ایسنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضاء شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها گفت: باید توجه به آموزگاران ابتدایی و معلمان چند پایه بیشتر شود. دکتر علی اصغر فانی در جمع اعضاء شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها گفت: تلاش من این است که معلمان احساس کنند در پرداخت‌ها عدالت حاکم است.
وزیر آموزش و پرورش، بحث ساماندهی نیروی انسانی را فراتر از ساماندهی نیرو در مدارس دانست و افزود: ساماندهی نیروی انسانی امری فراتر از ساماندهی معلمان در مدرسه است و باید به دنبال افزایش انگیزه معلمان برای حضور اثربخش در کلاس‌های درس باشیم.
وی با تمجید از تلاش و کوشش همه معلمان به ویژه معلمان ابتدایی گفت: باید تلاش کنیم 20 درصد افزایش حقوق آموزگاران ابتدایی را تا مرحله اجرایی شدن پیگیری کنیم.
وی با اشاره به دشواری‌های تدریس در کلاس ‌های چند پایه تصریح کرد: باید تعداد دانش آموزان در کلاس‌های چند پایه را شناسایی کنیم تا توجه بیشتری به معلم‌های چند پایه اختصاص یابد.
وزیر آموزش و پرورش در پایان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش 50 میلیارد تومان تعهد هزینه حق التدریس به صورت ماهانه دارد یادآور شد: باید مناطق و استان‌ها تلاش کنند سقف حق التدریس‌ها را کم کنند و در همین راستا استان‌ها و مناطقی که بتوانند میزان ساعات حق التدریس خود را تقلیل دهند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.
45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • taecher A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    16 7
    واقعا اگر دغدغه مالی از معلم گرفته شود مطمئنا پیشرفت دانش آموزان و کشور را شاهد خواهیم بود...در این راه معلمان ابتدایی پیش قدم هستند...امیدوارم این حرف شعار نباشد...
    • زهرا IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      2 5
      نه جانم اگه حقوق معلماهم زیاد شه بازم اونقدر قر بی سواد و بی فرهنگ و با پارتی بازی وارد بدنه آموز و پروروش وارد شدند که تاثیری در وضعیت اموزش کشور ندارد
    • جواد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
      3 1
      فکر میکنم منظورتون از اینکه taecher نوشته اید ، teacher بوده که البته اشتباه تایپی به نظر میرسه. ولی مطلب تان دقیقا درست است.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    8 5
    حق التدریس که بیشتر واسه شما می ارزه. به جای حقوق ثابت 800 تومانی با 400 تومان همون قدر کار می کشین. اینا ریاضی شون ضعیفه
  • مهدی A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 0
    حالا مشخص شد چرا مدیران اداره ما این وقت سال درس هارو حذف میکنن
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    4 0
    منظور از حق التدریس،اضافه کار معلماست که سعی در حذفش دارند نه نیروی حق التدریس.منطقه ما نیروهای دارای کسر ساعت موظف راهنمایی رو به خاطر همین بردن ابتدایی طوری که معلم زبان داره هدیه آسمانی وهنر ومعلم کاروفناوری علوم!!!!! درس میده.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 4
    معلمان که راحتند 4 ماه تعطیل 3 روز در هفته تعطیل. ما مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای چی بگیم که تمام طول سال به صورت دوشیفت داریم کار میکنیم تو کارگاهها و دروس عملی آموزش میدیم اما حقوق ماهی 400 میگیریم. معلما برن خداشونو شکر کنن که خدا حسابی بهشون رسیده. مربیان فنی همه تحصیلات مهندسی داریم کارآموزانمون همه دانشجو یا فارغ التحصیل هستند چی بگم والا...
  • آموزگار IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 2
    من با زهرا کاملا موافقم کاش میشد میتونستم100 تا به نظر زهرا مثبت بدم
  • معلم IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 0
    نفس وزيراز جاي گرم در مياد عوامل اجراي مدارس بيچاره شدند دوسالي است نه از پرداخت اضافه كاري و از پرداخت جبراني تابستاني خبري هست .حالا ميخوان پيش از موعد هم باز نشسته بكنن
  • معلم A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    5 0
    من با پیام وزیر موافقم چرا باید معلم ابتدایی در دبیرستان به عنوان عوامل بیکار وبه اصطلاح اجرایی قرار گیرد ودرابتدایی نیز بهترین دبیر زبان وسایر رشته در کلاس درس علی رغم میل درونی تدریس کند . باوجود اینکه چندین سال در مقطع متوسطه بهترین بهره وری راداشته ، من از اقای وزیر می خوام این ساماندهی نیرو رو به نحو احسن اجرا بکنند .