روایتی از واژگونی جرثقیل بزرگراه طبقاتی صدر و عواقبش ۱۴ماه پس از حادثه/ یک نفر مرد، یکی گردنش شکست

عصر ۲۴ مرداد سال گذشته یکی از جرثقیل‌های اتوبان طبقاتی صدر روی دو خودرو سقوط کرد. آن روزها خبر زیادی از این حادثه رسانه ای نشد. اما اکنون خبر رادیو سراغ مصدومان این حادثه رفته و درباره رسیدگی های شهرداری و قرارگاه خاتم با آنها حرف زده است.

 

 

 

این گزارش خبری از برنامه پیک بامدادی رادیو ایران امروز شنبه ۲۷ مهرماه پخش شد.

۴۷۴۷

 

 

 

کد خبر 318152

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    88 1
    نه فقط در این پروژه، بلکه هزاران پروژه، هزاران قربانی میگیرد و آب از آب تکان نمیخورد.....
    • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      4 10
      نه دیگه اینقدرم
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    73 0
    جالبه همینجا هم گفته آن روزها این خبر رسانه ای نشد!!!!! خب چرا نشد؟؟!!! نذاشتن بشه!!!!
    • محمد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      19 3
      چون اون روزها آقای قالیباف مشغول چیدن ویترین خود برای انتخابات بود!
    • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      0 0
      این بود فقط http://www.khabaronline.ir/detail/236178/society/events
  • بهمن IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    59 1
    اجرای این پروژه در حالیکه حقوق مسلم شهروندی در آن رعایت نمیشود چه ارزشی دارد !؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    49 1
    واقعا شهرداری و شخص آقای قالیباف بر روی چه اصلی پیمانکار این پروژه رو انتخاب کردن؟ پیمانکاری که فقط بلده همه جای پروژه بنر چاپ کنه و بگه "ما می توانیم" و بجاش هزارویک عیب و ایراد رو اصلاح نکنه باید بهش چی گفت؟...عزیزانم شما توانستید ولی در انتها بدجوری خراب کردید
    • مجتبی A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      7 28
      سلام دوست عزیز منظور شما کدام ایراد است . ایکاش در انتقادات بجای کلی گویی مصداق بیاوریم که قابل جواب دادن باشد من نمیخواهم از عملکرد کسی دفاع کنم اما لازم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب کلی گویی نکنیم
    • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      29 1
      آقا پروژه الان نزدیک به 8 ماه تاخیر داشته چرا کسی جوابگو نیست؟ آقای شهردار بیا مرد و مردونه بگو ما نمیتوانیم!
  • مسعود A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    23 0
    چند ماه پیش هم روبروی در اصلی بهشت زهرا پل در حال ساخت ریزش کرد و روی یه 206 آوار شد . کسی هم خبردار نشد
  • حسین IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    30 0
    ضعف بزرگ آقای قالیباف این است که فکر میکند چون نظامی است هر پروژه ایی را میشود با هر کیفیتی انجام داد و این را هنر میداند در صورتیکه اینطور نیست هر پروژه ایی را هر کسی ممکن بتواند انجام بدهد ولی بازدهی و کیفیت آن مهم است مثال بارز آن هم تونل توحید است که باین همه صرف هزینه ناقص و بی کیفیت انجام شد و فقط انجام شد با بازدهی حداقلی.......................وگرنه ممکن بود آقای قالیباف پروژه تونل مانش را بهش بدی انجام بده ولی فقط ایرادش این باشه که آب اقیانوس ولرد تونل بشه ! مثل تونل توحید که آبا باران واردش میشه!؟
  • محسن IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    24 5
    در شرايطي كه تهران مسائل زيرساختي متعددي در زمينه آلودگي هوا، بافت فرسوده، تاسيسات و تجهيزات شهري، اسكان غيررسمي در اطراف تهران،‌ كمبود جدي فضاي سبز و باز، حمل و نقل عمومي و ... داره واقعا پروژه‌هايي از اين دست كه فقط تشويق كننده حمل و نقل با خودروهاي شخصي و تخريب‌كننده مقياس انساني يك شهر هستند چه توجيهي داره؟!!!!!!!
  • علی FI ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    17 3
    100% با نظر محسن موافقم
  • میثم A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    13 1
    سال 86-87سرتاسر اتوبان صدر رو شروع کردند به کندن بلوار وسط اتوبان و ساخت بلوار وسط اتوبان که نزدیک یکسال ما خواب و آسایش نداشتیم. مته های بادی و ... از اواخر سال 88 به بعد هم که تصمیم آقای قالیباف عوض شد و تمتم اون جدول کاری ها و بلوارسازی های نو رو خراب کردند برای ساخت پل 2طبقه اتوبان صدر. بعدش هم در سافند سال 91 گفتند این پروژه با 120 روز تاخیر افتتاح می شه. الان 240 روز از زمان افتتاح گذشته و خبری نیست! من از مسئولین خصوصا سازمان بازرسی کل کشور تقاضا دارم به این ریخت و پاش ها و تصمیمات خلق الساعه آقای قالیباف رسیدگی کنه.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    3 0
    به نظر من به لحاظ تجربه ای که از دولتهای قبل و بعد از انقلاب دارم تنها تفاوتی که بین امور اجرایی در قبل و بهد از انقلاب وجود دار د این است که در قبل پس از انجام هر کاری امور انجام شده توسط اشخاص توانمند فنی که در آن امور مویی سفید کرده بودند و ازنظر مالی نیز تاحدودی بی نیاز بودند و برای مردم اجتماع خود وجدان درد میگرفتند :نظارت ماهیتی می شد ولی اکنون اغلب نظارتها در تمام امور شکلی است و سازمانهای طویلی نیز درست شده است ولی ثمر بخش نیستند و بدین جهت میبنیم هر چه کار انجام میدهیم باز در اندک مدتی نیازمند انجام همان کار و صرف هزینه های چند باره هستیم و امید وارم هم پیمانکاران و مجریان به این نکته واقف شوند که نظارت در امور آنها موجب رشد و ارتقا و کار آنها خواهد شد .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین