۰ نفر
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۹

واحد مرکزی خبر نوشت:

رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد امریکای لاتین باید خود را از سلطه شبکه اجتماعی توئیتر « آزاد » کند.
«نیکلاس مادورو» شنبه پس از متهم کردن شبکه اجتماعی توئیتر به حمله به 6600 حساب کاربری شخصی از جمله حساب وی، این درخواست را مطرح کرد.
وی در نشست هیئت وزیران گفت: « ما باید به استقلال برسیم و درباره روش های عمیق و اساسی
فکر کنیم که بتوانیم خودمان را از سلطه شرکت های چند ملیتی (نظیر توئیتر) رها کنیم.»
مادورو با ارائه پیشنهاد همکاری با مرکوسور (بازار مشترک جنوب) آناسور (اتحادیه کشورهای امریکای جنوبی) و آلبا (گروهی از متحدان چپگرا ونزوئلا ) در زمینه چگونگی مبارزه با این میکروبلاگ گفت: «بیایید برای رهایی از توئیتر آماده شویم.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس ، مادورو که از زمان به قدرت رسیدن در ونزوئلا از یک سال پیش تاکنون به طور منظم ادعاهای ماجراجویانه ضد امریکایی را مطرح می کند پنجشنبه شب گفت این حمله توئیتر با هماهنگی شبکه های اجتماعی برای تحریک مردم به ناآرامی و تعلیق انتخابات آینده شهرداری ها در هشتم دسامبر صورت گرفته است.
«دلسی رودریگز » وزیر ارتباطات ونزوئلا گفت تقریبا 6600 نفر از مراجعه کنندگان به حساب مادورو ظرف 10 دقیقه از صفحه توئیتر رئیس جمهور محو شده اند. وی مشخص نکرد این اتفاق چه زمانی روی داد. تا روز جمعه، حساب کاربری رسمی مادورو در توئیتر 1/4 میلیون مراجعه کننده داشت.
انریکه کاپریلس رهبر مخالفان ونزوئلا شنبه در جمع طرفداران خود این سئوال را از رئیس جمهور مطرح کرد که چرا ترس و نگرانی مادورو از توئیتر بیش از نرخ تورم حدود 50 درصدی ونزوئلا است

4949

کد خبر 320551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =