۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰

ایسنا نوشت:

رییس کل بیمه مرکزی از اعطای مجوز به دو شرکت معتبر اروپایی برای تأسیس دفتر ارتباطی بیمه در ایران خبر داد.
محمد ابراهیم امین که در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه پارسیان سخن می گفت، با اعلام این مطلب گفت: اگر دولت تدبیر و امید بتواند بر مشکلات تحریم و روابط بین الملل که چشم اندازهای خوبی برای آن فراهم شده است فائق آید، یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی که از نتایج این ارتباط بهره‌مند خواهد شد، صنعت بیمه است.
رییس کل بیمه مرکزی گفت: ما در بیمه مرکزی پس از توافقتامه ژنو با ترافیک درخواست ملاقات نمایندگان و بروکرهای شرکت های معتبر بیمه خارجی مواجه هستیم و بسیاری از این شرکت ها برای سنجش زمینه های همکاری، ن:/. ایندگان خود را به ایران فرستاده اند.
او گفت: شرکت های بزرگ و معتبر اروپایی تمایل دارند زمینه های همکاری آینده را پی ریزی کنند و حتی بسیاری ازآنها متقاضی تأسیس دفتر ارتیاطی هستند و ما اخیراً به دو شرکت معتبر اروپایی مجوز تأسیس دفتر ارتیاطی در ایران را داده ایم.
محمدابراهیم امین گفت: اگر توافقتات ژنو تقریباً به یک نقطه ثبات برسد، بازار بیمه کشور از بخش هایی خواهد بود که به سرعت درِ آن به روی همکاری های بین المللی گشوده خواهد شد و این هشداری است برای صنعت بیمه کشور که چنانچه زمینه برای حضور شرکت های بیمه خارجی در ایران (مشارکت در مالکیت، مدیریت یا بازاریابی) فراهم شود؛ طبیعتاً کارشناسان صنعت بیمه ایران بایدآمادگی بیشتری برای حضور در این بازار رقابتی پرتحرک داشته باشند و این امر انشاءالله ایران را به هاب منطقه در بیمه با پتانسیل هایی که دارد، تبدیل خواهد کرد.
رییس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بازار بیمه کشور توسط نمایندگان شناسایی و برای آن بیمه نامه صادر می شود، نقش نمایندگان را در فروش بیمه یک نقش اساسی و در خط مقدم و حائز اهمیت دانست و گفت: شرکت های بیمه هم باید متناسب با این نقش، زحمات نمایندگان را جبران کنند و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیارآنان بگذارند و از ایشان همه جانبه حمایت کنند.
23145

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 341471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    2 0
    ما که از بیمه ایرانی خیری ندیدیم شاید یه خیری از اینا به ما برسه