اسد در گفتگو با یک رسانه ترکیه: اردوغان فردی متعصب است/ ترکیه هزینه سنگینی خواهد داد

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه ار فرصتی که در مصاحبه ای تلویزیونی با یک شبکه تلویزیونی ترکیه به دست آورد، برای انتقاد از دولت این کشور همسایه استفاده کرد.

 

 

 

به گزارش یورونیوز رئیس جمهوری سوریه که از بیش از دو سال قبل درگیر جنگ داخلی است، ترکیه را به حمایت از تروریسم متهم کرد و نخست وزیر این کشور را که تا قبل از آغاز درگیریها دوست او بود، فردی «متعصب» خواند.

 

بشار اسد در گفتگو با خبرنگاران تلویزیون هالک که به مخالفان حاکمان کنونی ترکیه نزدیک است گفت: «ترکیه هزینه بسیار بالایی پرداخت خواهد کرد. شما نمی توانید تروریسم را در جیب خود پنهان کنید و بعد از آن استفاده کنید. چون مثل عقربی است که در اولین فرصت خود شما را نیش می زند.»

روز پنجشنبه، پارلمان ترکیه مجوزی را که به نیروهای این کشور در صورت نیاز اجازه ورود به خاک سوریه را می دهد، برای یک سال دیگر تمدید کرد.

دولت ترکیه که پیشنهاد دهنده تمدید این مجوز بود، احتمال متوسل شدن دولت سوریه به سلاح شیمیایی را تهدیدی برای ترکیه خواند و از اعضای پارلمان خواست که این قانون را تصویب کنند.

کشور ترکیه بیش از نهصد کلیومتر مرز مشترک با سوریه دارد و از آغاز ناآرامیها در سوریه یکی از مقاصد اصلی آوارگان سوری بوده است.

حمایت آشکار دولت ترکیه از مخالفان بشار اسد، باعث شد که این کشور خیلی زود درگیر جنگ داخلی در سوریه بشود.

حدود دو هفته قبل، نیروهای ارتش ترکیه یک فروند هلی کوپتر نظامی سوریه را به دلیل آنچه تجاوز به حریم هوایی کشور ترکیه خواندند، ساقط کردند.

در ماههای گذشته مرز دو کشور شاهد درگیریهای پراکنده دیگری از جمله حمله خمپاره ای بوده است.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتی بشار A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    53 67
    وای وای اردوغان از ترس داره زهره ترک میشه .
    • كامران A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      26 27
      همين كه متوجه مصاحبه نشدي كافيه! نيازي به اين شيرين كاريا نيست
  • پارسا IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    82 35
    اميدوارم كه هرچي زودتر از صحنه سياست كناره گيري كني...اينهمه از مردمت كشته شدن توجنگ اينكه تو باشي يانه....آدم كشته شده نه يه چيز بيارزش..هركسي جاي توبود،كاري ندارم به اينكه كي راست ميگه كي دروغ،بايد بخاطر مردمش واسه اينكه حتي يه نفر كشته نشه كلا از سياستو قدرت ميرفت كنار....
    • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      26 60
      مثل اینکه تو یه وهابی یا نفوذی هستی .. وگرنه هیچ آدم عاقلی این حرفو نمی زنه .. اتفاقا اسد داره برای کشورش فداکاری می کنه و نمی ذاره کشورش بدست مشتی وهابی مزدور وحشی بیفته .. نمی خواد کشورش چند پاره بشه و هر تیکش بدست گرگهای هاری چون ترکیه ٰ عربستان و قطر و اردن و .. و .. بیفته ..اگه حرف می زنی قبلش یه کم فکر کن .. فقط یه کم فکر ..
    • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      22 16
      مرگ بر سلفی و وهابی کثیف
  • پسرک IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    59 25
    میگفت که اردوغان عجب نامردی دیدی که چه بر سر اسد آوردی؟ یک روز یقینا به خودت خواهد زد ماری که در آستین خود پروردی
  • شاکی A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    48 28
    نخست وزیرترکیه و وزیر امور خارجه ترکیه سکوت اختیار کرده است پول نفت عربستان دچار جنون کرده دولت ترکیه لازم است به جنایت خود علیه سوریه پایان دهد جنگ طلب تبدیل شده است ترکیه تاوان کمک به تروریست ها را خواهند پرداخت بهای این اقدامش را خواهد پرداخت ازآغاز جنگ ترکیه به تروریست ها در سوریه دست داشته اند دولت ترکیه را یک دروغگوخواند
  • رزمنده A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    50 47
    باراک اوباما هرکشور رفت آن جا را یک رسوایی به بار آورد است و آمریکایی در هر کشوری پا گذاشته آنجا را تبدیل پایکاهی برای تروریست ها کرده است آمریکا باید بداند ما رزمندگان تا آخرین قطره خون مان از سوریه دفاع می کنیم و اگرجرات داری حمله کن
    • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      16 20
      کار اصلی امریکا پرورش و پرو بال دادن به تروریست ها برای فریب مردم جهان از زیاده خواهی ها و بی عدالتی های خودش در مورد مردم جهان هست. اگه تروریست ها نباشند امریکا با چی مردمو مشغول کنه تا حنایت های خودش رو نبینند؟!!
  • شاکی A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    74 54
    از سازمان ملل محتد درخواست داریم نام کشورهای عربستان و قطر و ترکیه را در فهرست سیاه گرورهای تروریستی ثبت کند
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      25 6
      چشم
  • رزمنده A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    30 31
    احمد داوداوغلو وزیرامور خارجه ترکیه باید پاسخگو باشد این تروریست ها نیز از طرف ترکیه حمایت می شوند آمریکا ترکیه را پاد گان نظامی تبدیل کرد چه کسانی پاسخگوی ظلمی هستند.
  • دشمن اردوغان A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    18 28
    که تروریست وعناصر مسلحی که از گازهای سمی در منطقه خان العسل نزدیک شهرحلب استفاده کردند در ترکیه آموزش دیده اند افراد مسلحی که در سوریه می جنگند و مزدورانی هستند که با اشاره آمریکا میلیارد ها دلار را ترکیه و قطر و عربستان سعودی دریافت می کنندبراثرآن هزاران کودک سوری جان خود را از دست دادند وتجهیزات خود را در اختیار عده ای تروریست آدم کش قرارداده تاکنون هزار غیر نظامی در مناطق مختلف سوریه به دست دولت ها ی تروریستی کشته شده اند ترکیه و عربستان و قطر انسان های بی گناه را می کشند
    • بی نام IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      17 9
      این طرز تفکر که با کناره گیری یک فرد یک روزه همه چیز درست شود احمقانه است. با توجه به نمونه های مشابه در کشور های آسیایی یا آفریقایی وحتی اروپای شرقی.
  • آریو IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    54 17
    به بد و خوب اسد کاری نداریم ولی واقعا این کشورهای قطر و عربستان و ترکیه برای این کارشون واقعا هزینه سنگینی میدن چون افراطیهای بی مغز و افرادی رو اونجا فرستادن ک یک روز بلای جانشان خواهند شد.
    • مسعود A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      34 21
      در واقع به بد و خوب اسد کار داریم کسی که بیش از 100 هزار نفر از هم میهنان خودش رو بکشه قطعا در آینده سوریه تاثیر بدی خواهد گذاشت یعنی اگه همون اوایل که دید مردم سوریه نمی خوان دیگه اون باشه باید می رفت ولی روش دیکتاتوری اسد اونو تبدیل به یه جنایتکار کرد
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      17 10
      همون اوایل که دید مردم سوریه نمی خوان دیگه اون باشه باید می رفت ----------- جالبه خودتون میگید و خودتون هم تایید میکنید . جوری هم میگید که شکی درش نباشه !!! کی گفته مردم سوریه اسد رو نمی خواستند یا نمی خواند؟! شما نماینده ی تمام مردم سوریه هستید یا اون عده از مردم که مخالف بودند یا هستند میتونند به جای همه ی مردم سوریه تصمیم بگیرند؟ تا جایی که من میدونم بیشتر مردم سوریه بشار اسد رو دوست داشتند و دارند . اینکه یه عده تظاهرات کنند نشان دهنده ی این هست که عده ای از مردم مخالف وضعیت موجود بوده اند و نه بیشتر. جالبه یعنی هر جا یه عده تظاهرات کردند یا سلاح برداشتند حکومت باید جا خالی بده و تموم؟!! اینجوری که باشه هر روز باید یه حکومتی بیاد!
    • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      13 1
      شما درست میگید ولی امیدوارم اینچنین نشه چون مردم ترکیه و بقیه کشورها چه گناهی دارند که باید تاوان زیاده خواهی های یه عده رو بدند. بهرحال امیدوارم راهی برای نابودی هرچی تروریست و هر کسی که ازشون حمایت میکنه پیدا بشه
    • احمد EU ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      2 2
      اقا مسعود این 100 هزار نفر را بشار اسد کشت یا تروریستها؟ بشار اسد با تروریستها جنگ دارد اما تروریستها با همه جنگ دارد. کمی فکر کردن خوب است
  • مرگ بر اردوغان A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    27 34
    دولت اردوغان جنایتگارجنگی درسوریه شریک جرم متهیم است
  • بی نام UA ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    52 29
    خانواده اسد پادشاهی تشکیل داده ،،،توی قرن 21 ... و از همه طلبکاره .اسد یعنی..جنون قدرت ،،،سلاح شیمیایی،،،مردم آواره ،،
  • مظلوم A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 22
    تروریست‌های القاعده ضریح «ابوعاید» یکی از اولیای خدا را در شرق سوریه تخریب کردند. خیا نت اردوغان و یک مجسمه از هارون الرشید نیز در شمال شرق سوریه تخریب شد.
  • مظلوم A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    15 21
    کشور : ترکیه. جمعیت : 75000000 نفراردوغان در باره سوریه به ملت ترکیه دروغ می گوید
  • تشکر A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    12 13
    کمان قلیچداراوغلو رهبر حزب جمهور یخواه خلق ترکیه دیروزگفت و هیچ یک از شهروندان ترک علاقه ای به جنگ با سوریه ندارد
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    13 12
    جالب و البته بیشترذ از اوئن تاسف بار هست که دولت ترکیه از تروریست ها حمایت میکنه و یه عده از این کار حمایت هم میکنند! حمایت از تروریست ها کجاش افتخار داره که ترکیه و حامیاش اینجور در موردش سخن میگند؟!!
  • رامین IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    24 0
    باید هر چه زودتر این جنگ پایان یابد این بچه های بی گناه این وسط چرا باید قربانی شوند به کدامین جرم خدایا خودت کاری کن .
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      6 9
      تا زمانی که تندروی و تروریسم و در کنارش امریکای جنایتکار و منفعت طلب و زیاده خواه در جهان وجود دارند هرگز هیچ صلحی وجود نخواهد داشت. عکس بچه های سوریه رو دیدم که با لبخند به مدرسه می رفتند بدجور حالم گرفته شد اخه چرا بعضی ها حاضرند به خاطر منافع خودشون دست به هر جنایتی بزنند. این بچه میخندیدند ولی هر کسی میدونه که دلشون از این شرایط سختی که برای کشورشون بوجود اوردند خون هست. البته دختر بچه هایی هم بودند که میدونیم با اومدن القاعده و طالبان روزهای سخت و سخت تری هم پیش رو خواهند داشت خوش به حال ترکیه و قطر و اسراییل و القاعده !!!!
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 20
    بعضی ها تا هر چی میشه میگند چرا اسد در ابتدا ... و ... ولی خب مردم سوریه در مجموع از دولت بشار اسد راضی بودند. و به طور عادی یه عده هم مخالف بودند ولی اکثریت با دولت مشکل خاصی نداشتند بعد یه عده تظاهرات کردند و یه عده هم اسلحه بدست گرفتند. به نظرتون بشار اسد چیکار میتونست بکنه باید می ایستاد و تماشا میکرد که تندروهای تروریست در ظاهر دمکراسی خواهی تمامی فرهنگ و تمدن کشور و مردمش رو نابود کنن؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 10
    نه بشار اسد و نه هیچ دولت دیگه ای در جهان نباید برابر تروریست های وحشی کوتاه بیاد وگرنه مشخص نیست دامنه فعالیت تروریست ها به کجاها بکشه. حالا که امریکا وقتی پای پول عربستان و قطر در میان باشه براش فرقی نداره با چه کسانی و با چه اندیشه ای در یک سنگر قرار بگیره ، ترکیه و عربستان و قطر هم که تکلیفشون رو در حمایت از تروریست ها برای همه روشن کردند فقط باقی مونده مردم ازادی خواه جهان که هر جور شده بر ضد این وحشی گری ها اعتراض کنند تا شاید برای خطر بزرگ تروریسم چاره اندیشی شود.
  • علی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    20 5
    آقای اسد فکر نمی کنید ترکیه داره انتقام تشکیل و میزبانیpkk به مدت 15 سال( از 1984 تا 1999) رو از شما می گیره؟ میدونم اون قضیه فکر پدرتون بود ولی شما هم وارث اون پدر ، و اون سیستم هستید. در ضمن تا اونجا که ما یادمون می آد ترکیه همیشه با اعضای القاعده درگیری مسلحانه داشته و داره و در سالهایی که عراق در اشغال امریکا بود و تروریستهای سلفی مردم بیگناه عراق رو تکه تکه می کردند دولتهای عراق و ترکیه همواره ادعا کردند که اعضای القاعده در خاک سوریه آموزش میبینند و از آن کشور وارد شده و عملیات انجام می دهند ،از قضا شما در آن سال ها رئیس جمهور سوریه بودید و همیشه در برابر این ادعا سکوت کردید. آیا لحظه ای به این فکر نکردید که این شما هستید که دارید تاوان حمایت از تروریسم را پرداخت میکنید؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      4 9
      بر فرض محال که ادعای شما درست و اسد از القاعده حمایت کرده !!! (هر چند اونایی که با فلسفه و منطق اشنایی دارند هرگز اینو قبول نمی کنند چون خیلی خوب تشخیص میدند که اندیشه ی اسد با القاعده به کل متضاد هست ولی این تضاد هرگز در اندیشه ی حاکمان ترکیه و القاعده وجود نداره ) حالا ترکیه باید با حمایت از القاعده و دیگر تروریست های تندرو از اسد انتقام بگیره و ما هم اینجا بشینیم و این حمایت رو به هر نوعی تایید کنیم؟!! بازم میگم جنگ امروز در سوریه نبرد بین تمدن و تروریسم هست نه چیز دیگه و تنها چیزی که مطرح نیست همین دمکراسی مظلوم هست که بهانه شده دست مخالفان درجه یکش یعنی عربستان و اسرایل و قطر و ترکیه و ...
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      7 9
      ترکیه تو روز روشن داره از القاعده به هر روشی دفاع میکنه بعد شما میگید اسد از تروریست ها حمایت میکنه ؟!!! یعنی میخاید حمایت ترکیه از تروریست ها رو منکر بشید ؟!! البته اینکه حمایت از تروریسم رو بد میدونید یه قدم رو به جلو هست وگرنه برخی ا اشکارا از القاعده و قطر و ترکیه حمایت میکنند!!!
    • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      4 6
      بشار اسد در گفتگو با خبرنگاران تلویزیون هالک که به مخالفان حاکمان کنونی ترکیه نزدیک است گفت: «ترکیه هزینه بسیار بالایی پرداخت خواهد کرد. شما نمی توانید تروریسم را در جیب خود پنهان کنید و بعد از آن استفاده کنید. چون مثل عقربی است که در اولین فرصت خود شما را نیش می زند.»
    • فرهاد IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      3 8
      آقا علی. تشکیل پ.ک.ک هیچ ربطی به سوریه نداره. بلکه به مشکلات داخلی خود ترکیه مربوط میشه. فقط اوجالان رهبر این حزب، در یک دوره توی سوریه بوده. حتی قبل از این قضایای جنگ داخلی دو کشور همکاری هایی برای محدود کردن فعالیت پ.ک.ک داشتن. ضمنا اگه همین پ.ک.ک یا امثال اون در ترکیه نبودن، الان کردها و علوی های ترکیه سرنوشتی بهتر از ارمنی ها، آشوریها، یونانی تبارها و ... نداشتن و احتمالا تا حالا کردها و علوی ها هم مثل بقیه قتل عام میشدن که البته چندین بار توی تاریخ ترکیه ارپز این بالاها سرشون اومده. الان هم اگه دولت ترکیه به اصلاحات تن میده به خاطر فشار همین حزبه. وگرنه اگر اردوغان با حسن نیت میخواست اصلاحات رو انجام بده، از همون سال اول شروع میکرد. نه اینکه بعد از 11 سال در قدرت بودن، یادش بیفته.
  • سمناني IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    22 0
    اسد خودمونيما اين داستان تعطيلي دولت آمريكا باعث شد فعلا يك نفس راحت بكشي نه؟
    • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      6 15
      ننگ بر امریکا که مانع اسایش و ارامش مردم جهان در هر گوشه و کنار دنیا هست. به امید صلح و جهانی بدون حکومت ظالم امریکا و تروریست های ادم کش
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    7 12
    اگر دولت سوریه مثل عربستان و قطر و بقیه کشورهای حامی تروریست بود هرگز ترکیه و امریکا و اسراییل باهاش مشکلی نداشتند.
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    6 30
    چیزی که مشخص هسا دولت ترکیه داره منطقه رو به سراشیبی تروریسم و وحشیگری سوق میده
  • دشمن اسرائیل A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 5
    نخست وزیر رژیم جعلی واشغالگرصهیونیستی را جزء یک کشور حساب نمی کنیم ما جزء باسگاه ژاندارمری آمریکایی به حساب می کنیم نخست وزیر رژیم جعلی لیاقتی نخست وزیر را ندارد و بی لیاقتی نظام خود دارد اقدامات رژیم اسرائیل در آزار و اذیت فلسطینی ها خشونت ها علیه مسلمانان رژیم صهیونیستی از حامیان اصلی شورشیان سوریه هستند
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    5 13
    خیانت های دولت ترکیه 769 نفر از سلفی های آلبانی را پس از آموزش به سوریه فرستاد ترکیه در جنایات تروریستی علیه مردم بی گناه سوریه شریک جرم هستند ترکیه برای حمله نظامی به سوریه آماده شده است
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    3 3
    براثر آن هزاران کودک سوریه جان خود را از دست دادند عتماد به غرب کار دست اروغان داد دبیرکل سازمان ملل به مدت سه سال چه اقدامات به خونریری سوریه داده است
  • دشمن اردوغان A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    7 8
    مسئولان ترکیه علنی به سه است از تروریست ها در سوریه کمک مالی و سلاح های حمایت می کند سلاح های شیمیایی از کشور ترکیه مرز وارد به دست تروریست رسید است
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    5 4
    بشار اسد در گفتگو با خبرنگاران تلویزیون هالک که به مخالفان حاکمان کنونی ترکیه نزدیک است گفت: «ترکیه هزینه بسیار بالایی پرداخت خواهد کرد. شما نمی توانید تروریسم را در جیب خود پنهان کنید و بعد از آن استفاده کنید. چون مثل عقربی است که در اولین فرصت خود شما را نیش می زند.»
  • عبدالرضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    13 10
    اردوغان سه سال پیش میگفت کار اسد تو چند هفته تموم میشه!!!!
    • حامد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      10 9
      اردوغاننوکر بی اختیار غربیها از این غلطها زیاد کرده. ننگ بر حزب بی عدالتی و عدم توسعه. درود بر مردم ترکیه
    • بی نام US ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
      7 8
      ای آقا مگه ترکیه ابرقدرته!؟ اون تا آمریکا اجازه نده جرات کاری نداره که. جنگ؟؟! اون هم با سوریه؟؟؟
  • حامد IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 9
    ننگ بر اردوغان و ترکیه نوعثمانی.
  • کاتوزیان IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 7
    به امیدی روزی که دیگر دولت های حامی تروریسم مانند قطر، عربستان و ترکیه در دستان مردم و صلح دوستان باشد نه اینهایی که بر قدرت چنبره زده اند.
  • بی نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    7 16
    به فرموده امام آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    8 8
    قاچاق مواد شیمیایی و تروریست ها از مرز ترکیه به سوریه همچنان ادامه دارد
  • بی نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    9 9
    دولت ترکیه اگر حمایتی کرده از ارتش آزاد بوده نه تروریستها.این دو مقوله را نباید با هم در آمیخت.جناب اسد همینکه شما داری با رسانه یک کشور بر علیه نخست وزیر همون کشور مصاحبه می کنی نشون میده دیکتاتور کیه و کدوم کشور دموکراسی و آزادی داره !
  • بی نام US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    11 2
    آتشى كه به پا كرده بالاخره دودش توى چشم خودش هم مى رود.
  • بی نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 7
    اگر از اول میکشید کنار اینهمه خسارت و بدبختی بار نمیومد اما چهار چنگولی چسبید به قدرتش و منافع کشور و مردمش رو فدای قدرت طلبیش کرد و سوریه اباد رو ویران کرد. این سوریه محاله دیگه کشور بشه .
    • بی نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      4 1
      اردوغان هم محاله آدم بشه......
  • شاکی A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    3 1
    دولت اردوغان با همدستی تروریست ها روزانه 25 هزار بشکه نفت از سوریه سرقت می کنند به بعد از 3 سال خانت دولت ترکت قصد دارد در مرز میان این کشور سوریه مانند رژیم جعلی صهیونیستی دیوار حائل ایحاد کند به خاطر به 3 سال جنایت های و جیانت های کرد است و نه به خاطر تروریست این دولت اردوغان علنی 3 سال است با تمام تسلیحات نظامی به تروریست حمایت می کند
  • دشمن اردوغان A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    3 1
    دولت اردوغان قاتل کودکان سوریه و هر جتایت در سوریه انجام می شود متهم اصلی اردوغان می باشند جنایت های در سوریه انجام دادند است و در عرتق انجام می دهد
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    1 0
    اردوغان باید به جرم حمایت از ادم کشان وحشی محاکمه بشه