یکی از شرکت های فعال داروسازی، به منظور روزآمدسازی در داروسازی، گام مؤثر در جهت ایجاد تحول نوین در صنعت دارویی کشور را برداشت.

شرکت داروسازی دکتر عبیدی، به منظور روزآمدسازی در داروسازی، خواهان تولید داروهایی باکیفیت و قیمت مناسب و با استاندارد بین المللی است و با برپایی نمایشگاه روز عبیدی، گام مؤثر در جهت ایجاد تحول نوین در صنعت دارویی کشور را برداشت. گفتنی است که شرکت داروسازی دکتر عبیدی که بیش از 67 سال در زمینه تولید داروهای مختلف سابقه فعالیت دارد؛ داروهایی تولید می کند که نه تنها برای متخصصین و دست اندرکاران صنعت دارو؛  بلکه برای تمامی مردم نیز نام آشنا است.

"نمایشگاه روزعبیدی" به منظور معرفی داروهای جدید  به پزشکان داروساز و صاحبان داروخانه ها برپا و در این نمایشگاه، دو دسته دارو معرفی و ارائه شد: دسته ای از داروها به تازگی توسط شرکت، تولید و دسته ی دیگر، قبلا تولید شده ولی با نام تجاری جدید و طراحی و بسته بندی نوینی به مخاطبان معرفی می شود.

این شرکت داروسازی، با روزآمدسازی، درصدد ایجاد تحولی نو در صنعت داروسازی کشور است. شرکت داروسازی دکتر عبیدی، خواهان تولید داروهایی باکیفیت و با استاندارد بین المللی است. اما درکنار این کیفیت، شرکت، درحال تغییر ظاهر و بسته بندی محصولات خود برآمده و در جهت معرفی محصولات جدید خود، برنامه های مشخص و منسجمی را برای کلیه گروه های مخاطب خود  تدوین کرده است.

گفتنی است هدف اصلی شرکت در آینده، تولید داروهایی برای بیماران خاص (سرطانی و...) خواهد بود. همچنین این شرکت، تمامی تلاش خود را در جهت تولید داروهای با کیفیت، با قیمت مناسب، برای تمامی قشرهای جامعه، ادامه خواهد داد.

متن این خبر و گفت و گوی مربوط به آن در نشانی زیر خواندنی است:

http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1266903

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =