نماینده مردم مشکین شهر در موافقت با کلیات کابینه دولت سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یونس اسدی نماینده مشکین شهر در مجلس به عنوان چهارمین نماینده موافق در موافقت با کلیات کابینه دولت یازدهم گفت: کلیات برنامه های دولت با استقبال خوب نمایندگان رو به رو شده است. یکی از همکاران به عنوان مخالف کلا فحش دادند. مخالفان سعی کنند مخالفت خود را با برنامه اعلام کنند اما تخریب یک شخصیت و یک دولت و کسانی که کار خود را شروع نکردند دور از انصاف است.

وی ادامه داد: همه پیش بینی می کردیم انتخابات دو مرحله ای خواهد شد اما حضور روحانی امیدواری را در مجلس افزایش داد و ملت در شرایط سختی که وجود دارد آمدند و از فردی که با قیافه روشن و چشمان باز و لبان خندان آمد حمایت کردند.

اسدی با بیان این که روحانی اعلام کردند آمادگی قبلی برای ریاست جمهوری داشته اندو  شناخت کافی از مشکلات کشور داشته اند و این موضوع پایه مهمی برای برنامه ریزی است و با همین شناخت الویت بندی ها را مشخص کردند و امیدواریم اجرایی شود.

این نماینده موافق کلیات کابینه گفت: یک بحث اساسی تدارک کابینه قوی است و روحانی روندی را طراحی کرد که شاهد توسعه پایدار کشور در آینده نزدیک خواهیم بود. با 148 نفر موافق در کلیات برنامه دولت می توان مشکلات اساسی را برطرف کرد.

اسدی تاکید کرد: مطمئن باشید این دولت با نشاط تمام به فکر حل مشکلات است و از نمایندگان مخالف می خواهم با دقت بیشتری برنامه را مشاهده کنند.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساره IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    گشتم نبود نگرد نیست .آقای اسدی در بین این جماعت به دنبال انصاف نگرد....