ایسنا نوشت:

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران تاکید کرد: با تعرفه‌ی کنونی آب تجهیزات به روز نخواهند شد و کیفیت خدمات در سطح خوب باقی نمی‌ماند.

محمد پرورش  در مورد احتمال ثابت ماندن تعرفه‌ی آب با تاکید بر این‌که مردم از ما خدمات می‌خواهند و خدمات نیاز به هزینه دارد، گفت: هنوز در تعیین تعرفه اتفاقی نیافتاده اما ما به عنوان متولی باید بتوانیم تاسیسات را به روز کنیم و از نظر کمیت و کیفیت خدمات خوب ارائه دهیم. با این قیمت کنونی آب توفیقی در این زمینه حاصل نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت آب باید منطقی شود؛ در حال حاضر نرخ یک مترمکعب آب 250 تا 300 هزار تومان است و با این پول نمی‌شود در تولید و در توزیع هزینه کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران با تاکید بر این‌که باید آب از کیفیت خوبی برخوردار باشد، گفت: با این وضعیت در آینده آسیب‌پذیر می‌شویم. قیمت آب باید منطقی شود تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم. در فضای گرانی، کیفیت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و اکنون فاصله زیادی بین درآمد و هزینه است.

پرورش خاطر نشان کرد: سکوت‌ها یک جاهایی غیرقابل جبران خواهند بود. قیمت کنونی آب به گونه‌ای است که نمی‌توان شبکه را به روز کرد بنابراین باید در این زمینه ورود جدی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: مسوولین تمام شرکت‌های آب و فاضلاب براین عقیده‌اند که قیمت آب باید واقعی‌تر شود.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    7 0
    نه که الان خیلی با کیفیته؟؟!!!