراد می گیرید؟!!! مگه درس خوندن در خارج از کشور جرمه؟!!!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    27 3
    خداوندا افراطیون و تندروهای خشکه مذهبی را از امت اسلامی ما مصون بفرما... خبر آنلاین لطفا نظر من هم نشون بده...
  • فرید اهوازی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    38 2
    اصلا نظر مردم برای اینها که اهمیتی نداره بابا بگو ستاد زدم چیزی بهم بماسه که نشد پولش رو میخوام دیگه حقالناس این چیزها چیه .فقط من متوجه نشدم آقای روحانی توی یک مرحله با نظر رهبری پیروز شد یعنی چی؟
  • سيد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 0
    بأيد به خدا بناه برد إز ان حمايت و إز اين تنفر.
  • نادر.م A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    11 2
    بنده یکی از اهالی رستم آباد رودبار هستم. واقعاً از اقای روحانی و ملت ایرن عذر خواهی میکنم که نماینده ای از دیار رودبار به خانه ملت رفته که برای رفتن به محلس چه کارها که نکردند. به آن خداوندی که بالای سر ماست و در امروز و نیز روز قیامت هم شهادت خواهم داد ، قسم می خورم در انتخابات گذشته مجلس و نیز دوره قبل مجلس همین شخص با خریدن رای مردم هر رای ده الی 50 هزار تومان و نیز کرایه کردن دهها اتوبوس برای اوردن مردم از شهرهای رشت و قزوین و دیگر گیلان که هم غذا می دادند و هم بابت هر شناسنامه ده تا 50 تومان پول و نیز با وعده های کاملاً دروغین و کذب نماینده شدند و رای اوردند. حالا بدلیل اینکه مثلاً حامی اقای روحانی بودند و از حزبشون کسی وارد دولت نشده شمشیر را از رو بسته اند....
  • رضا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    15 0
    با سلام خدمت آقای حکیمی نماینده محترم و دبیر کل حزب وفاق ملی.از آقای حکیمی خواهش میکنم که اسامی صد نفر اول حزب شون رو منتشر کنند.و تعداد کل اعضاء رو بگن.فکر نکنم به هزار نفر برسن.
  • نادر.م A1 ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    14 1
    همین آقا در سال 88 رئیس و یکی از اعضای ستاد جناب موسوی بودند. بنده یادم هست ما در شهر منجیل ستاد موسوی را اداره می کردیم و این اقا به دفعات به ستاد ما امدند و حامی موسوی بودند. علتشان هم این بود که نماینده وقت رودبار در آن دوره جناب مرعشی رئیس ستاد مردمی احمدی نژاد در رودبار بودند و ایشان هم که علی رغم هزینه های گذاف نتوانستند سال 86 وارد مجلس شوند، در ستاد رغیب جولان می داند. حالا چگونه و چطور خودش را مبرا از فتنه می داند؟ می خواهم از همین آقای حکیمی سوال کنم یادته در جلسه خصوصی که در منزل یکی از دوستان در رستم آباد حضور داشتید بنده از شما سوال کردم راجع به میر حسین و وقایع 88 چی گفتید؟؟؟ من هرگز صحبتهای خصوصی آن جلسه را نمی گویم ولی از شما می خواهم مرد باشی آقای حکیمی...
  • بی نام A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    14 2
    درود بر ذكاوت آقاي روحاني، خوب شما را شناخته واز ماهيت شما اطلاع پيدا كرده وازفتنه انگيزهاي شما رها شده، اگر اين كار را نمي كرد با مشي او كه اعتدال است منافات داشت. از مردم رودبار مي خواهم در انتخاب نماينده آينده خود دقت بيشتر داشته باشند.
  • ناهید A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 26
    چرا پرت و پلا می گویید نماینده مجلس حق دارد وباید بجای ما ملت صحبت کند همه ملت که شما نیستید.
  • خان بابایی. از چهار محل IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    8 0
    آقای حکیمی شما اول به وظیفه اصلی خود که نماینده مردم است برس بعد به کارهای دیگه ،خواهشاً برای تفریح هم شده یه سری به منطقه عمارلو بزنید واز وضع جاده خورگام به رستم آباد آگاه بشید .البته اگه روتون بشه با اون وعد ه هایی که موقع اتخابات مجلس بابت جاده رستم آباد بره سر دادید.
    • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      8 0
      گلشنی یادت بخیر
  • مهدی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    8 0
    عده ای زمان اول انقلاب نبودند .الان نیز با طبل اصول گرایی همه چیز را زیر پا می گذارند.مگه هشت سال گذشته برای مردم جز تحریم .تندروی.اوضاع نامناسب اقتصادی.شرایط جنگی کار دیگر توانستید انجام دهید.تا امثال اینان در امور کشور دخالت دارند نباید توقع تغییر در اوضاع کشور شد.کمی فکر کنیم و نقابی را که صبح بر صورت میکشیم برداریم.و خودمان شویم.و واقعی بیندیشیم.
  • علی IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 3
    آقای روحانی بخاطر هیچ کس دیگری رای نیاورده است بلکه اعتدال گرایی ایشان و رای قاطع و با آگاهی کامل ملت . شما آقای حکیمی فکر کن کسی دیگر نمی فهمد . شما نمی خواهید واقعی بیاندیشید ، چشماتو وا کن ببین مردم چی میخوان؟؟؟؟؟
  • عباس اسدی از شیرکده IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    6 10
    اقای حکیمی از نطق کوبنده و بجای شما کمال تشکر را داریم ولی چه کنیم که حقیقت تلخ است . ولی تراخدا جاده شیرکده و ویشان فراموشت نشود.با تشکر..
  • جمعی از عاشقان حکیمی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    4 12
    حکیمی قهرمان حامی نسل جوان .