به قول استاد باستانی پاریزی "هشلهف غریبی ست اوضاع"!برخورد های عمیقا دور از انصافی نصیب آقای جنتی وزیر ارشاد و معاون مطبوعاتی ایشان آقای انتظامی میشود.این که نشد اگر کسی نجابت کردو سعه صدر به خرج داد،اینگونه مورد پرخاش و بی انصافی قرار گیرد.این یک موضوع.دیگر آنکه عکس های دیروز چهارراه ولیعصر (عج)را در همین خبر آنلاین دیده اید؟این دو چه ربطی به هم دارند؟ خود بخوانید.

به نظر شما میتوان میان  دو مطلب زیر از جنبه نزاکت سیاسی و تربیت اجتماعی رابطه  ای   پیدا کرد؟
1-میگویند پدری و پسر نوجوانش بر اسب خود در مسیری حرکت میکردند. هر دوهم سوار بر حیوان . رهگذرانی بر آنها خرده گرفتند "بی انصاف ها بر حیوان رحم کنید".پدر گفت، پسرم راست میگویند پیاده شو.اندکی رفتند عبور کنندگانی دیگرگفتند"چه پدر بی رحمی! خود سوار و جوان کم بنیه اش پیاده".پدر گفت" خدا از من نگذرد بیا جوانکم تو سوارشو و من پیاده".تاملی کرده و رفتند عده ای دیگرآنان را دیدند و گفتند"ای جوان شرم بر تو خجالت نمیکشی ؟تو سوار و پدر پیاده!؟احسان بر پدر را فراموش کردی؟.فرزند گفت پدر راست میگویند ! چه کنیم؟پدر گفت" خوب است هردو پیاده باشیم". اندکی رفتند و جماعت دیگرتر آنان را به ریشخند گرفتند" که این دو را ببینید! اسبی دارند و پیاده اند!پسر گفت پدر،پس چه کنیم؟به هر شیوه رویم ایرادی میگیرند!.پدر گفت ای دلبندم ،به حرف جماعت ایرادیان که باشی به سی خود نخواهی بود.نا محلی کنیم شرط عقل باشد.باید آن کنیم که خود به صلاح خویش میپنداریم.
حالا حکایت  این داستان شده ،ایرادهای جماعت ایرادیان به آقای  علی جنتی وزیر ارشاد و آقای  حسین انتظامی معاون مطبوعاتی ایشان در عالم رسانه و مطبوعات .به هر سی و راهی میروند،نرفته! میگویند چرا رفتید!؟ رفتند، میگویند چرا رفتید!؟ نرفته، میگویند چرا نرفتید!؟ماندند میپرسند،چرامانده اید!؟.چیزی میگویند ،میپرسند "چرا گفتید؟نمیگویند ،ایراد میگیرند"چرا نگفتید"؟
 چه وضع عجیبی دارند این دو. یکی در کسوت وزارت و متعهد به عهدی که با مردم و اصحاب قلم بسته ،دومی در کسوت معاونت ایشان برای پیاده کردن برنامه ها . لطفا خیلی راه دوری نروید و حداقل سری به دکه های مطبوعاتی بزنید. نه یک سال پیش، همین چند ماه پیش را به یاد آورید.انصاف هم خوب چیزیست. حالا در اینکه همه انصافیان  و اعتدالیون خود باید رعایت اصول و فضا و قضا کنند وحدود همه جوانب را داشته و آجر دست دیگران ندهند شکی نیست(وحتما هم رعایت خواهند کرد)،اما شما ایرادیان  و بهانه گیران و نق تراشان از فضا ی موجود دارید بهترین بهره و استفاده ها را میبرید!!. این تذهبون ؟ تا آنجا که میدانیم انتخاباتی شد،عده ای منتخب ملت آمده اند و بنا بود عده ای بروند،فضا هم عوض شده،نظر ها اعتلا یافته،امید های رسانه ای جوانه زده،نشاطی در میان نخبگان فرهنگی و مطبوعاتی به وجود آمده و قس علیهذا. بالاخره چه کنند؟سوار شوند یا پیاده؟پاسخ آقایان جنتی و انتظامی را نمیدانم .اما به نظرم پاسخ آن پدر به فرزندش بهترین پاسخ باشد.
2- دیروز در همین سایت خبر آنلاین مجموعه عکسی هایی از چهارراه ولی عصر(عج) تهران پس از افتتاح زیر گذرآن اتشار یافت .اگر تحملش رادارید بروید ببینید اما نخندید! ما که گریستیم. صحنه های باور نکردنی !از پیر و جوان و زن ومردو بچه و...همه وهمه به مانند عملیات اکروباتیک  از لای حفاظ ها و نرده ها رد میشوند و میپرند!!!. درست مانند  سیرک ها!!!. دلم به حال شهرداری تهران سوخت.اینهمه خرج کند، آنوقت  شاهد عملیات آکروبات بازو شعبده بازی  باشد!. این هم به دولت مربوط میشود؟این که نشد پای دولت را به هر نابسامانی رفتاری خودمان باز کنیم .من هیچ چیز نمیگویم ،خود بروید این آلبوم بی نظیر را ببینیدو قضاوت کنید. لطفاکریس انگل را فراموش کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =