نماینده تهران در مخالفت با کابینه روحانی گفت: حضور برخی وزرا در کابینه محصول فشار و سهم خواهی است.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه اظهارات موافقان و مخالفان کابینه پیشنهادی روحانی، مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مخالفت با کابینه سخن گفت.

وی اظهار داشت: این نطق به معنای این نیست که فرد شایسته‌ای در دولت نیست، اتفاقا من معقتدم افراد شایسته‌ای د رکابینه حضور دارند که گرفتن رای اعتماد حق آنها است اما در کلیت کابنیه به عنوان سیستم یکپارچه ایراداتی وارد است.

نماینده تهران با بیان اینکه مخالفت با کابینه مطلقا به معنای آسیب زدن به روابط دو قوه نیست، افزود: در چند روز آینده تکلیف کابینه روشن و دولت کارش را آغاز می‌کند و مجلس همه تلاش خود را برای کمک به دولت به کار می بندند. اما کمک امروز به دولت این است که آقای روحانی ملاحظات و مصلحت اندیشی‌ها را به حداقل رسانده و کابینه‌ای حرفه ای ومناسب با نیازهای روز را تشکل دهد.

اهم اظهارات نماینده تهران در ادامه می آید:
*برخی چهره‌های مرتبط به فتنه 88 در دولت حضور دارند، این افراد محصول فشارها و سهم خواهی‌های برخی افراد هستند اما مجلس به دلیل سوگندی که خورده نمی‌تواند از این موضوع به سادگی بگذرد.

*منظورمان از فتنه، جابجایی اصول موضوعه انقلاب اسلامی در سال 88 توسط عده ای است، این یک سوء تفاهم قابل گذشت نیست، پس از آن هرگز عذرخواهی نکرده و کسی به یاد ندارد این افرادمرزبندی خود با حوادث سال 88 و فتنه را مشخص کرده باشند. فتنه 88 شاخص انتخای است.

* کابینه پیشنهادی به دو دلیل توان اجرای وعده‌های روحانی را ندارد، وعده‌های رییس جمهور در بهبود فوری اوضاع اقتصادی با این وزرای مسن امکانپذیر نمی‌شود، این هیچ معنایی ندارد جز اینکه با کابنیه‌ای کم تحرک و ایستا مواجهیم، من تجربه را دست کم نمی‌گیرم اما این کار مستلزم کار زیاد و تحرک زیاد است.

*اکنون زمانی برای اشرافی‌گری و مدیریت اشرافی نیست و مردم انتظار دارند که اوضاع اقتصادی آنها سریعا سروسامان یابد در این شرایط کارها به دست آقازدگان می افتد و بازگشت دوباره عناصر پشت پرده را شاهد خواهیم بود که انحراف از شعارهای دولت اعتدال است.

*کابینه شبیه کابینه رفسنجانی است، خودتان می‌دانید وقتی شما ثبت‌نام کردید بعد از شما آقای هاشمی رفسنجانی ثبت نام کردد اما توفیق حضور دست نیافت و تا سه روز آخر از شما اعلام حمایت نکرد پس بدایند شما به خدا و مردم وامدارید و نه کسی دیگر. هرچند هر کسی به اقتضای توانش به شما کمک کرد.

*کابینه شرکت سهامی است و سهم متنوع به گروه های مختلف داده شده است. یا معاونان مرکز تحقیقات استراتژیک به خاطر رودربایستی در کابینه هستند، برخی از ایرادات به دولت‌های گذشته همین رودربایستی‌ها بود که بیشترین متضرر شخص رییس جمهور خواهد بود.

*شعار دولت استفاده از نیروهای شایسته است، اما این انتخاب کابینه با شاخص‌های حداکثری شایستگی همخوانی ندارد، آیا در میان کاندیداها فرد شایسته‌ای برای حضور در کابینه نبود، آیا در دولت سابق هیچ یک از وزرا شایسته حضور نبودند. شما فرمود من کلید دارم نه داس.

*آیا تیم اقتصادی دارای فرمانده واحدی است، هر یکی از این وزرا دارای تز اقتصادی خودشان هستند مسئولیت اقتصادی در کابینه بر عهده کیست؟
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 80
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    470 9
    یکی به من بگه این آقا چطور با این سن کم اول شد مدیر عامل سایپا و بعد هم از مجلس سر درآورد!!
    • محمد A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      6 143
      تلاش . تلاش . تلاش . با همين افكار شما جوانان بايد صبر كنن برسن 50 سالگي تازه برن سر شغل درخور . چرا يه جوون بايد سوار پرايد بشه و به پيري رسيد ...
    • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      9 0
      اقای بذر پاش اینقدر بذر اختلاف و تفرقه نپاش. یه سوال دارم بین و بین ا.. ادم از شما باسوادتر ومتخصص تر نبود بشه مدیر عامل سایپا یا حتی نماینده مجلس . احترام پدر شهیدتون واجب بر ما . اما ای کاش خانواده شهدا خودشون فراتر از بازی های سیاسی میدونستن و بازیچه این و اون نمیشدن. اقای فرزند شهید سراغ دارم که علاوه بر پدر شهیدش دوتا از عموهاش هم شهید شدن اما حتی حاظر نشد ازسهمیه دانشگاه استفاده کنه و الان تو یه شهرک صنعتی با لیسانس فنی داره کارگری کار میکنه . دلم نمیاد بگم رانت شهید اما ایا شما استفاده نکردینه !!!!!!!!
  • جهان IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    392 5
    بذر پاش خودش با ريخت وپاش احمدي نژاد تونست بياد مجلس
  • کمی تعقل IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    بابا خدا وکیلی راست میگن دیگه کابینه ی افتضاحیه من با این که به دکتر روحانی رای دادم کابینه اش افتضاحه میانگین سنی 62 سال !!!!!!! البته سهم خواهی رو تایید نمیکنم ولی سن کابینه خیلی بالاست اداره مملکت فقط به تجربه ی خشک و خالی که محدود نمیشه؟؟ میشه ؟؟؟ نه واقعا میشه؟؟؟ میشه!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      107 5
      آخه عقل کل مگه تیم فوتباله که داری ایراد از سن می گیری؟
    • ایرانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      68 4
      شما از این روش «من با اینکه به فلانی رای دادم ولی...» خسته نشدید ؟؟ مثلاً که چی می خواید نظر خودتون رو به زور به طرفداران چند ده میلیونی دکتر روحانی القاء کنید؟ یاد اون عکسی افتادم که به اصطلاخ طرفدار سابق آقای میرحسین موسوی یه بنر دستش گرفته بود با این مضمون : «آقای موسوی ... خوردیم که بهت رای دادیم!» خبرآنلاین اگر منتشر نکنی واقعاً بی انصافی کردی!
    • دولت آبادی A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      32 3
      کمی تعقل !!. اول تکلیف خودتون رو با خودتون روشن کنید . سئوالتون با لحن جدی شروع میشه و به شوخی منتهی میشه . اینجاست که واژه تعقل شما شک میکنیم .!
    • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      32 4
      اره میشه لغوز نخون قمپضم در نکن
    • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      38 1
      تو این وضعیت بدن کابینه رو به ی جوون که دیگه همه باید جمع کنیم از مملکت مهاجرت کنیم که!
    • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      49 1
      مگه وزرا قراره کار فیزیکی انجام بدهند که انقدر همگی بحث سن را می کشند وسط. وزرا قرار است متخصص و اهل فکر باشند. و فکر نو و راهکار ارائه دهند که این امر طبعا فقط از یک انسان باتجربه برمی اید نه یک جوانی که تازه مهر مدرکش خشک شده و یا نهایتا چند سالی در ادارات کار کرده چنین فردی حتی در بحث خرد و اداره یک مجموعه ی 4-5 نفری مشکل خواهد داشت چه برسد در سطح کلان و اداره وزارتخانه و ارائه فکر برای مملکت.
    • ایمان A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      42 2
      منطقی صحبت کن.کار آمدی این اقایون رو مطالعه کن.
    • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      66 1
      پ نه پ برای پایین آوردن متوسط سنی آقای بذرپاش بیاد و آن همه شیرینکاری را که در دولت قبلی کرده بود تکرار کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      5 1
      اقای تعقل ! کمی درباره اون چیزی که گفتی هم تعقل کن ! برات لازمه
  • عرشیا A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    227 3
    یکی از نکات جالب جلسه امروز مجلس اینه که پایداری!! نفرات درجه 4و5خودش مثل حکیمی و بزرگواری وبذرپاش رو به میدون فرستاده و نفرات اصلی مثل رسایی و حسینیان و احمدی بیغش و... فعلا یه گوشه خودشونو قایم کردن .
    • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      37 2
      عالی بود این نکته ! عالی...
  • 20 IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    248 6
    انتظار داره آقای روحانی مثل احمدی نژاد هرچی آدم بی سابقه و تجربه رو دور خودش جمع کنه.
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    154 1
    ای کاش در دولت قبلی مجلس در راس امور می بود
  • دکتر برق A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    12 0
    شما ها توانائی اداره ی نانوایی را هم ندارین، دست از سر این مملکت بردارین، بزارین اقتصاد جون بگیره، بیکاری کم بشه، این آدم از ناتوانترین آدمهای اطراف احمدی نژاد بود که با رانت و خوش خدماتی به مقاما ت رسید و بعد حتا بی کفایتی اون برا ا.ن هم معلوم شود . غیر فحش دادن سر کلاس به استاده و تخریب کلاس ها تو شریف چه میکردی،
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    11 0
    چه خوبه. كه اين آقا سرش تو كار خودش باشه و تو كار بزرگترا دخالت نكنه ..
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    8 0
    خوشم می یاد که رای با اکثریته و امثال آقای بذرپاش فقط می تونن حرفشونو بزنن
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    59 0
    میخواستی یکی مثل احمدی نژاد بیاد و تو رو تو 29 سالگی مدیر عامل شرکت بزرگ سایپا و بعد از اون سازمان بزرگتر تامین اجتماعی بکنه نه عمو دیگه از این خبرا نیست.
  • سپهر RS ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    50 0
    بذرپاش جان! اون سال های سایپا بس نبود واست؟ الان باید در عرصه ی سیاست هم گل فشانی کنی؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    4 32
    زیبا گفته است...
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    47 2
    ایشان جواب دهند در سن ریر 30 و بدون هیچ تجربه ای چگونه میر سایپا شدند حا لا هم بجای مخالفت با برنامه باز هم شعار دادن
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    28 0
    معلومه که دولت سابق هیچ یک از وزرا شایسته حضور نبودند والا وضعمون این نبود که.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    214 1
    خدایا از دست این تهرانیا واقعا اینا رو از کجا پیدا میکنید میفرستین مجلس !!! البته شاید هم خودش رفته و.....
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    98 0
    ايشون ....... ؟ !
  • فریادکش A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    خیلی با بذرپاش و دیدگاهاش حال نمی کنم ولی انصافا نسبت به بقیه مخالفا بسیار مودب تر و با شخصیت تر صحبت کرد. ایراداتی که وارد کرد جای تفکر و تامل بیشتری نسبت به ایراد هایی که بقیه گرفتن داشت. در مجموع می شه گفت حداقل های یه نماینده مجلس رو داره
  • دکتر برق A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    196 4
    در زمان آقای خاتمی به خود کفایی گندم رسیدیم ، در زمان اینها چوب بستنی وارد کردیم، اینها توانی اداره ی نانوایی را هم ندارند فقط برا پر کردن جیب شخصی و قدرت هزار به هر کاری هستند، یک دوره دیگر بر سر کار بودند ایران را گدا خانه تحویل میدادند چرا تمام پروژهای عسلوی متوقف شد ای مدیران جهانی
  • محمد کمالی A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    170 8
    لطفا آب رو دقیقا همونجا که می سوزه بریزید!!!!
    • داداشش A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      37 1
      دمت گرم دقیقا همونجا
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    172 3
    آقای بذرپاش شما با اتکا به کدام تجربه مشابه به سمت مدیر عاملی سایپا انتخاب شدید؟ واقعاً شنیدن این حرفها از شما تعجب آوره!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    106 0
    "آیا در دولت سابق هیچ یک از وزرا شایسته حضور نبودند. شما فرمود من کلید دارم نه داس" مرد حسابی اگه شایسته بودن وضع مملکت این نبود، تازه پورمحمدی هم در دولت سابق بوده دیگه! در ضمن با کلید در رو باز کردن و دولت قبل رو با احترام به همون اتوبوسی که باهاش اومده راهنمایی کردن نه که اگه مثل شما میخواست برخورد کنه باید با داس همه رو مورد عنایت قرار میدادن تا دیگه نتونن سوار هیچ اتوبوسی شن!
  • ehsan IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    110 1
    تا كور شود هر انكه نتواند ديد روحاني با حمايت افرادي چون هاشمي و خاتمي و مير... راي آورد و مردم هم اين گفتمان را قبول دارند و با وجود اين شرايط به وي راي دادند
  • اسدالله GB ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    27 0
    "کابینه شبیه کابینه رفسنجانی است، خودتان می‌دانید وقتی شما ثبت‌نام کردید بعد از شما آقای هاشمی رفسنجانی ثبت نام کردد اما توفیق حضور دست نیافت و تا سه روز آخر از شما اعلام حمایت نکرد پس بدایند شما به خدا و مردم وامدارید و نه کسی دیگر" شما وامدار کی هستید ... یه نگاهی به گذشته خود بکنید...رای ما به آقای روحانی به واسطه آیت الله رفسنجانی بود...رای که امثال شما را متوجه خود کند...دوره هوچی گری ...پست های یک شبه ...مدیرعامل شدن های امثال شما به سر رسید...
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    121 1
    آقای بذر پاش فتنه رو شما به وجود آوردین
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    131 2
    واقعا جند درصد از مردم تهران مثل ایشون فکر می کنند که شدند نماینده مردم تهران ؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    119 1
    مدیر عامل قبلی سایپا با محصولات مطمئن
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    97 1
    این حرف شما توهین به شعور ملت است، مثلا خود شما خیلی صلاحیت داشتید تو خودرو سازی و امور جوانان. شما حرف منطقی بزن ، علمی ، دلیل بیار ، از خودت فرضیه درمیاری و بعدم بدون استدلال می گه درسته مردم تهران این آقا واقعا نماینده شماست؟
  • بهمن A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    116 1
    به آقای بذرپاش یادآوری نمائید که دوران آقای احمدی نژاد به پایان رسیده است .
  • علیرضا IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    101 0
    آقای بذرپاش دو تا سوال دارم:1 -فرمودید :{شعار دولت استفاده از نیروهای شایسته است}شما که داماد آقای وزیر سابق آموزش و پرورش(علی احمدی) هستید چجوری به این مرحله رسیدید؟ 2 - فرمودید:{اکنون زمانی برای اشرافی‌گری و مدیریت اشرافی نیست و مردم انتظار دارند که اوضاع اقتصادی آنها سریعا سروسامان یابد }ببخشید اونوقت کی این وضعیت و برای مردم پیش آورده؟
  • mms IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    59 1
    اول هم میگند کابنه باتجربه خوبه و فرصت ازمون و خطا نیست . خوب باتجربه را که نمی تونیم از چین وارد کنیم چون بانکها مارا تحریم کردند یا باید از عراق یا افغانستان بیاریم یا از دولتهای گذشته اونها هم که همه یا فتنه گرند یا اقازاده اند یا منحرف . پس کی رو بیاریم اقای بذر پاش و بزرگواری معرفی کنند . مردم ورایشان هم ...
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    68 0
    به آقای بذرپاش بگویید کابینه احمدی نراد پی بود هزارو یک فامیل از خود ایشون پرفته تا داماد احمدی نراد
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    84 0
    مگه بد بود دولت هاشمی؟ هر چی صنعت امروز داره از دولت هاشمی و خاتمیه این آقای بذر پاش خودشون سهامی وارد سازمان ملی جوانان و بعد اون مجلس با این سن و سال شدن بقیه همکلاسیاتون در حال حاضز ببکار پشت اینترنت هستند نذار آقای بذرپاش از نحوه ورود و مدرک گرفتنت از دانشگاه شریف بگم
  • 111111111 A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    54 0
    انگار دوستمون انتظار داشت شبیه کابینه احمدی نژاد باشه برادر بذرپاش ای کسی که در نهایت عدالت وچرخش نخبگان رفتی مدیر عامل شرکت سایپا شدی و...شما چه کار به شباهت داری لطف کن بیا برنامه هارو نقد کن انصافا این همه حمایت نخبگان و حتی توده های هر بخش رو از افرادی مانند ظریف زنگنه نجفی هاشمی دهقان نعمت زاده علوی رحمان زاده طیب نیاربیعی چیت چیان و... رو نمی بینی جدا جای تاسف خدا وکیلی یه مقایسه با وزرای دوره دکتر بنما متاسفم از نماینده ای چون شما ولی خوب ما به شما و افکارتان توهین نمی کنیم
  • خواننده IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    102 0
    دو کلام هم از مادر عروس بشنو. داماد وزیر سابق!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    77 0
    بذرپاش خودش با روابط به این جایگاه رسیده بعد به روحانی میگه با هاشمی قطع رابطه کن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    85 3
    آقای بذرپاش . شما اصولگرایان تا حالا گند زده اید . الخصوص حمایت چماق بدستی شما از احمدی نژاد فراموش شدنی نیست . پس بهتر است کمی هم خفه شوید. چون مسئولیت های که احمدی نژاد به شما داد دقیقا گند زدید
    • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
      4 1
      دوست عزیز توهین کردن در شان شما نیست.طرفداران روحانی باید ادب و متانت را از ایشان الگو بگیرند.شما به نحوه صحبت کردن دکتر روحانی دقت کنید و مقایسه بفرمائید با سخنرانی بقیه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    74 1
    شما رو می بردن توی کابینه خوب بود آقای بذرپاش؟ خوب است که اسناد مدیریت شما در سایپا به اطلاع مردم برسد، که بدانند چه انسان بی کفایتی نماینده شان است.
  • عبداله IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    25 0
    دراسلام اولین اصل حاکم نمودن اخلاق است واین موضوع محقق نخواهد شد مگر آنکه باکار وتلاش اخلاق مدارانه بدون اغماض وآمارسازی وفریب باشد بطوری که وضعیت اقتصادی وامرارمعاش مردم دراسلام تاکید شده است بطوری که می فرمایند ورود فقر مصادف است با خروج ایمان واین محقق نخواهد شد مگر حضور انسانهای کاردان ،متخصص،باتجربه که دراین مقطع از زمان بتوانند درعمل مردم کشور ونطام را ازبهران عبوردهند نه باشعار وآمارسازی و......لطفا دقت نمائید
  • سعید A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    40 2
    این آقا که خودش مدیر سایپا بود چکار کرد؟؟؟؟؟؟؟/ مثلا جوان بود و پرانرزی؟؟ انصافا وزیر خوب تو دولت نهم بود ولی تو دهم ما که ندیدیم.
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    3 59
    دمت گرم داداش
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    37 0
    جناب آقای بذر پاش کابینه شرکت تعاونی نیست پس چه است . وجدانا اگر همه وزرا از اصولگرایان بودند اعتراض داشتید . یا جوانانیکه شما به کار گماردید در 8 سال گذشته چه بلایی بسر دولت اسلام رهبری و ملت آوردند چرا خودتان را به خواب زده اید ملت بیدار است و از هرآنچه در ایران و جهان می گذرد مطلع . همه بصیرت دارند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    55 0
    کابینه اقای روحانی هر چی باشه از سهامی و کابینه احمدی نژاد بهتره
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    51 0
    حضور خود شما چی؟
  • مجید فدوی A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    86 0
    من تا الان اگه شک داشتم که این کابینه خوب هست یا نه با دیدن اینکه مخالفین این کابینه افرادی مثل بذرپاش و رسایی هستن حالا دیگه یقین دارم که دکتر روحانی بهترین انتخاب ها رو انجام دادن!
