مهر نوشت:

امام جمعه قشم احداث پل خلیج فارس را از خواسته‌های اصلی مردم جزیره قشم دانست و گفت: این طرح که اجرای آن از دولت گذشته آغاز شده، متوقف مانده و مردم جزیره قشم خواهان تکمیل پل بزرگ خلیج فارس که جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل می‌کند، هستند.

حجت‌الاسلام رضا جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مردم جزیره قشم همانند مردم دیگر نقاط استان هرمزگان از سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان خوشحالند، عنوان کرد: مردم امیدوارند در این سفر دولت، مصوبات اجرایی نشده از سفر دولت قبل و سایر مشکلات را بررسی و برای رفع آن راهکارهای مناسبی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در راس مطالبات مردم قرار دارد که دولت باید توجه ویژه‌ای به آن در استان هرمزگان داشته باشد.

امام جمعه قشم احداث پل خلیج فارس را از خواسته های اصلی مردم جزیره قشم دانست و افزود: این طرح که اجرای آن از دولت گذشته آغاز شده، متوقف مانده و مردم جزیره قشم خواهان تکمیل پل بزرگ خلیج فارس که جزیره قشم را به سرزمین اصلی متصل می‌کند، هستند.

جوکار تکمیل بیمارستان قشم را از دیگر مطالبات مردم قشم برشمرد و بیان داشت: متاسفانه احداث بیمارستان جدید قشم هنوز به پایان نرسیده و مردم از بیمارستان کوچک این جزیره استفاده می‌کنند که لازم است تا بیمارستان بزرگ‌تر جزیره قشم برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان هرچه زودتر تکمیل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین طرح مسکن مهر در جزیره قشم نیز معطل مانده و مردمی که مبالغ بسیاری را برای خانه‌دار شدن، پرداخت کرده‌اند، هنوز صاحب خانه نشده‌اند.

امام جمعه قشم در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به حوزه‌های صنعت و انرژی در جزیره قشم، اظهار داشت: هنوز اهداف و چشم‌اندازهای یک منطقه آزاد در جزیره قشم به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور به خوبی محقق نشده و قشم در زمینه‌های اقتصادی، تجاری و انرژی ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد.

جوکار خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر رئیس جمهور و اعضای دولت برای استان هرمزگان و همچنین جزیره قشم پر خیر و برکت بوده و مشکلات مردم رفع شود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 1
    اینا هم هرچی میشه مگن مردم خواستن . مسخرش رو در اوردن . یعنی مسئولین نمیفهمن چی برای مردم خوبه و چی خوب نیست ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 6
    احداث پل مساوی است با از بین رفتن نقاط بکر و دیدنی جزیره
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    3 0
    تروخدا این پل رو اجرایی کنید من شنیدم سواحل قشم بطور سوق الجیشی دارای شیب و عمق زیادی هستند و امکان ساخت اسکله اقتصادی و نزدیک ساحل جهت پهلوگیری کشتی های باری بالای 500 هزار تن که قادر به لنگر انداختن در بنادر ایران نیست وجود دارد باعث میشه جزیره بزرگ قشم تبدیل به نقطه ثقل باراندازی و بارگیری کل خلیج فارس شود و البته دست هایی پشت پرده منجمله اعراب شیخ نشین خلیج فارس و اعراب حاشیه های شهر های جنوبی ایران که از طریق قاچاق بین امارات و ... با ایران ارتزاق می کنند تا الان نگذاشته اند که این طرح توسط دولت احمدی نژاد اجرایی شود البته این پل بایستی بصورت فوق العاده غول پیکر ساخته شود که روی آن 4 لاین رفت و برگشت و زیر آن دو لاین خط ریل راه آهن ایجاد شود که کمک دانمارک و چین و آمریکا را میطلبد
  • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    1 4
    با سلام خواستم بگویم طرح پل خلیج فارس خالی از اشکال نیست چون روی آن عملیات کارشناسی لازم نشده و بعدا مانند بقیه طرحهای زود هنگام رییس جمهور سابق دچار ضرر و زیان می شوید و پیشنهاد من این است که اگر بجای آن تونل زیر زمینی زده شود هم سرعت بیشتری ساخته میشود در مقابل برخورد کشتی ها جلوگیری می شود وهم محل احداث که جذر ومد و رسوبات زیادی دارد جریانات دریایی روی پل اثرات فراوان دارد در صورتیکه تونل این مشکل را ندارد و اثرات مخرب زیست محیطی کمتری دارد برای مشاوره بیشتر در صورت نیاز تماس بگیرید