۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۱
از همه ی وکلای حقوقی عذرخواهی می کنم!

به امید روزی که شاهد یکپارچگی و استقلال کامل نظام وکالت در کشور برای دفاع از مظلوم باشم.

خود را به خاطر قلمی که روزگاری برای جاه ، نفس و کسب مالی نوشته است ،محاسبه می کنم،پیش از آن که خداوند محاسبه کند و شرط بخشش آن رضایت مردمان است که این رویه پیامبرمان است.

در بخشی از زندگی ام از سال های 84تا 86 به عنوان سردبیر مجله ی حقوقی انصاف این قلم از ماده ی 187 قانون برنامه ی سوم توسعه و آیین نامه اجرایی آن در یادداشت ها و خط مشی آن دفاع کرده است.

اکنون که می نگرم،درست است که قانون بوده،لکن نویسنده- به ویژه آن کس که مدعی است منافع مردم را پاس می دارد- نباید به هر قانون و آیین نامه ای وارد شود و این قلم باید برای دفاع از استقلال نظام وکالت می نوشته است که ننوشته،و تنها درخواستی که از وکلا دارم اینکه با مردم محروم و تحت فقری که پولی ندارند تا حق کارشان را بدهند ،مدارا نمایند.

از تمام وکلای مستقل کانون عذرخواهم و امیدوارم خداوند من را ببخشد و به امید روزی که شاهد یکپارچگی و استقلال کامل نظام وکالت در کشور برای دفاع از مظلوم باشم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 0
    نمی خواد عذر بخوای . حالا فکر کردی پیش خودت کانون وکلا خیلی کارهاش درسته؟! ( هنوز هم مثل 50 سال پیش اداره می شه نه سیستم های کامپیوتری و اینترنتی ، نه اطلاعات جامعی از وکلا، نه سیستم سنجش و ارزیابی از عملکرد وکلا ، نه دوره بازآموزی وکلا و...)
  • فرشید A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    اااا عموجان من هم 187ی هستم. منم فکر می کنم درسته که باید مستقل باشن ولی ایرادات زیادی در سیستم کانون وجود داشت که منجر به ایجاد این قانون شد . تقریبا مشابه ایراداتی که احمدی نژاد به سازمان مدیریت می گرفت که پر بیراه هم نمی گفت. غرور سرتا پاشونو فراگرفته بود.