مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز یکشنبه 15 دی 1392

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری مردی خبر داد که پس از چهار سال راز جنایت قتل شریکش را که در صندوق عقب پژو یافت شده بود، فاش کرد.

سرهنگ بیدمشکی در تشریح جزئیات دستگیری عامل قتل مردی در سال 88 به ایسنا گفت: در پی وصول پرونده‌ای با عنوان مفقود شدن مردی 42 ساله به نام محمد در اردیبهشت ماه سال 88، رسیدگی به این پرونده در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک روز بعد از اعلام فقدانی، جسد این فرد در صندوق عقب پژویی در بلوار دانشجو کشف شد، گفت: با کشف جسد فقدانی، کارآگاهان اقدامات فنی و پلیسی خود را برای واکاوی زوایای پنهان این جنایت آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی در تحقیقات خود به شریک کاری مقتول که مردی 63 ساله به نام محمد بود، مظنون شدند گفت: فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه تماس و رویت مقتول در روز حادثه شد.

بیدمشکی با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض مظنون، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات خود را برای یافتن سرنخی از این فرد در جنایت متمرکز کردند، گفت: نهایتا ماموران متوجه ارتباط مشکوک متهم و مقتول در یک محل شدند و با جمع‌آوری دلایل و مدارک مستند، با دستور مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این فرد در مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت که در ساعت 14:30 پانزدهم اردیبهشت ماه سال 88 در پی چند تماس تلفنی، مقتول نزد من آمد و او را به باغ ویلایی دوستم در منطقه شاندیز برده و زمانی که از خودرو پیاده و به سمت ویلا در حرکت بود، از پشت سر با قندشکن یک ضربه پشت سرش زدم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم به قتل در اعترافات خود عنوان کرد که پس از افتادن مقتول، چند ضربه دیگر به سر محمد زده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد که با همدستی فرد دیگری که به او مبلغ 500 هزار تومان داده بود، جسد را در صندوق عقب خودرو قرار داده و در خیابان رها کرده است.

به گفته بیدمشکی، متهم پس از سیر مراحل مقدماتی، با پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

قتل جوان ساروی در نزاع خیابانی
درگیری خیابانی بین دو جوان در شهر ساری منجر به قتل یک نفر شد.
در این درگیری روح الله‌ پس از نزاع با شهرام به دلیل ضربات ناشی از چاقو جان باخت.
یارعلی نیازی، فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تایید این خبر به فارس گفت: ماموران انتظامی با دریافت خبر مبنی بر درگیری در صحنه حاضر شدند.
 در در گیری فردی به نام شهرام با مقتول درگیر شد که پس از زدن ضربات کارد به پهلوی روح‌الله، وی را از ناحیه شکم، سینه و پهلو مجروح کرد.
ضارب که پس از وارد کردن ضربه در صحنه حضور داشت بلافاصله پس از مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که با اقدامات به موقع پلیس دستگیر شد.
با حضور پلیس مقتول به بیمارستان منتقل شد ولی اقدامات درمانی بر روی این بیمار کار ساز نشد و روح الله به دلیل جراحات سنگین چاقو در بیمارستان جان باخت.

 

پسرخاله‌کش به دام افتاد
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که به دنبال اختلاف خانوادگی پسرخاله خود را به قتل رسانده بود، با تلاش پلیس دستگیر شد.
به گزارش فارس، صابر عباس‌زاده به خبرنگاران گفت: پرونده‌ای با عنوان شرارت و چاقوکشی منجر به فوت از طریق کلانتری 11 تبریز به این پلیس واصل شد که به دلیل فوریتی بودن موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که متوفی راننده خودرو نیسان و در حالت مجروح به صورتی که هوشیاری لازم را نداشته با تغییر مسیر در کنار جاده متوقف بوده که به اورژانس انتقال داده شده و بعد از حضور عوامل اورژانس و ماموران کلانتری، مجروح قادر به تکلم شده و بیان داشته که پسرخاله اش او را با ضربات چاقو مجروح کرده است و سپس مضروب فوت می‌کند.
پس از وصول پرونده به این پلیس با هماهنگی مقام قضایی، بلافاصله متهم ، در منزلی واقع در قراملک دستگیر شده و در بازرسی منزل پیراهن چهارخانه کرم رنگ و دستمال آغشته به خون کشف می‌شود.
متهم در زمان دستگیری حالت متعادلی نداشته و در تحقیقات معموله از پاسخ به پرسش‌ها و بازجویی‌ها خودداری می‌کند و با تمارض و اعلام اینکه قرص اعصاب و روان مصرف می‌کند و مدت 9 ماه است که در تخیل زندگی می‌کند، از بیان جزئیات طفره می‌رود و در خصوص پیراهن و دستمال خونی مکشوفه از منزلش اعلام می‌کند که آنها متعلق به وی بوده است.
پیراهن و دستمال برای مطابقت با گروه خونی مقتول تحویل آزمایشگاه جنایی شد که جوابیه حاکی از آن بود که خون‌های موجود روی آن با گروه خونی مقتول مطابقت دارد و با تفهیم این اتهام، قاتل لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف می‌کند ضمن آنکه انگیزه ارتکاب جنایت را نیز اختلاف خانوادگی اعلام می‌دارد.

 

پاتک پلیس به سارقان و اراذل و اوباش
در عملیات ضربتی پلیس مشهد 59 نفر از اراذل و اوباش و سارقان حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد به مهر گفت: در این عملیات گسترده که تمام سرکلانتری های مشهد حضور داشتند، 47 نفر از سارقان حرفه ای خودرو، منزل، کیف قاپ و جیب بر شناسایی شده و در عملیات همزمان ماموران دستگیر شدند.
همچنین 12 نفر از اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی مشهد از سوی ماموران دستگیر شدند.

 

عوامل یک شرکت هرمی در البرز دستگیر شدند
رئیس پلیس البرز از شناسایی و دستگیری 17 نفر عوامل یک شرکت هرمی با نام هایتس در این استان خبر داد.
به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: طبق تحقیقات سرگروه این شرکت هرمی به بهانه ایجاد اشتغال و برآورده کردن آروزهای جوانان از مردم مبالغی بین 40تا 80میلیون ریال دریافت کرده است.
اعضای این شرکت با توزیع دفترچه هایی با نام دفترچه آرزوها بین جوانان جویای کار با ترفندهای مختلف از آنان مبالغ هنگفتی پول دریافت می کردند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز بدون اشاره به زمان دستگیری اعضای این شرکت هرمی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد

 

بی احتیاطی پیمانکار علت آتش سوزی پتروشیمی لرستان/ دو نفرجان باختند
تعداد تلفات آتش سوزی پتروشیمی لرستان به دو نفر رسید و به گفته مدیر عامل مجتمع پتروشیمی لرستان، پیمانکار که بدون اخذ مجوز کار را شروع کرده در این حادثه مقصر است.
مدیر عامل مجتمع پتروشیمی لرستان در مورد حادثه آتش سوزی در پتروشیمی لرستان که دیروز شنبه به وقوع پیوست، به ایسنا گفت: دو نفر در حادثه روز گذشته کشته شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد.
محمود امین نژاد با اشاره به این‌که در پی این حادثه خسارتی به پتروشیمی لرستان وارد نشده است، در مورد صحبت‌های مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر این که خصوصی سازی نباید مانع رعایت موارد ایمنی شود، گفت: علت بروز حادثه روز گذشته بی احتیاطی پیمانکار بوده است که بدون اخذ مجوز کار را شروع کرد.
وی با تاکید بر این‌که پیمانکار بدون اطلاع رسانی کار را آغاز کرده و در پی بی احتیاطی آن آتش سوزی رخ داده است اظهار کرد: کار تحویل پیمانکار بوده و هنوز پیمانکار به پتروشیمی لرستان واحد را تحویل نداده بود.
مدیر عامل مجتمع پتروشیمی لرستان تصریح کرد: آتش سوزی در واحد تولید پلی اتیلن پتروشیمی لرستان صورت گرفت که کار این واحد 94 درصد پیشرفت دارد و یکی از واحدهای خط لوله اتیلن غرب محسوب می‌شود.
حدود ظهر دیروز شنبه در پتروشیمی لرستان به خاطر تجمیع بخار گازوئیل در بالای مخزن و اقدام به جوشکاری بدون رعایت نکات ایمنی آتش سوزی به وقوع پیوست که در پی آن یک نفر کشته و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند. پس از انتقال دو مجروح، یک نفر نیز در بیمارستان جان باخت و نفر دوم اکنون از بیمارستان مرخص شده است. 

