مراسم اعطای چهارمین جایزه علمی استاد دکتر علیمحمد کاردان، دوشنبه 16 دی ماه در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ستاد خبری جایزه دکتر کاردان، این مراسم از سوی موسسه روان‌شناسی و علوم تربیتی دکتر کاردان (دانشگاه تهران) و با همکاری سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی و انجمن روان‌شناسی اجتماعی ایران، به منظور قدردانی و حمایت از تلاش‌های علمی استادان، محققان، مترجمان و ناشران برتر در حوزه روانشناسی اجتماعی برگزار می‌شود.

تندیس جایزه دکتر کاردان به همراه لوح تقدیر و جوایزی ویژه از طرف خانواده استاد فقید، هر ساله در حمایت از پژوهش های نوآورانه در حوزه های روان‌شناسی و علوم تربیتی، به رساله های برگزیده دانش پژوهان مقطع دکترا اهدا می‌شود.

دکتر کاردان

همچنین در مراسم اعطای چهارمین جایزه علمی دکتر کاردان از یکی از چهره ها و استاد برجسته علمی تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مراسم از ساعت 9:30 روز دوشنبه شانزدهم دیماه در تالار کوثر دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، روبروی کوی نصر (گیشا)، خیابان دکتر کاردان برگزار خواهد شد.

علی‌محمد کاردان از شاگردان ایرانى «ژان پیاژه» و بنیانگذار رشته روانشناسى و علوم تربیتى در دانشگاه تهران بود. دریافت لوح تقدیر و بزرگداشت از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی 1382، تجلیل و دریافت لوح تقدیر به دلیل خدمات مستمر علمی و فرهنگی از سوی رییس جمهور وقت در بهمن ماه 1380، دریافت نشان سپاس 1353 برای خدمات شایان از سوی شورای عالی فرهنگ رادیویی ایران، نشان فرهنگ 1329 به دلیل احراز رتبه اول در دوره لیسانس فلسفه و علوم تربیتی از سوی وزارت فرهنگ وقت برخی از افتخارات دکتر کاردان است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =