ایسنا نوشت:

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری نشست با مشاوران امور زنان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، گفت: اطمینان لازم در عدم حذف این جایگاه‌هاداده شده است؛ البته از مشاوران خواسته شد خودشان به بررسی ایجاد ویا اصلاح واحد ویا پست سازمانی مطلوب پرداخته وپیشنهاد خود را ارائه کنند.

شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «جلسه‌ای با مشاوران امور زنان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشتم که بالاتفاق نگران حذف این پست از ساختارهای سازمانی بودند و مطرح کردند هنوز بخشنامه ای که درسال 89 الزام به ایجاد این پست واختصاص 3 پست ذیل آن کرده به تمام وکمال اجرا نشده است که مشمول گسترش بی رویه شده باشد! واین مشاوران اکثرا با حفظ سمت و بدون اشغال جایگاه خاصی انجام وظیفه می کردند وهرگز جایگاه شایسته خود را نیافته وحق حضور در جلسات شورای مدیران راهم نداشتند. نامه های مرتبط با موضوع زنان وخانواده نیز گزینشی وسلیقه ای به آنها ارجاع می شده و حتی بخشنامه اخیر الصدور که طبق بند ج آن الزام مورد اشاره حذف شده است هنوز به آنها ارجاع نشده است.

درادامه من هم برداشت خودم را از قسمتهای مختلف بخشنامه وبویژه تذکر 3 مندرج در آن بیان کردم که به نظرم الزام مربوط به ایجاد این پست‌ها درقالب "مشاور" برداشته شده واز دستگاه‌ها خواسته شده پیشنهادات خود را برای اصلاح ویا ایجاد هریک از واحدها یا پست های سازمانی به معاونت ذیربط ارسال کنند.مجموعه مذاکرات حضوری و تلفنی ومکاتبات اخیرمان نیز دلالت براین دارد واطمینان لازم در عدم حذف این جایگاه‌ها داده شده است.اما به مصداق " از تو به یک اشارت از من به سر دویدن" عده‌ای انگار برای حذف سریع وفی الفور این جایگاه‌های نیم بند لحظه شماری می کردند وجالب اینکه شنیده‌ها حکایت از تسری این بخشنامه به استانها هم دارد! وبرخی استانداران اقدام به حذف این پستها ظرف یکی دو روز کرده‌اند.

لذا به نظر می رسد شفاف سازی این موضوع از سوی معاونت ذیربط - با صدور بخشنامه مجدد، تذکر در دولت ویا مصاحبه - ضروری به نظر می رسد و دریکی از جلسات دولت هم خودم به آن اشاره داشتم. دراین جلسه هم از مشاوران خواسته شد خودشان به بررسی ایجاد و یا اصلاح واحد ویا پست سازمانی مطلوب پرداخته وپیشنهاد خود را ارائه کنند واز این فرصتی که پیش آمده نهایت بهره مندی را در تقویت وبازآرایی این جایگاه به عنوان بازوان اجرایی این معاونت داشته باشند. ماهم درکنارشان هستیم».

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =