تسنیم نوشت:

منابع نظامی سوری با اشاره به نقش قوی ماهر اسد در آزادی مناطق حومه دمشق و حلب به تلاش خستگی ناپذیر و حضور فعال وی در عرصه های نبرد پرداختند.
 پایگاه الخبر پرس اعلام کرد: پیروزی های سوریه در حلب و حومه دمشق و سیطره تدریجی ارتش سوریه بر مناطق حومه دمشق و حلب ادامه دارد و پس از سیطره ارتش سوریه بر منطقه السبینه در حومه دمشق و شهر السفیره در حلب و تل عرن در حومه حلب همچنان ارتش به پیشروی خود ادامه می دهد.

این پیروزی ها با دستورات مستقیم رهبران سیاسی به  ویژه بشار اسد و پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی ماهر اسد است.

این پایگاه گزارش داد: ماهر اسد تلاش خستگی ناپذیری انجام می دهد و برای آزادی سوریه لحظه ای آسایش ندارد و تاکتیک های بسیار پیچیده ای را دنبال می کند.وی هم اکنون به دنبال آزادی کامل حومه دمشق و حلب و دیگر مناطق سوریه است.

الخبر پرس می نویسد: بشار اسد بر همه طرح ها به ویژه مناطق استراتژیک قبل از اجرایی شدن آن نظارت دارد و با فرماندهان نظامی و ماهر اسد در ارتباط مستمر است.بشار اسد به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح بارها در میدان حضور پیدا کرده است و نیروهای مسلح را مورد بازدید قرار داده است و همچنین از اتاق عملیات و روند عملیات نیروهای مسلح بازدید کرده است.

الخبر پرس بیان کرد: هماهنگی خوبی میان رهبران سیاسی و نظامی در سوریه برای آزادی همه مناطق سوریه وجود دارد.

منابع نظامی سوری اعلام کردند: ماهر اسد به شکل دائمی از حومه دمشق،حمص و حلب بازدید به عمل می آورد. وی شجاعانه در عرصه نبرد حضور دارد و آن گونه که بیان می شود وی در دمشق ساکن است و از آن خارج نمی شود نیست.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    10 7
    جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    8 12
    درود بر ماهر اسد و بشار اسد خدا را شکر انشاالله این براداراها بتوانند بکمک هم جای خالی اسد بزرگ را پر کنند که شدیدا منطقه امروز به او نیاز مند بود خلع حافظ اسد و حتی قزافی امروز در منطقه بشدت احساس میشود و دشمن هم خوب این را فهمیده است داشتن فرماندهان شجاع و طراح برای مقاومت از نان شب هم واجب تر است و البته انشاالله چنانچه جنگ سوریه به نفع مردم سوریه نه گروههای تروریستی خاتمه یابد انوقت اسرائیل و عربستان و ترکیه باید به خود بلرزند که با رزمندگانی کار ازموده و میدان دیده مواجه خواهند بود
    • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      7 1
      مقایسه مرحوم حافظ اسد با جنایتکاری مثل قذافی کم لطفی است.
  • دشمن اردوغان A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    6 3
    امروز گروه های تروریستی با حمایت تغدیه و پشتینانی ترکیه به جنایت علیه ملت های مظلوم منطقه مشغول هستند ورفاه ملت سوریه و عراق صرف نظرنکرده است و حمایت ترکیه هم به رغم ادعاها حقوق بشر از آنها روز به روز بیشتر و عمیق تر می شود
  • بی نام A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    3 7
    مخالفان سوریه و تروریست ها دو راه بیشتر ندارند و یا تسلیم باشند و یا کشته می شوند
  • farid IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    4 3
    سلام به امید پیروزی همه مبارزان ضد تروریسم و ضد تکفیریهای مزدور ال سعود