تسنیم نوشت:

علی دارابی و جمعی از مدیران سیما امروز در بازدید از لوکیشن ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه تهران، از نزدیک روند تولید این برنامه شاد را بررسی کردند.

علی دارابی معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، در این بازدید با عوامل برنامه‌ساز، تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه گفت‌و‌گو و از نزدیک مراحل ساخت برنامه را بررسی کرد. دارابی همچنین نکاتی را در زمینه ارایه برنامه مفرح و مطابق با سبک زندگی اسلامی ایرانی متذکر شد.

شاد‌ترین برنامه‌ها، نوروز ۹۳ روی آنتن می‌رود

دارابی در بازدید از لوکیشن برنامه ویژه تحویل سال شبکه تهران با اعلام این مطلب گفت: سال جدید شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌های بسیاری به خانه مخاطبان تلویزیون می‌روند.

وی افزود: امسال شبکه تهران دست به ابتکار جدیدی زده و مجموعه برنامه‌های سال نو را در قالب یک برنامه جذاب از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب روی آنتن می‌برد. شبکه تهران تلاش کرده تا برنامه‌ای متفاوت با دیگر شبکه‌ها ارائه دهد.

دارابی در ادامه به تقارن ایام فاطمیه و نوروز اشاره کرد و افزود: در این ایام تولیدات متناسب با ایام فاطمیه جانمایی شده است و امیدواریم مورد رضایت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

دارابی با یادآوری نکاتی چند در راستای جذاب‌تر شدن برنامه تحویل سال شبکه تهران تاکید کرد: تیم خوبی برای تولید این مجموعه جمع شده‌اند؛ آقای جوان بزرگانی همچون آقای شاه محمدلو و خانم‌ها برومند و اویسی را گرد هم آورده است که مایه دلگرمی و مباهات است.

وی در پایان ابراز امیدواری که برنامه‌های نوروزی ۹۳ بتواند حال مردم را خوب کند.

«گوشه دل تهرون» برنامه‌ای شاد به کارگردانی رامبد جوان است که مراحل ضبط خود را در گوشه‌ای از تهران بزرگ می‌گذراند. این برنامه در روز بیست و نهم اسفندماه از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ بامداد به مدت ۶۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود و شامل ۲۱۰ دقیقه نمایش، ۱۵۰ دقیقه گزارش از مناطق دیدنی شهر تهران و ۳۰۰ دقیقه گفت‌و‌گو با هنرمندان، قهرمانان ورزشی، مقامات کشوری و مردم کوچه و خیابان است.

برنامه تحویل سال شبکه تهران کاری از گروه تفریحات و سرگرمی است و برای اولین بار به صورت تولیدی به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی رامبد جوان مراحل ضبط را می‌گذراند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IT ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    58 4
    پس بالاخره فهمیدید حال مردم خوب نیست و شاد نیستند
  • وحید A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    13 8
    آره مردم با این چیزا حالشون خوب میشه!!!! وقتی این برنامه ها رو ببینن دیگه بی پولی و بیکاری و بدبختی یادشون میره حالشون خوب میشه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    19 9
    شادي . . . . . چي هست ؟!
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    14 13
    من که تماشا نخواهم کرد...