۰ نفر
۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

ایسنا نوشت:

مدیر پروژه طراحی و تولید خودرو تیبا 2 از آغاز تولید این محصول در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزیها برای تولید این خودرو و استقبال گسترده مشتریان در مرحله پیش فروش آن، تیبا 2 به سرعت، جایگاه مناسبی در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص خواهد داد.

علیرضا مصدقی با اشاره به مراحل اجرای پروژه طراحی و تولید خودرو تیبا 2 اظهار کرد: این پروژه از تابستان سال 90 آغاز شد و با استفاده از ظرفیتهای موجود در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو، سازه گستر، مگاموتور، قالبهای بزرگ صنعتی سایپا، سایپایدک و همچنین معاونتهای مهندسی، بازاریابی و فروش، پشتیبانی و خدمات فنی، مالی و اقتصادی و برنامه ریزی تولید تیم پروژه تشکیل شد.

 مصدقی خط تولید تیبا 2 را دارای بالاترین سطح اتوماسیون در میان شرکتهای گروه سایپا دانست و تصریح کرد: ظرفیت اسمی تولید این خط، 22 دستگاه در ساعت است که در صورت نیاز با تواناییها و قابلیتهای موجود، امکان افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به انجام نظرسنجیهای اولیه برای طراحی این خودرو اشاره کرد و گفت: ابتکار عمل مناسب تیم پروژه با همکاری مرکز مطالعات استراتژیک سایپا موجب شد پیش از آغاز طراحی این محصول، نظرسنجی های گسترده از مردم و مشتریان تهیه شده و نظرهای آن ها در طراحی این خودرو اعمال شود.

 مصدقی افزود: با توجه به اثربخشی کسب نظر مشتریان در طراحی این پروژه که با موفقیت در پیش فروش این محصول متجلی شد، سایپا در طرح های آینده نیز باید به صورت جدی انجام نظرسنجی و برگزاری کلینیکهای آماری پیش از طراحی خودرو را به منظور افزایش رضایت مشتریان، در دستور کار خود قرار دهد.

 وی درخصوص افزایش ظرفیت تولید تیبا 2 نیز تاکید کرد: این کار با توجه به کشش و ظرفیت موجود بازار صورت خواهد گرفت، ضمن این که مراحل پیش فروش این خودرو که با استقبال گسترده مشتریان روبه رو شد بیانگر موفقیت این خودرو در آینده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیبایی و کیفیت بالای این خودرو، تیبا 2 جایگاه مناسبی را در میان مشتریان به دست خواهد آورد.

 مدیر پروژه طراحی و تولید خودرو تیبا 2 در خاتمه با اشاره به همکاری تمامی بخشهای مربوط در این پروژه گفت: سایپا به زودی خودرویی را به سبد محصولات خود اضافه می کند که قابلیتهای بسیاری برای ارتقای جایگاه این مجموعه در بازارهای داخلی و خارجی دارد و می تواند رقیبی جدی برای بسیاری از محصولات فعلی بازار شناخته شود.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    11 3
    یعنی فکر میکنید مردم با این قیمتها میخرن .
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    9 10
    قيمتش چنده ارزون باشه من مي خرم خيلي قشنگه اميدوارم گرون نباشه
    • محمود IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
      6 3
      خیلی مزخرف بهمن ماه تحویل میدن هنوزقیمت معلوم نیست به نظرم زیر20000000 ملیون بایدباشه
  • بی نام US ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    9 7
    نظر سنچیهای گسترده!!!!....کدوم نظر سنجیو میگه!!!!!؟؟؟؟؟؟....تیبا قبلی که طراحیش یه چیزی ماورای افتضاح بود
  • عادل IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    7 2
    چرا قیمتش را نزدید؟؟؟؟مگر با این گرانی خودرو میشه ماشین خرید یا عوض کرد؟من به پیرایدم که مدل پایینه و کره ای می نازم که 6 میلیون دهه 70 خریدم تا حالا اوفم نگفته و کم مصرف و اصل.
  • عباس A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    10 5
    خدا به مردم رحم کنه پراید با ظاهری متفاوت.
  • ماركار IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    اميدوارم فقط پول جمع نكنن به موقع تحويل بدن