 

سوختگی 4 نفر از خانواده ای در بندرعباس براثر انفجار گاز
بر اثر انفجار استوانک پیک نیک، خانواده 4 نفری در بندرعباس دچار سوختگی شدند.
معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس به واحد مرکزی خبر گفت: این انفجار شنبه شب در یک واحد مسکونی در طبقه سوم ساختمانی اتفاق افتاد.
آقای جنگی علت این حادثه را پرکردن سیلندر پیک نیک در بالکن و پخش شدن گاز در محیط دانست.
بر اثر آتش سوزی 4 عضو خانواده از 20 تا 60 درصد دچار سوختگی و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.
مصدومان آتش سوزی پدر ، مادر و 2 فرزند 8 و 2 ساله یک خانواده هستند.
حال 2 تن از مصدومان وخیم گزارش شده است.
این مصدومان برای مداوا به بیمارستانی در استان یزد اعزام شدند.

 

بخاری برقی خانه ای را به آتش کشید
بی احتیاطی در استفاده از بخاری برقی، یک منزل مسکونی در غرب تهران را به آتش کشید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 3:27 دقیقه بامداد امروز یکشنبه با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 20 را به شهرک آزادی خیابان امام جعفر صادق اعزام کرد.
مهدی بهداری، فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد حادثه گفت: طبقه دوم یک ساختمان مسکونی دو طبقه به علت بی احتیاطی و قرار دادن هیتر برقی روشن در مجاورت مواد قابل اشتعال از جمله لباس و تخت خواب آتش گرفت.
در جریان این حادثه مردی 37 ساله از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود که با کمک آتش نشانان از محل حادثه خارج شد.
نیروهای آتش نشانی پس از قطع برق و گاز ساختمان وایمن سازی محل، با استفاده از لوله آبدهی، شعله های آتش در طبقه دوم این ساختمان به وسعت 60 متر مربع را کاملاً خاموش و مهار کردند.
این فرمانده آتش نشانی علت بروز آتش سوزی را قرار دادن بخاری(هیتر) برقی در مجاورت مواد اشتعال زا و شعله ور شدن البسه و رختخواب در قسمت اتاق خواب ذکر کرد و گفت: فرد مصدوم پس از تحویل به عوامل اورژانس، سریعا به بیمارستان منتقل شد.

 

سهل انگاری عامل آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی
سهل انگاری به هنگام جوشکاری کارگاه تولید قاب سرویس دکورجواهر فروشی ها را طعمه آتش سوزی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، وقوع این حادثه در ساعت 14:33 دقیقه دیروز شنبه به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد قرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 90 و 14 به محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام جنب پمپ بنزین روانه شدند.
سید هادی میرافضلی، مدیر عملیات منطقه 7 آتش نشانی تهران گفت: به دنبال بروز این آتش سوزی کارگران کارگاه با استفاده از چند خاموش کننده موجود در محل، اقدام به خاموش کردن آتش کردند که موفق به مهار آن نشدند و بناچار از آتش نشانی تقاضای کمک کردند.
وی با اشاره به وجود مواد سریع الاشتعال مانند تینر و بنزین در داخل این کارگاه و گسترش آتش سوزی در زمانی کوتاه، افزود: بنابر اظهار مالک کارگاه خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان و اطفای سریع شعله های آتش توسط نیروهای آتش نشانی، این آتش سوزی قبل از سرایت بیشتر خاموش و از وارد آمدن خسارت زیاد به اموال کارگاه جلوگیری شد.
آتش نشانان به سرعت با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد این کارگاه 600 متر مربعی شدند و با استفاده از لوله های آبده، شعله های آتش را که در حال سرایت به دیگر قسمتهای کارگاه بود مهار و خاموش کردند.
این مدیر آتش نشانی علت این آتش سوزی را سهل انگاری و جوشکاری در کنار مواد قابل اشتعال پشم شیشه و شعله وری و سرایت به اطراف عنوان کرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی کارگران بی آنکه آسیبی ببینند از کارگاه خارج شده بودند.

 

مهار آتش سوزی در اتاقک کارگران انبار ضایعات
اتاقک محل استراحت کارگران در یک انبار ضایعات فلزات در منطقه خلازیل دچار آتش سوزی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، همسایگان با مشاهده شعله و دود غلیظی که از یک انبار ضایعات به هوا بلند می شد، در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله در ساعت 07:35 دقیقه صبح امروز یکشنبه آتش نشانان ایستگاه های 81 و 35 را به محل آتش سوزی در منطقه خلازیل، خیابان حسینی 2 اعزام کرد.
جعفر شکرانه مهربانی، رئیس ایستگاه 81 آتش نشانی گفت: دراین حادثه، اتاقک محل استراحت کارگران که درگوشه ای از یک انبار ضایعات فلزی و آهن آلات به وسعت تقریبی 300 متر مربع قرار داشت به علت نامشخصی ناگهان دچار آتش سوزی شد.
بنابر اظهار مالک انبار، چند عدد سیلندر هوا مخصوص دستگاه های برش هوا- گاز ونیزکپسول پیک نیکی درداخل این اتاقک(کانکس) در میان شعله ها قرار داشت که آتش نشانان به سرعت مشغول عملیات شدند.
نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق انبار، با استفاده از دستگاه تنفسی و لوله آبدهی وارد این اتاقک که در ارتفاع 5 متری از سطح زمین قرار داشت، شدند وشعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
شکرانه مهربانی با اشاره به مصدوم نشدن افراد در جریان این آتش سوزی، تصریح کرد: با توجه به قطع برق از قسمت کنتور برق، به دلیل نقص در سیستم سیم کشی، جریان برق اتاقک قطع نشده بود که با هوشیاری آتش نشانان، برق از قسمت سیم کشی اصلی اتاقک قطع و از بروز خسارت جانی احتمالی جلوگیری شد.
آتش نشانان پس از خارج کردن سیلندرهای گاز از داخل کانکس، بدون آنکه حادثه ای رخ دهد همه آنها را به محوطه باز منتقل کردند.

 

توقیف ماکسیما با خلافی 37 میلیون ریالی!
ماکسیما که 37 میلیون و 440 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در کارنامه خود داشت، توسط تیم گشت پلیس راه نجف آباد استان اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت :ماموران پلیس راه نجف آباد حین کنترل خودروهای عبوری در کمربندی تیران، ماکسیما که مرتکب تخلف شده بود را متوقف کردند.
پس از متوقف کردن خودرو طی استعلام های انجام شده مشخص شد خودرو مذکور دارای 37 میلیون و 440 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه 83 فقره تخلف در کارنامه تخلفات راننده خودرو ثبت شده است گفت: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد و راننده آن نیز جهت سیر مراحل قانونی و تسویه جریمه های خود به پلیس راه استان معرفی گردید.

 

نجات 8 کوهنورد از یخ‌زدگی
حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات هشت کوهنورد گرفتار خبر داد و به ایسنا گفت: در ساعت دو بامداد امروز یکشنبه امدادگران پایگاه کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد در جریان گرفتار شدن هشت کوهنورد در کوه نیر سرفاریاب قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه با توجه به سردی هوا و کاهش برودت، بلافاصله امدادگران کوهستان استان کهگیلویه و بویراحمد راهی محل حادثه شدند، گفت: بررسی‌های اولیه امدادگران نشان داد که هشت کوهنورد به علت تاریکی هوا و بارش برف در کوه گرفتار شده‌اند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه امدادگران با تعیین محل دقیق این هشت کوهنورد گرفتار، توانستند نسبت به انتقال آنان اقدام کنند، گفت: این هشت کوهنورد گرفتار در برف و تاریکی، در 70 کیلومتری شمال غرب شهر ده دشت کوه نیر سرفاریاب قرار داشتند که با تلاش امدادگران، از مرگ و یخ‌زدگی نجات پیدا کردند.
حال عمومی این هشت کوهنورد گرفتار مساعد گزارش شده است.

 

قاتل خاموش 10 قربانی و 5 مسموم برجا گذاشت
حوادث گاز گرفتگی طی دو روز اخیر در شهرهای ایران 10 قربانی گرفت و 5نفر را مسموم کرد. 

ردیف زمان مکان تعداد جانباحتگان تعداد مسمومان شرح ماجرا علت
1 شنبه شب مشهد، بلوار خواجه ربیع خیابان 22 بهمن 3 نفر مسموم نداشت

سرپرست ایستگاه‌های 21 و 29 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ اعضای یک خانواده تهیدست به علت گازگرفتگی خبر داد، به دنبال اعلام یک مورد حادثه گرفتگی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 29 را به محل حادثه اعزام کرد،پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که در یک واحد مسکونی حدود 25 متری، سه عضو یک خانواده دچار گاز گرفتگی شده‌اند که به تایید عوامل اورژانس، جان خود را از دست داده‌اند، با توجه به اینکه رختخواب ساکنان این ساختمان پهن شده بود، به نظر می‌رسد مدت زمان طولانی از مرگ آنان گذشته باشد، مادر این خانواده که زنی 65 ساله بود، در حمام جان خود را از دست داد، دو پسر بین 25 تا 30 ساله این زن نیز در رختخواب دچار گازگرفتگی شده بودند، تمامی منافذ ورود و خروج هوا در این واحد بسته بوده و چنین اقداماتی قطعا حادثه‌ای مرگبار را به دنبال خواهد داشت، این خانواده از طریق جمع‌آوری ضایعات، امرار معاش کرده و شرایط مالی مناسبی نداشته‌اند، عوامل آتش‌نشانی پس از تحویل اجساد به پزشکی قانونی، در حوالی ساعت 10 به عملیات خود خاتمه دادند

علت وقوع این حادثه، استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش در داخل واحد و قرار دادن چراغ خوراک‌پزی به منظور گرم کردن فضا است
2 یکشنبه 15 دی مراغه، محله‌ گیلاسلوق
1 نفر 3 نفر

زن 75 ساله مراغه ای بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داد، این حادثه بر اثر نشت گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن منزل این پیرزن روی داد، در این حادثه سه نفر دیگر از ساکنان این منزل مسکونی مسموم شده و با حضور نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان انتقال یافتند

