اخیراً برخی از دوستان قصد دعوت از شاعری معروف برای حضور درجشنواره را داشتند که به دلیل عدم آشنایی با نکات فنی مربوط به این امر اقداماتشان ناکام ماند. به همین منظور الگوریتم دعوت از شاعران معروف را به شرح زیر تقدیم می کنیم. رونوشت به همه دبیران جشنواره از این ساعت الی یوم القیامه.

1- اتاق فکر تشکیل دهید: اتاق فکر خیلی مهم است چون خیلی مهم است. از تعدادی از دوستان همفکر و غیرهمفکران کم خطر دعوت کنید و بنشینید هی فکرکنید. درباره سایز و رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق حساسیت به خرج ندهید فقط توجه داشته باشید همه فکرهای شما ممکن است با یک گزارش دوستان غیرهمفکر خطرناک به باد هوا برود پس دوستان اخیر از آن دوستان سابق الذکر مهم نراند.

2- شاعران مستقل یادتان نرود: شاعران مستقل هم خیلی مهم‌اند چون هم شاعرند و هم مستقل‌اند و عکس گرفتن با آنها کلی لایک دارد. یادتان نرود که ما برای وصل کردن آمدیم پس هرکس اسم خودش را گذاشت شاعر مستقل به هر شکلی شده وصل کنید البته اگر زورتان به گنده گنده‌‌ها نرسید، کوچولوها هم خوب‌اند البته اگر بعدا همه چیز را به هم نریزند.

3- به گزینه نهایی برسید: گزینه نهایی خیلی مهم است. به قول دکتر شوالیه بمب خبری را بترکانید منتها قبل از ترکاندن بمب گزینه 4 را حتما اجرا کرده باشید چون ممکن است ترکش‌هایش شما را هم بگیرد. گزینه نهایی باید معروف، مشهور، کم حرف، آوانگارد و حتی المقدور دکتر باشد پس بروید توی اتاق فکر و همه به یدا... رویایی فکر کنید.

4- هماهنگی های لازم را انجام دهید: با دوستان عزیز در خبرگزاری "ف" و روزنامه‌های "ج" و ایضاً"ج" هماهنگ کنید یعنی اول اسم طرف را بگویید تا در ظرف سی‌ثانیه موارد اخلاقی، منکراتی، کلیه مصاحبه‌ها، مراوده‌ها و حتی فکرهایی که گزینه نهایی توی خلوت با خودش کرده است را برایتان دربیاورند. اگر دوستان گزارشی نوشتند که در آن زیر صد فحش به طرف داده شده بود ، مشکلی نیست و حالا می شود فکر کرد که گزینه نهایی واقعاً نهایی بوده است یا نه.در غیر این صورت دوباره بروید توی اتاق فکر.

5- بترکانید: اگر موارد بالا با خیر و خوشی و موفقیت به سرانجام رسید حالا به فکر باشید تا استیج را بترکانید وگرنه فایده‌ای ندارد باید یا به گزینه نهایی شماره 2 فکر کنید یا هی مصاحبه کنید و به جان وزیر ارشاد غر بزنید. چیزی که زیاد است گزینه نهایی شماره 2 است ، بیخود دشمن نتراشید.

6- اعلام حمایت خیلی مهم است: در این زمان دوستان مستقل تازه‌ای پیدا می کنید که از شما اعلام حمایت می کنند ، اصولاً تا شما دبیر جشنواره هستید اعلام حمایت‌های فارغ از حضور در جشنواره! ادامه دارد. این دوستان خیلی گل‌اند یادتان باشد با آغوش باز از اعلام حمایت‌ها استقبال کنید.اصلاً بگردید ببنید شاید بین همین‌ها یک گزینه نهایی تازه پیدا کردید.

7- شماره 7 نداریم دیگر بروید جشنواره‌تان را برگزار کنید منتها در همه مراحل مرحله شماره 4 را مدنظر داشته باشید.   

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    0 0
    دکتر شوالیه رو خوب اومدی خخخخخ
  • فریبرز فرجود DE ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    با سلام و ادب افکار روشن و متعهد به حریم امن الهی همیشه مورد تایید و حمایت بوده و کسی که به خدا اتکال دارد بکسی اتکا ندارد. دبیر محترم جشنواره و عزیزانی که سودای ادب و فرهنگ این مرز و بوم را در سر دارند و اندیشه شان سربلندی ایران و ایرانی است و در صددند تا مسلمانی ناب را به رخ همه بکشند دوست داشتنی و قابل تقدیر و احترامند . سلام و تعظیم به این دیدگاه مبتنی بر شهامت انسانی, الهی ... با احترام خاک پای همه فرجود