بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به محسن رضایی به شدت از اقدام اخیر وی مبنی بر نامه به مقام معظم رهبری انتقاد کرد.

به گزارش فارس در نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به محسن رضایی درباره نامه اخیر وی به رهبر معظم انقلاب آمده است: چند ماهی بیشتر از نامه سرگشاده و به ظاهر دلسوزانه!! آقای هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری نمی‌گذرد که این بار ملت ایران باید شاهد نامه‌ای دیگر به ولی‌فقیه زمان خود باشد و بار دیگر رنج بی‌بصیرتی خواص را متحمل شود. آنچه در حال شکل‌گیری است، جریانی است که در لوای اصولگرایی و ولایت‌مداری در پی وحدت با کسانی است که خباثت و لجبازی کورکورانه آنها بر همگان روشن است و چگونه است کسانی که خود را یار امام و سرباز ولایت می‌نامند این بار نیز در پی جام زهر دیگری هستند!!
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه این نامه خطاب به رضایی متذکر شده است: اینکه عده‌ای بی‌شرمانه به خود جرأت دهند فاجعه هتک حرمت عاشورای حسینی را به وجود آورند و دیگرانی که آنها را سران فتنه می‌دانیم با تکرار رفتارهای غلط خود بستر چنین جسارتی را فراهم آورند، هرگز بخشودنی و " جبران‌پذیر " نیست. حضور شکوهمند ملت در روز چهارشنبه تنها التیامی بر این درد بود و موج اعلام انزجار مردم از سران معلوم الحال فتنه تا زمان محاکمه آنها ادامه خواهد داشت.

عقب نشینی موسوی صرفا مظلوم نمایی و انحراف افکار است
این نامه خطاب به رضایی می‌افزاید‌: شما خود می‌دانید که اگر بتوان بیانیه اخیر آقای موسوی را عقب‌نشینی از مواضع غلط پیشین خویش و به رسمیت شناختن دولت منتخب مردم دانست، این امر صرفا برای مظلوم‌نمایی و انحراف افکار عمومی از فجایعی است که به بار آورده‌اند و چه زود فراموش کردید سخن مقام معظم رهبری را در نمازجمعه 29 خرداد که فرمودند: " اگر نخبگان سیاسی بخواهند قانون را زیر پا بگذارند خواسته یا ناخواسته مسئول خون‌ها، خشونت‌ها و هرج و مرج‌ها خواهند بود ".
در بخش دیگری از این نامه با اشاره به قسمتی از نامه رضایی مبنی بر "پیشنهاد سازنده جناب آقای موسوی جهت پاسخگو کردن دولت "، آمده است: گویا بر طبق گفته‌های شما و آقای موسوی تاکنون هیچ‌گونه نظارتی از سوی مجلس و قوه قضائیه بر عملکرد دولت نبوده است که این سخن بیانگر زد و بندهای پشت پرده مسئولان نظام می‌باشد و خود می‌دانید که این به منزله توهینی آشکار به قوای سه گانه و منتخبین مردم خواهد بود.
در ادامه این نامه تأکید شده است: چگونه توانستید پیشنهاد به ظاهر سازنده آقای موسوی را شروعی بر وحدت مشاهده کنید؟ در صورتی که از همان بدو امر اختلاف بر سر فرد و دولت خاصی نبوده است بلکه زیر سئوال بردن اصل جمهوریت نظام و ناکارآمد نشان دادن قانون اساسی و سیاه‌نمایی شرایط کشور و... عوامل اصل اختلاف بوده‌اند؟ آیا فراموش کرده‌اید که مقام معظم رهبری فرمودند: "‌بزرگترین جرم زیر سوال بردن اصل انتخابات است ".؟

کلام رهبری چیزی غیر از بیانات وحدت آفرین نبوده است
نویسندگان این نامه با بیان اینکه آنچه ما در این چند ماه از کلام مقام معظم رهبری دریافته‌ایم، چیزی غیر از بیانات وحدت آفرین نبوده است و در این 20 سال نیز که از رهبری با برکت ایشان می‌گذرد مکررا به وحدت بین جناح‌های درون نظام جذب حداکثری و دفاع حداقلی اشاره نموده‌اند، تصریح کرده‌اند: ما سخنان وحدت آفرین مقام عظمای ولایت را در نماز جمعه 29 خرداد از یاد نبرده‌ایم. ایشان ضمن تاکید بر وحدت و جلوگیری از بروز اختلاف تاکید ورزیدند که: " بنده زیر بار بدعت‌های غیر قانونی نمی‌روم چرا که در هر انتخاباتی طبعا برخی برنده نیستند. اگر امروز چهارچوب‌های نظام شکسته شود. در آینده نیز هیچ انتخاباتی مورد اعتماد نخواهد بود و مصونیت نخواهد داشت. " اما آنچه در ادامه دیدیم چیزی جز تکرار رفتارهای غلط آقای موسوی نبود. ایشان همچنان بر ابطال انتخابات تاکید ورزیدند و مردم را به تجمعات خیابانی دعوت نمودند.

چگونه هنوز خود را سرباز ولایت می دانید؟
این نامه خطاب به رضایی می‌افزاید: در زمانی که انقلاب و نظام به شما نیاز داشت تا با تاکید بر صحت انتخابات و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت کمی از غبار برخاسته از فتنه فتنه‌گران را کنار بزنید شما با اظهار‌نظرها و مواضع خود بر "‌دروغ بزرگ تقلب " دامن زدید و آتش فتنه را بیش از پیش شعله‌ور نمودید، حال چگونه هنوز خود را سرباز ولایت می‌نامید؟ جنبش دانشجویی به عنوان چشمان تیز بین ملت نخواهد گذاشت ذره‌ای از حقوق حقه ملت پایمال شود و تا محاکمه سران فتنه به خروش آگاهانه خود ادامه خواهد داد. در انتها نیز به شما به عنوان هم رزم همت‌ها و باکری‌ها پند می‌دهیم که همچون یاران پیشین خود با دفاع قاطعانه از حریم ولایت موضع خویش را نسبت به سران فتنه اعلام نمایید و با اعلام برائت خویش از این موج شوم چشم امید طردشدگان ملت را ناامید نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 34166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =