مذاكرات غيرمستقيم ايران و آمریکا

در دنیای دیجیتال امروزی با توسعه و رشد تجارت الکترونیک، سرویس‌های نوین پستی نیز رو به گسترش نهاده، در این میان سرویس بازار الکترونیک شرکت پست همگام با سایر سرویس‌ها جایگاهی ویژه در شبکه پستی و همچنین نزد فعالان این عرصه یافته است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پست، به گفته کیوانی مدیر کل سرویس‌های نوین پستی ۵۲ دسته کالا مشتمل بر لوازم خانگی و اداری، پوشاک، محصولات فرهنگی، صنایع دستی، تجهیزات و ابزارآلات و... در سامانه بازار الکترونیک پست وجود دارد که در مجموع ۷۶۰۰ نوع کالا در این بازار ارایه می‌گردد.

کیوانی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۳۸۵ فروشگاه در این سامانه مشغول فعالیت می‌باشند و ۷۵۰ فروشگاه نیز نسبت به ثبت درخواست فعالیت خود اقدام نموده‌اند. در همین ارتباط به واحدهای اجرایی نیز اعلام گردیده تا از طریق مراجعه و تماس با مسئولین فروشگاه‌های بازار سریعاً موجبات جذب آنان را در شبکه فراهم سازند؛ که در این صورت این درگاه می‌تواند به عنوان بزرگترین بازارچه دولتی خرید و فروش اینترنتی قلمداد شده و فعالیت نماید.

وی درخصوص ضریب امنیت بالای این سامانه افزود: بازار الکترونیک شرکت پست با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت جلب اعتماد فروشگاه‌ها و مشتریان گام بزرگی برداشته است. آمار و ارقام دریافتی حاکی از آنست که در این بازار از آغاز فعالیت تاکنون بیش از ۱۴۱ هزار کالا فروخته شده که مبلغ ۳۶ میلیارد ریال کالا و خدمات را درپی داشته است.

مدیرکل پست مستقیم به طبقه‌بندی مناسب و چیدمان خوب محصولات در این سامانه اشاره کرد و درخصوص نقش آن در توسعه اقتصادی کشور بیان داشت: این بازارچه سهم خوبی را در ایجاد اشتغال به ویژه در مشاغل خانگی داشته و توسعه و گسترش آن می‌تواند به رونق کسب و کار منجر شود به گونه‌ای که افراد بتوانند با کمترین هزینه ممکن غرفه مجازی دراختیار داشته و کالاها و خدمات مختلف خود را به هموطنان عرضه و به فروش رسانند.

 

56503

کد خبر 327175

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین