منصور عظیم زاده رییس اموربین الملل فدراسیون فوتبال از سمت‌اش در این فدراسیون استعفا داد. این اتفاق پس از انتشار پیام تبریک فدراسیون فوتبال ایران به مناسبت سال جدید میلادی به فدراسیون فوتبال اسرائیل افتاد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن انتشار بیانه‌ای با تایید این خبر آورده است: فدراسیون فوتبال ایران با توجه به خبرسازی یکی از روزنامه های صهیونستی در خصوص ارسال پیام تبریک سال نوی میلادی توسط فدراسیون فوتبال ایران،موارد زیر را به اطلاع عموم مردم عزیز کشور اسلامی مان می‌رساند:

1-پیام تبریک الکترونیکی سال نو میلادی متعلق به فدراسیون فوتبال توسط رئیس روابط بین الملل به صورت اتوماتیک از طریق سیستم اینترنتی به صدها نفر شاغل و فعال در عرصه فوتبال از جمله مدیران فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، دبیران کل فدراسیون های عضو فیفا به ایمیل های رسمی فدراسیون های مربوطه ارسال شده که قبل از ارسال با دادن برنامه‌ای به سیستم، ایمیل رسمی فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی که در سایت فیفا هم موجود است از لیست این آدرس حذف شده بود و به آنها این ایمیل ارسال نشده است.

2-با توجه به این مطلب که دارنده یکی از این ایمیل‌ها، شخصی به نام امیر ناون است که در حوزه فعالیت‌های فیفا یعنی حوزه نقل و انتقالات بازیکنان بین المللی ITC الکترونیک فعالیت دارد و دارای ملیت اسرائیلی و متعلق به یکی از اشخاص فدراسیون مربوطه بوده است، بنابراین، شائبه و توهم و خبرسازی از سوی آنها ایجاد شده که چنین پیام تبریکی از سوی فدراسیون فوتبال به فدراسیون اسرائیل آنها ارسال شده است.

3- البته اینگونه ایمیل‌ها فاقد مشخصه ای برای احراز تابعیت و ملیت دارنده ایمیل است که با توجه به گروه بندی الکترونیکی نمایندگان فیفا در حوزه نقل و انتقالات بازیکنان بین المللی، فرد یاد شده ایمیل مربوطه را دریافت نموده است.

ضمنا لازم به ذکراست، بر همگان و ما آشکار است که رژیم صهیونستی همچون برخی فریب خوردگان، تصور می کند که می تواند از فضای موجود در کشورمان بهره برداری سیاسی کند و انجام یک اقدام سهوی را به گونه ای نشان دهد که گویی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موضع قبلی خود برگشته است که دلیل این مدعا جو سازی های اخیر درمورد این اقدام و تماس تلفنی مسئولان رژیم صهیونستی با مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بوده که ایشان نیز پاسخی نداده اند. لذا این فدراسیون همچون گذشته مانند عدم انجام دیدار تدارکاتی با تیم نوجوانان اسرائیل در ایتالیا در سال جاری، با تاکید مجدد موضع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص رژیم صهیونستی هیچ گونه اجازه بهره برداری سیاسی و خبر سازی را به آنها نداده و بر آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاکم به عمل بوده و می باشد.

بر این اساس آقای محمد منصور عظیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زاده، رئیس امور بین الملل فدراسیون استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 33838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    مثل اینکه جو گیر شدند
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    يك لحظه فكر كنيد اين اتفاق در دوره‌ي آقاي خاتمي روي مي‌داد. باور كنيد كفن‌پوشان حرفه‌اي چندين روز خيابان‌ها را اشغال مي‌كردند.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    اگر ر دوره آقای خاتمی رخ میداد مسئول مربوطه استعفا میکرد، باکی نبود، اما ....
  • نیما IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    الان که شهره هرته اینارم بگیرید اعدام کنین
  • بدون نام CA ۲۲:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
    0 0
    اقا کمی عاقلانه فکر کنید حالا مگر قران نقض شده است مسائل مهم و حیاتی فراموش شده به این چرندیات چسبیده اید