این حادثه بر اثر نصب نکردن صحیح دودکش و استفاده‌ غیراصولی از آبگرمکن گازی در منزل مسکونی روی داده است
3 یکشنبه 15 دی خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی 1 نفر 2 نفر قاتل خاموش در یکی از واحدهای ساختمانی 5 طبقه در شمال تهران مرد 32 ساله ای را کشت و زنی 63 ساله را نیز روانه بیمارستان کرد، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 43 راهی محل حادثه شدند، حادثه در یک ساختمان 5 طبقه 20 واحدی اتفاق افتاد و در پی آن دو نفر از ساکنان یکی از واحد های مسکونی 110 متر مربعی طبقه پنجم این ساختمان دچار گاز گرفتگی شدند، آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته و بیدرنگ این دو نفررا که بر اثر استنشاق گازمنوکسید کربن به حالت اغما فرو رفته بودند به بیرون از ساختمان و هوای آزاد انتقال دادند، پیش از اعلام این حادثه به آتش نشانی، وقوع آن از طرف ساکنان ساختمان به نیروی انتظامی اطلاع داده شده بود که آنان نیز با حضور در واحد مذکور، در و پنجره آن را برای ورود هوای تازه باز کرده بودند، عوامل اورژانس بعد از معاینه این دو نفر در محل حادثه، مرگ مرد 32 ساله را تایید کرده و زن 63 ساله ازساکنان این واحد مسکونی که هنوزعلائم حیاتی داشت به مرکز درمانی منتقل شد، ساعتی پس از وقوع این حادثه، در واحد مسکونی زیرین محل این حادثه، یک زن براثر استنشاق گاز منوکسید کربن به یک باره بد حال شد که بلافاصله توسط اعضای خانه به بیمارستان انتقال یافت، آتش نشانان به بررسی واحد های دیگر این ساختمان 5 طبقه مسکونی پرداختند که باتوجه به وجود گاز سمی منوکسید کربن(CO) زیاد درداخل فضای این ساختمان قدیمی ساز و نا ایمن بودن آن، سریعا حدود 60 نفر از ساکنان را برای پیشگیری از خطر گاز گرفتگی از ساختمان خارج کردند،  کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی بیشتر این حادثه هستند بررسی های اولیه نشان داد نشت گاز منوکسید کربن از موتور خانه این ساختمان و عبور این گاز از دودکش های موتور خانه به داخل این واحد مسکونی از طریق درزهای دیوار، باعث بروز این حادثه گاز گرفتگی شده است
4 یکشنبه 15 دی بروجرد، خیابان مدرس
2 نفر مسموم نداشت

قاتل خاموش در بروجرد لرستان جان دو نفر را گرفت، بر اثر نشت گاز منوکسید کربن از لوله بخاری گاز سوز منزلی دو دختر جان باختند، این دو دختر اهل شهرستانهای نهاوند و طالش بودند، آنان در منزل خودحین خواب دچار گاز گرفتگی شده اند

نصب غیر استاندارد لوله دودکش بخاری
5 یکشنبه 15 دی کاشمر، خیابان 11 آذر
1 نفر مسموم نداشت

مسمومیت با منوکسیدکربن جوان 27 ساله‌ای را در شهرستان کاشمر به کام مرگ کشاند، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی مبنی بر یک فقره فوت مشکوک اکیپ‌هایی از پلیس آگاهی و کلانتری 11 به محل عزیمت کردند، این جوان 27 ساله‌ بر اثر گازگرفتگی و نشت گاز منوکسیدکربن در منزل شخصی‌اش جان خود را از دست داد، با انتقال جسد به پزشک قانونی بررسی‌های اولیه تکمیلی در این‌باره ادامه دارد

بررسی‌های اولیه اکیپ اعزامی از پلیس آگاهی حکایت از گازگرفتگی جوان 27 ساله در حمام منزل به‌علت روشن کردن اجاق گاز تک شعله دارد
6 یکشنبه 15 دی مشهد 1 نفر مسموم نداشت

استنشاق گاز پیرزنی را در مشهد به کام مرگ فرستاد، این خانم 76 ساله که در منزل خود از یک بخاری گازسوز با دودکش فنری استفاده کرده بود به علت نشت گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدید و خفگی شد و جان سپرد، جسد این زن برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی مشهد منتقل شد

نشت گاز منوکسیدکربن
7 یکشنبه 15 دی زنجان 1 نفر مسموم نداشت گاز پیک نیک جان راننده زنجانی راگرفت، راننده بی احتیاط تریلرکه قصد داشت با گازپیک نیک کابین خودرو را گرم کند تسلیم مرگ شد علت این حادثه اعلام نشده است

 47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    كاش با دزدان وافراد شرور استان زنجان هم برخورد مي شد