  • iraj A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    72 0
    دوره آقای هاشمی اوضاع اقتصادی مردم بد نبود البته با توجه به سن و سال شما آن زمان یادت نمی آید.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    55 0
    منظور شما از حرفه ای شبیه کابینه احمدی نژاد با حضور امثال مثل شماست ؟
  • رسول IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    55 0
    اونوقت اگر شما در کابینه بودین حتما بهترین کابینه و بهترین وزرا شما بودین.
  • امیرحسین A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    74 0
    یکی نیست بگه شما خودت محصول فتنه هستی که با این سن پست هایی مانند مدیرعامل سایپا را در زمان احمدی نژاد دریافت کردی و اونجا رو آباد کردی الانم خجالت نمیکشی دم از فتنه میزنی!
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    61 1
    جهت يادآوری به آقای بذرپاش :شما دو سال بعد از انقلاب به دنيا آمدی ! دراولين کابينه آقی هاشمی شما 9 سالتون بود ودر سن 28 سالگی بدون هيچ سابقه ائی مدير عامل شرکت سايپا شدی ! واقعا بايد گفت درآن زمان قطع الرجال بود و يا شما با لابی گری بر صندلی که به هيچ وجه لياقت آن رانداشتيد تکيه زديد !! آقا مملکت جای حدس وخطا کردن نيست ؛ بگذاريد کسانی درمسند تصميم گيريهای کلان جامعه قراربگيرند که اشراف کلی از وضعيت اقتصادی ، اجتماعی وتاريخی و ... دارند و مديران جوانتر در رده های ميانی و پائين تر جائی که به تحرک بيشتر نياز دارد به مملکت خدمت کنند .
  • بی نام EU ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    66 1
    این اقا همون کسیه که به واسطه فامیل بودن با برخی دوستان و اشنایان و معاونین اقای احمدی نژاد!!در عنفوان جوانی انواع و اقسام پستهای رده بالای مدیریتی رو در این کشور تجربه کرد و در هر کجا هم که رفت رد پایبدی از خودش به جا گذاشت!!حالا دم از سهم خواهی و رو در بایستی و سوگند مجلس میزنه!!باشه اقای بذرپاش!!این 2 سال هم میگذره اونوقت مردم تو رو هم میفرستند همونجایی که رئیس قبلیت و دار و دستش رفتند!
  • mostafa EU ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    95 1
    برادر مهرداد چنان نطقی در مجلس کردند و چنان ایراداتی از دولت جدید گرفتند که گویی ایشان در عرصه اعتقاد ات مذهبی و مدیریت یدی طولانی دارند برادر مهرداد متولد 58 هرگز انتخاب معجزه وار و ضعف آشکار حضرتعالی را در سمت یکی از بزرگترین شرکتهای ( مدیریت گروه خودروسازی سایپا) کشور را فراموش نمیکنیم مخصوصا افرادی مانند بنده و کثیری از همکاران تکنوکرات و متخصص که در طی مدیریت حکیمانه جنابعالی نه تنها اجازه فعالیت نداشتیم بلکه در جلو چشمانمان ذره ذره یکی از بزرگترین صنایع خودروسازی خاورمیانه را به زیان دهی رساندید تا جایی که در پایان مدیریت درخشان جنابعالی ساپیا یکی از بزرگترین بدهکاران و بدقول ترین ها در نزد بانک ها و مشتریان بود
  • سید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    100 1
    نه حتما تو یا افراد مشابه تو رو که هنوز از دانشگاه درنیامده و مدرکشان خشک نشده را بکنند وزیر مثل تو که از دانشگاه در نیامده شدید مدیر سایپا و اون گند ها را زدید.
  • mt IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    119 1
    چه بدبخت شدیم ما که مهرداد بذرپاااااااااش میخواد در مورد کابینه نظر بده!
  • رضا GB ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    91 1
    ايشون فقط خوب حرف ميزنه...يكي نيست بهش بگه شما خودتون كه جواني و اهل دانش تو سايپا بودين و مدير عامل با حمايت همه جانبه دولت چيكار كردين؟؟/نهايتش از 132 به 131 رسيدي ديگه؟؟؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    127 2
    من عشق می کنم که تهرانی ها، با هوش و فراست و ذکاوت، اینچنین نماینده ای را به مجلس فرستاده اند که خودش به مدد رانت احمدی نژاد به اینجا رسید. آخه تو رو کی می شناخت، اما حالا، همه را متهم به رانت خواری می کند! تهرانی ها، متشکریم!!!!
  • سعيد A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    43 0
    حرفاش آدمو ياد پرايد ميندازه!!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    8 0
    ببخشید شما؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    38 1
    هشت سال دوستانت را تحمل کردیم دو سال هم شما و امثالت را تحمل می کنیم تا دور بعد
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    44 0
    بچه ها این خیلی قشنگ صحبت میکنه ها !!!!!!!!!! من که برای ریاست جمهوری آینده به این رای میدم!!!!!!!!!!!ایشالا برای انتخاب کابینه هم سعی میکنه از "مهدهای کودک" کمک بگیره.
  • مخسن A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    نماینده ای که خلاف رای مردم حرف میزند براستی نماینده این ملت نیست و مردم باید از اینها اعلام برائت کنند
  • علی A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 0
    فکر نمی کنم ارزش گذاشتن نظر داشته باشه . چون هنوز تو خواب و رویا داره سیر میکنه و خواب دایی جان ناپلئون رو داره می بینه . واقعاً چقدر بدبختیم ما ایرانیها که چنین افرادی در خصوص یک کابینه میاد نظر میده .
  • دوستدار روحاني A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    5 1
    سلام به درك اين حقير جناب روحاني اشتباه كرد كه براي تعامل با مجلس چندين وزير رو به اصولگرايان تقديم كرد كه حالا بخواهند به چند تن از وزيرهايش راي اعتماد ندهند آن هم علمي ترين وزيران كابينه و موفق ترين ها. اگر همه ي وزا را اصلاح طلب ميچيد باز هم اينها 2 يا 3 وزير را كنار ميزدند و 15 وزير اصلاح گرا داشتيم الان هم ظاهرا آقاي روحاني رو فريب داده اند و گفته اند با ما همراهي كن پشتيبانت هستيم اما در عمل آن كار ديگر ميكنند!
  • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    11 1
    در مورد کسانی که به میانگین سنی اعضای کابینه ایراد می گیرند باید یاد آور سخن مولا امیر المومنین شد که فرمود : رای و تدبیر پیر نزد من بهتر از استقامت جوان در میدان جنگ است و در روایت دیگری آمده است . از جنگ جوئی جوان .حدیث 86 نهج البلاغه
  • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    14 0
    اقای بذر پاش درست میگه ... شرکت سهامیه، ولی سهم اقای پرفسور علیرضا علی احمدی و اوستا محمود در نظر گرفته نشده!!
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 1
    ببین کی اینجاست آقا مهرداد . ستاد رایحه خوش خدمت . زخم خورده آقای دکتر حاج محمود احمدی نژاد . شما چه از سایپا میدونستید مدیر سایپا شدید ؟ توضیح بفرمائید . آخه به آقای رحیم مشایی سلام نکردی عذر تو خواستن . بدشم در مورد بزرگان نظام ادبیاتت رو درست کن . بفرمائید آیت الله هاشمی . ممنون
  • باربارا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 1
    اینها به فکر مردم نیستن، فقط و فقط به فکر منفع خودشونن!